Ahogy arra számítani kellet, jó sokan voltak. Köztük kb majdnem az összes pilóta ott volt, és mindenki egy jót bulizott.Mi kicsit később értünk oda a fiúkkal, de akkor még így is javába a buli elején tartottak. A hangulat nagyon jó volt, és ahogy azt várni kellett ,Daniel már meg is találta a karaoke gépet és üzembe is helyezte. Hiszen épp ő próbált meg énekelni Pierrel és Maxal?! Hát ezek hihetelnek, ki tudja mennyit ittak már.
-Le vagyunk maradva ahogy látom.-jegyezte meg Carlos és az énekesek felé mutatott.
-Végre, itt a ferrari csapat is.Már azt hittem nekem kell értetek elmennem. -Checo nem épp olyan állapotban volt már, mint akinek vezetnie kellene.
-Sajnálom haver ami történt. Rohadt jól mentél.-mondta Charlesnak.
-Köszi ,én is gratulálok nektek.Dupla dobogó, azért az nem semmi.-mi csak bólogattunk mellette ,hogy igaza van. Tényleg szép teljesítmény.
-Köszi ,van is mit ünnepli . Na de menjünk ,igyunk egyett arra ,hogy ide értetek végre, és arra hogy dobogós vagyok.-karolta át a monacóit és már indultak is el a bár felé.
-Ez nektek is szólt ám! Gyerünk!-kiáltott oda nekünk.Így alakult hogy röpke fél óra alatt már a 4. tequilámat iszom, és már elég jó hangulatban vagyok.
-Te mikor mész fel?-kérdezte Checo fejével a mikrofon felé mutatott, hogy énekeljek én is egyett.
-Soha.Hidd el ,jobb ha nem haljátok a hangomat.Hátha a végén még megsüketültők miattam.-nevettem fel.
-Ugyan már. Tök jó hangod van hiszen, most miért mondod ezt?-Szólt közbe Daniel ,aki Lando és Max társaságában oda érték hozzánk.
-Hát a tieteknél mindenkié jobb lehet. -piszkálta őket Carlos.
-Na persze. Akkor legyen ekkora szád, amikor te énekelsz ott fent ,és akkora bulit csinálsz mint mi.-Mutatott magára Lando, hiszen ő is már megpróbálkozott vele.
-Igen ,tényleg nagy buli volt amikor abba hagytad.-röhögték ki most őt ,miután Max beszólt neki.
-Mi 100x jobban voltunk.-pacsiztak le Danielel.
-Na szóval mikor is mész fel Carlitos? -csak nem hagyta annyiban Lando.-Vagy esetleg félsz?-húzta tovább vele a spanyolt.
-Tudod mit, megyek. De a Szandi is jön velem.-erre még nem vagyok elég részeg.Nem mondom, hogy nem éreztem meg és hogy tudok egyenes menni ,de azért ehhez még több kellene.
-Bocs Carlos ,én biztos hogy nem megyek.-ráztam a fejem így tiltakozva.
-Ezek szerint te félsz tőle ,és nem is Carlos.-hajolt a fülemhez Max, és úgy suttogta bele a szavakat.
-Képzeld nem félek.-mondtam neki én is olyan halkan, hogy csak ő halja . Hiszen még mindig oda volt a hajolva az arcomhoz, így mindent hallott.
-Tudod mit ,menjünk Carlos.-szóltam oda neki úgy hogy mindenki hallja.Gyorsan lehúztam még egy italt, és már indultam is el.
-Vamos Szandi, Vamos! -kiáltott utánnam, és már indult is el.Ezen a többiek jót röhögtek ,de mindenki oda fordult a kis színpadszerűség elé, ami egy kis emelvény volt.Mikor felmentünk gyorsan elhadartuk, hogy mit is akarunk énekelni.
Nem mondom, hogy rosszak voltunk. Látva a fiúk arc kifejezését azt kell mondanom, hogy jók voltunk.Főleg amikor vége volt a zenének és lejöttünk. Hatalmas tapsot kaptunk.
-Hát ez nem semmi.Mi volt ez gyerekek.-jött felénk Dan ,és pacsizott le Carlossal . Engem csak megölelt.
