Az éjszaka hamar eltelt, így mire észhez tértem már javában 11 óra volt.Úgy beszéltük meg a férfival ,hogy majd jön amikor jó lesz neki. Hiszen az edzéseket és a szimulátort is meg kell még csinálnia. Addig én úgy döntöttem össze dobok egy gyors kis kaját.Cukorborsó főzelékre esett a választásom. Az hamar kész és laktató is.Gyerekkoromban rengeteget ettem ,hiszen anyu rendszeresen főzött magyar ételeket. Tükörtojást fogok mellé csinálni ,így nem kell majd órákig a konyhába állnom.Amint a főzeléket feltettem főni, kapcsoltam egy kis zenét ,és neki álltam takarítani a lakásban.
Már javában a tojást sütöttem és hallgattam a zenéket ,amikor írt a férfi hogy most indulna ha nekem is jó.Persze hogy igent mondtam neki ,hiszen már végeztem a takarítással. Így nem a kupiba jön majd ,ami kicsit megnyugtat. Legalább nem hiszi azt ,hogy kupis vagyok.Kb 20 perc múlva már ott is volt nálam ,csak egy egyszerű szabadidő volt rajta. De neki még ez is jól állt.
-Szia. Bocs hogy csak most tudtam jönni, de muszáj volt megcsinálnom az edzést és a szimulátor. Ha egyett is kihagyok, akkor az edzőm megöl az biztos. -magyarázkodott, pedig semmi értelme nem volt.
-Nyugi, semmi gond. Tudom, hogy rengeteg mindent kell csinálnod a szabadidődben ami a kötelességed. Én megértem.-indultam el a konyha felé hiszen, épp az ebédemet készítettem.
-Mi ez a jó illat?-szimatol be a levegőbe.
-Főzeléket csináltam ,egy kis tükörtojással.Kérsz?-kérdeztem rá. Nem tudhattam hogy ebédelt-e már.
-Az attól függ milyen főzelék.
-Cukorborsó.-már álltam is felette, és vettem le az edény tetejét ,hogy megmutassam neki miről is van szó.
-Hát ha te is eszel velem, akkor elfogadom.-Még szerencse hogy nem ebédeltem.
Így a szekrényből kivettem két tányért és az asztalhoz vittem, mutatva a hollandnak hogy hol foglaljon helyet.
-Segíthetek esetleg valamiben?-már ott is állt mellettem. Nem is hallottam mikor jött ide.
-Öhm persze. Vidd ki a tojást ,ott van a pulton és a kenyeret is.-mutattam az előbb említett ételre.
Miután mind ketten mertünk magunknak, és neki álltunk enni, szinte a semmiből megszólt.
-Ez nagyon finom lett.-lapátolta a szájába a következő falatot.
-Örülök neki hogy ízlik.-ettem tovább én is.A kellemes ebéd után mind a ketten a kanapén ültünk, és beszélgettünk.Szinte minden téma feljött közöttünk. Ki mit szeret enni ,és mit nem.Milyen zenéket szeretünk. Megegyeztünk abban ,hogy a mostani zenék is jók ,de azért a régi zenékket semmi sem tudja helyettesíteni.Egy jó kis retro buli mindig nagyon jó ,hiszen nincs olyan ember aki azokat ne ismerné.Megbeszéltük, hogy majd,hogy egyszer elmegyünk egy retro partira és jót bulizunk majd .Szóba jöttek a filmek is. Nem hitte el hogy szinte rajongók a horror filmekért . Nem sok olyan nőt ismer aki szereti őket.Szerinte a húga miután megnézz egyett ,egész éjjel nem alszik annyira fél.Elmesélte hogy régen megnézték a kör című filmet, és Victoria szinte rettegek egész éjjel miatta.Azóta az este óta nem nézett vele soha ilyet.Nem sok barátnője volt akik szerették ,így ő szinte mindig egyedül vagy a barátokkal nézte őket. Említette hogy ugyan nem szereti a fűrész filmeket, de az új részét szívesen megnézné majd, hiszen még nem látta.
Így alakult ,hogy a kanapén elnyúlva egy tál popcornal közöttünk, kezdtük el nézni a filmet.Maga a film nem rosz de én is ahhoz a csoporthoz tartozók ,akik max egyszer nézték meg ezeket a filmeket. De ez a rész ellége meggyőzött ,hogy akár többször is nézzem őket.Volt ugyan benne olyan rész amit nem szívesen néztem, de ez a filmnek az úgymond a varázsa.
Miután vége lett a filmnek még beszélgettünk egy kicsit ,de csörögni kezdett a telefonja így bocsánatot kérve vonult el felvenni.Pár perc után vissza tért és mondta, hogy menni kell, hiszen van még dolga amiket el kellet intéznie.
Én gyorsan berohantam a szobába és oda adtam neki a zakóját, ami miatt eredetileg jött. Az ajtóban elbucsúzkodva már épp zártam volna be utánna, amikor még vissza szólt.
-Lenne kedved holnap velem edzeni kicsit?
-Hát nem igazán szoktam edzeni. Nem biztos hogy pont én kellek oda.-probáltam finoman rámutatni ,hogy nem vagyok egy fitt ember ha sportról van szó.
-Ugyan már, jó lesz. Brad is ott lesz, legalább megismered.
-Ki az a Brad?-Fogalmam sincs kiről beszél.
-Ő az edzőm. Hidd el jó fej, és nem lesz gond azzal ,hogy te is csatlakozol.Még segíthet is neked ,így talán megszereted a sportolást kicsit.-hát azt kétlem.Annyira jó kedvel mondta mindezt, hogy nem volt szívem azt mondani neki, hogy nem megyek.
-Jó rendben.Mond meg hol és hányra kell ott lennem.-egyeztem bele.
-Ugyan már majd eljövök érted, így nem kell taxiznod majd.
-Erre semmi szükség . Majd kocsival megyek.-furcsán nézett rám.
-Ezt hogy érted?Neked van kocsid, és jogsid is?-kérdezte.
-Persze hogy van.
-De eddig akár hol voltunk mindig taxival mentél, vagy a fiúkkal hogy ,hogy nem is láttalak sose vezetni.-hát igen így jogosan gondolta azt amit.
-Hát ,nem szívesen vezetek másik országában. Nem ismerem az ottani vezetési stílust, és nem mindenki szereti ha az átlagnál lasabban vezet valaki.
-Így már akkor értem.Rendben, holnap 9re gyere majd oda, átküldöm a címet.-egy gyors búcsuzás után már ment is el.
YOU ARE READING
Unknown Friend (M.V.)
FanfictionEz a történet Cassandra Cooper és Max Verstappen kapcsolatáról szól. Hogyan ismerkednek meg és hogyan alakul a kapcsolatuk kettő ilyen különböző ám mégis hasonló embernek. -Te hogy kerülsz ide?És ki a fasz vagy te?-Ellégé kiakadtam amikor hazaértem...