-Nagyon jó a víz. Gyere.-hívott be a medencébe.
-Jó megyek már. Remélem igazad van és nem fagyok meg.- este lévén voltak még mindig lent egy páran a medencénél.
Voltak olyanok akik nem foglalkoztak velünk, de olyan is akadt aki csak bámult minket mintha nem hinne a szemének.
-uu ez kicsit hideg. Melegebbre számítottam.-mentem be óvatosan a medencébe.
-Jó ez. Nem lehet olyan forró mint amiben fürödni szoktál.- úsztam oda hozzá és le fröcsköltem kicsit.
-Na most ezt miért kaptam?-törölte meg a vizes kezével az arcát.
-Miért kell mindig beszólni? Olyan szemét vagy sokszor.
-Igen? Te sem vagy ám jobb.-fröcskölt most ő le engem. Én csak lebuktam a víz alá ,így át úszva a háta mögé próbáltam meg lenyomni a víz alá.
-Nana drága, így állunk?-elkapta a kezemet és bukott le velem együtt.
Mind a ketten feljöttünk a víz alól de csak nevettünk egymáson.
Nagyon jól telt az este. Teljesen kiszívott minket a víz ,így a vacsoránkat csak felrendeltük a szobába.
Másnap elmentünk egyett túrázni a közeli parkba.
Nagyon szép hely, gyönyörű volt ahogyan a fák lombjai már zöldeltek. Biztos nagyon szép lehet ősszel is a rengeteg lehullott levél.
Van egy kisebb patak a parkban ami végig vezet az egész erdőn. Ez egy nemzeti park és valami csodálatos.
-Nézd, ott a kis őzike.-mutatott Max a távolba.
-Én nem látom. Hol van?-hiába néztem nem láttam.
-Már sehol. Bambi megijedt, és elment.- nevetett fel a férfi.
-Na szuper. Itt vagyunk egy erdőben de én még egy őzikét sem láttam.
-Majd elmegyünk egy állatkertbe, ott még meg is lehet simogatni őket.-indultunk el újra.
-A kecskéket és a disznókat lehet simogatni, nem az őzikéket.
-Dehogy is nem. A kerítés mögül. Én már koalát is fogtam. Nagyon cuki állat. Kicsit büdős ,de nagyon aranyos.
-Te még koalát is fogtál?-álltam meg hirtelen.
-Igen. Volt rá lehetőségem. Én meg nem hagytam ki.-tök lazán mondta mintha ez egy mindennapos dolog lenne.
-Na menj a tudod hova.-indultam újra el.
-Én meg egy nyamvadt bambit sem láttam.- ő csak nevetett a hátam mögött.
-Na gyere hátha találkozunk még eggyel amit te is látsz.-indultunk tovább.
Hát nem jött több őzike, de egy kis siklóval találkoztunk. Utálom a kígyókat rettegek tőlük. Ezek után szinte le sem vettem a szemem a talajról.Pár napja hazaértünk már hiszen kezdődik a szezon.
Mind a ketten elutazunk ki ide, ki oda.
Mivel ez az első verseny ezért mind a ketten a gyárba megyünk még a verseny előtt és a csapattal utazunk majd bahreini nagydíjra.
-Mikor indul a géped?- kérdeztem meg amikor az ebédet csináltam. Mind a ketten holnap megyünk majd az én gépem délelött megy. Nem utazok egyedül hiszen Charles is velem tart.
-Majd egykor. Ki tudlak vinni a reptérre titeket még időm is lesz hazajönni .
-Oké. Beszélek akkor majd Charlessal.
-Mikor lesz kész?-hajolt át a pulton.
-Pont most.- zártam el a tűzhelyet.
-Akkor együnk végre. Nagyon jó illata van.-fokhagymakrémlevest csináltam és egy kis párolt csirkemellet burgonyával.
-Megterítenél kérlek? Addig én gyorsan felteszem a telefonomat töltőre.
-Persze menj csak.-kezte el kipakolni a tányérokat.
Gyorsan írtam egy üzenetet a monacoinak hogy holnap tízre ott vagyunk érte Maxal, mert ő visz ki minket a reptérre.
Ahogy elküldtem már írta is vissza hogy benne van, így nem kell ott hagynia az autót.
-Na Charles örül neki hogy kiviszel minket a reptérre.-mentem vissza a konyhába.