-Mondtam én, hogy a Szandinak jó hangja van.-Már Charles is ott állt mellettünk.
-Hát igen, ez kurva jó volt.-Szólt közbe Lando is.
-Köszi fiúk.Tudtuk hogy jók vagyunk, ugye?-karolt át a spanyol férfi.De mire én bármit is mondhattam volna ,Lando újra közbe szólt.
-Nana Carlitos ,azt senki sem mondta hogy te is jó voltál.-szúrt oda a férfinak, aki még mindig engem karolt egészen idáig.
-Miért te jobban tudod? Az előbb nem úgy hallottuk.
-Na várjál csak ,megyek és leénekellek onnan titeket. Nálam nem lehet jobb senki.-így alakult hogy Lando újra felment énekelni, vagy valami olyasmit csinálni. Mi pedig csak nevetve hallgattuk ,hogy párszor elfelejti a szöveget, mire Carlos felment hozzá, így ketten énekeltek.
Az este további része ugyan ilyen jó hangulatban telt.Még meg ittunk egy pár kört és táncoltunk is. Jelenleg Pierrel táncikáltam, amikor éreztem egy kezet a derakamon.Erre csak Pierre mosolyogva arébb vonult ,miután látta hogy ki is az aki engem ölel.
-Csak én vagyok.Táncoljunk egyett.-mondta nekem ,mire már fordultam volna meg, hogy megnézzem ki is van mögöttem.
-Biztos hogy ez jó ötlet?Mit szólnak majd hozzá a többiek?
-Ne aggódj már ennyit.Főleg ne azon, hogy ki mit szól hozzá.A többiek meg el vannak magukkal foglalva.-Körbe nézve igaza is volt . Senki sem foglalkozott velünk.A férfi csak közelebb húzott magához ,már ha ez lehetséges és elkeztem a csípőmet a zene ütemére mozgatni, mire a férfi csak utánzott engem.
Szinte egymás karjaiba voltunk és csak táncoltunk. Kezeimet megemelve simultam a hollandhoz ,mire ő csak megsimogatta a kezemet.Kezemet leengedve a holland fejét megfogtam, mire ő a fejét a nyakamba nyomta, és egy csókot lehelt rá.Ezek után csak megfordított ,hogy vele szemben álljak. Így mind két kezemmel átkaroltam a nyakát.Addig ő tovább csókolgatta az én nyakamat, ami elképesztő érzés volt.A zene csak ment tovább ,mi pedig mint aki nem hall semmit, csak álltunk ott egymás szemébe nézve.A szemei szinte ragyogtak ahogy a fény rá sütött az arcára.Le sem vette rólam a szemét. A kezeivel még közelebb húzott magához.Nem ellenkeztem ,miért is tettem volna.Érzem én is azt amit ő.Most jelenleg a vágyat ,amit a szemeiben is látok. Valószínűleg ő is ugyan úgy érzi és látja is, hiszen egyre közelebb hajol a számhoz.Mire végre hozzá ért, szinte egyből vissza is csókoltam.Nem tudtam neki ellen állni, és nem is akartam. A kezemet felvezettem a hajába, amibe be is túrtam ,mire ő csak egy morgó hangot adott ki jelezve hogy tetszik neki.Reméltem is, mert nekem is rohadtul tetszett.
-Menjünk innen jó?.-lehelte a számra.
-Rendben. Menjünk.- gyorsan elindultunk kifelé. Én meg gyorsan írtam a fiúknak ,hogy ne keressenek elmentem vissza a hotelba mert fáradt vagyok.
Kiérve még gyorsan megcsókolt, és utánna azonnal hívott egy taxit.
YOU ARE READING
Unknown Friend (M.V.)
FanfictionEz a történet Cassandra Cooper és Max Verstappen kapcsolatáról szól. Hogyan ismerkednek meg és hogyan alakul a kapcsolatuk kettő ilyen különböző ám mégis hasonló embernek. -Te hogy kerülsz ide?És ki a fasz vagy te?-Ellégé kiakadtam amikor hazaértem...