-Tényleg? Azt hittem nem fog neki tetszeni.- tette bele a merőkanalat a levesbe.
-De tetszik neki, így nem kell ott hagynia az autót a reptéren.
-A kis szemét. Csak a kocsi miatt örül neki, nem ám azért mert ilyen jó fej barát vagyok.-csak nevettem rajta és leültem a konyhapulthoz.
-Na gyere együnk. Mert ha sokáig háborogsz miatta akkor ki fog hűlni a kaja.-helyet foglalt ő is szembe velem.
-Jó étvágyat.
-Neked is. - mertem ki magamnak egy adag levest.Hát újra itt vagyunk. Elkezdődött az új szezon. Mindenki nagyon be van zsongba, és találgatnak hogy ugyan melyik csapatnak van a legjobb autója.
-Mi elég jók voltunk a teszteken. Remélem ilyen jó lesz majd a szezon is. -Landonak igaza volt. A McLaren úgy néz ki elég sokat fejlődött a tavalyi évhez képest.
-Nyugi öcsi. Idén mi leszünk a legjobbak.
-Na azért ehhez nekünk is lesz ám egy két szavunk.- Carlos nem hagyta annyiban a dolgokat.
-Úgy ám. Ne felejtsétek el tavaly melyik csapat is nyerte meg a világbajnoki címet.-mutatott magára Charles.
Én nem mondtam semmit, kicsit rosszul éreztem magam ma. Lehet valamivel elrontottam a gyomromat.
-Ezért ti se bízzátok el magatokat. Nem kell elfelejteni hogy ki is volt a tavalyi ellenfeled.-jöttek oda a Red Bullos pilóták is.
-Szia drága.-nyomot egy puszit a hajamba Max.
-Szia.-én csak felmosolyogtam rá.
-Szia Checo. Rég láttalak.-öleltem meg a mexikói pilótát.
-Szia. Én is téged. Jó látni hogy már semmi bajod.-utalt itt a balesetre.
-Nem is akarok rá emlékezni.-kicsit leült a beszélgetés ezek után.
-Hé Max, jól láttam az előbb hogy a Szandi Checot megölelte, téged viszont nem? Csak nem kezd rád unni?-kezdte el piszkálni Ricciardo.
-Fogd be Daniel.
-Pofa be.-Szóltunk rá egyszerre.
Ezen a többiek csak jót röhögtek.
-Tessék, azt hiszem megkaptad rá a választ.-ütögette meg a csapattársa vállát Lando.
-Kár. Pedig én is itt vagyok. Én miért nem találok soha, egy olyan nőt magamnak mint ez a három hülye?-Mutatott a fiúkra.
-Mert nem vagy olyan jóképű mint mi.-vágta rá Carlos.
-Bizony ebben igaza van. Ezt az arcot mindenki szereti.
-Kicsit nagyképű vagy Charles nem?- szólt közbe már Max is.
-Csak mert én is itt vagyok ám. Imádnak a nők.-erre csak rácsaptam a kezére.
-Tényleg? Ugyan hány nő imád téged?-tettem fel neki a kérdést.
-Huuu haver most megszivtad.-kezdett el Daniel vigyorogni mint a vadalma.
-Nem számít, én csak egy nőt imádok és ő itt áll melletem.-húzott vissza magához.
-Szerencséd van.-morogtam halkan, de meghalloták és újra el keztek röhögni.
-Na de nekünk mennünk kell. Intejútok lesz fiúk, úgyhogy menjetek készülődni. -küldtem el a srácokat miután ránéztem az órámra.
-Nekem is mennem kell. Sziasztok srácok, és csak okosan.-még egy gyors csókot nyomtam a holland ajkaira és indultam el én is.
Útközben meg kellett állnom, mert úgy éreztem hogy hirtelen mintha megszédültem volna.
Nem foglalkoztam vele ,ahogy elmúlt már mentem is tovább.
YOU ARE READING
Unknown Friend (M.V.)
FanfictionEz a történet Cassandra Cooper és Max Verstappen kapcsolatáról szól. Hogyan ismerkednek meg és hogyan alakul a kapcsolatuk kettő ilyen különböző ám mégis hasonló embernek. -Te hogy kerülsz ide?És ki a fasz vagy te?-Ellégé kiakadtam amikor hazaértem...