20.fejezet

1K 29 0
                                    

-Sziasztok.Na végre hogy itt vagytok.-jött felénk Carlos nagy mosollyal az arcán.
-Szia.Úgy tudtam a géped kb 20 perce szállt le ,vagy tévedek?-lehet én emlékszem rosszul.
-Nem, tényleg most szállt le neki is.De tudod milyen, szeret túlózni ,hogy neki mennyit kellet ránk várnia.-szólt közbe Charles, amin már a 3an nevettünk hiszen igaza van.
-Na de induljunk.Biztos sok rajongó vár már titeket, és szeretnék innen még ma kiérni.-küldtem is ki őket, hogy menjenek szépen a rajongókhoz.

Már egy órája várok rájuk mire észrevettem ,hogy végre jönnek ki és szállnak be mellém az autóba.
-Bocs, kicsit sokan voltak.Na de mesélj, mi volt veled ebben az egy hétben.-ez furcsa.Carlos sose kérdez rá egyből,mit csináltam előzö héten.
-Hát nem sok minden volt. Dolgoztam kicsit. Tudod másnak ilyenkor is kell, és voltam teniszezni is.
-Igen láttam a képeket-nevetett.-ki volt a szerencsés vesztes társad?
-De szemét vagy. Mi van akkor ha nyertünk ,mi?-egyből leír hogy vesztettünk.
-Miért nyertetek?
-Nem sajnos nem.Veszettünk, és Charles egyik haverja.
-De még milyen csúfos vereséget  szenvedtetek.-persze már mind ketten hangosan nevettek.
-Na jól van, nem kell mindig engem kritizálni.-fordultam az ablak felé mint aki megsértődött ,de azért kicsit mosolyogtam.
-Na tudod hogy csak szívatunk . Imádjuk ahogy próbálkozol vele.-mentik gyorsan a menthetőt.
Az út jó kedvüen telt. Charles úgy gondolta hogy énekel egy kicsit. Pont egy Adele számot kezdett el énekelni ,én persze egyből elő kaptam a telefonom, és videóztam is le őket. Ahogy Charles énekelni próbál ,Carlos meg próbálja vissza tartani a röhögését. A videót gyorsan feldobtam a  ferrari  instagram oldalára , hogy a követők is lássák ,hogy milyen jó kedvüen tellik az út, és ezek mellet a fiúk mellet nem lehet unatkozni.

Már a hotelbe voltunk mindannyian, indultunk a szobánk felé ,hiszen már fáradtak voltunk kicsit az út miatt. És holnap már a pályán kell lenni.
Még mielőtt a spanyol pilóta bemehetett volna a szobájába, gyorsan még oda szóltam neki ,hogy szeretnék vele majd beszélni.
-Persze, pakolj le és gyere majd,innen lemegyünk együtt az étterembe.-így meg is van oldva.
-Rendben, akkor nemsokára jövök majd.-már mentünk is tovább ,hiszen nekem nem mellettük van a szobám.
-Most akarsz vele beszélni Maxról? -Kérdezett rá a mellettem sétáló monacói, és állt is meg a szobája előtt.  Ő 2 szobával arrébb van mint Carlos.
-Igen. Úgy gondolom inkább most kellene mint ,hogy holnap a pályán szembesüljön vele.-keztem kicsit aggódni hogy mit szól hozzá . Ő régen a csapattársa volt a holland férfinak.
-Nem lesz semmi baj nyugi .Carlos is szeret téged és el fogja fogadni.- nyugtatott meg.
-Remélem. Na de megyek.Majd beszólok ha megyünk le enni.-hagytam is ott és indultam a folyosó végén lévő szobám felé.

Bekopogtam a spanyol ajtaján amit ő egyből ki is nyitott.
-Már azt hittem elaludtál.-nevetett fel.
-Na azért nem kellet annyit várnod.Max 20 perc volt az egész semmi több.- mentem is beljebb, és ültem le a kis asztalhoz ami a szobájában van.
-Miről szerettél volna beszélni?Valami baj van?-Kérdezett rá egyből.
-Hát baj az nem tudom, hogy van-e vagy lesz-e, de biztos lesz majd de hadjuk.
Hát nem is tudom ,hogy hogyan kezdjem.
-Csak mond ki gyorsan ,úgy jobb lesz.
-talán igaza van.
-Együtt vagyunk Maxal.-kimontam. Semmi felvezető nélkül ,csak kimondtam.
-Oké.És ezzel lenne valami baj?-mi?Csak ennyi?
-Hát nem tudtam hogyan fogod fogadni majd ,és féltem attól, hogy majd mit fogsz hozzá szólni. Hiszen másik csapat pilótája, ráadásul pont a Red bullé.
-Sejtettem ,hogy van valami ilyesmi köztetek. Mostanában sokat vagy Maxal.
De engem nem zavar.Max jó gyerek és igen lehet ,hogy egy régebbi csapatom pilótája, de ő már évek óta ott van. Még mindig jó a kapcsoltam velük ,szóval engem nem zavar.
-Köszönöm Carlos.Ez most nagyon jól esett.De hogy érted hogy sejtetted?
-azért annyit még sem találkoztunk, hogy ennyire feltűnő lenne neki.
-Láttalak titeket a bulin, és azt is ,hogy együtt mentetek el.-magyarázta és a száját és huncut mosolyra húzta.-Volt akkor valami ugye?
-Jézusom Carlos, ezt nem veled fogom megbeszélni.-nevettem fel.
-Jó ,majd akkor Charles elmondja. Gondolom ő már tud róla ugye?
-Igen tudja.
-Hogy fogadta?
-Hát volt egy kis veszekedés, de már semmi gond.-keltünk fel és indultunk is ki ,hiszen már éhesek voltunk.
-Megyek, szólok neki. Biztos már éhen akar halni.-Már ment is szólni neki ,hogy jöjjön menjünk enni.
-Na végre. Már azon voltam ,hogy lemegyek nélkületek.-épp hogy kijött a szobából már elkezdte.Mi csak egymásra néztünk a spanyolal és hangosan keztünk el nevetni ,hiszen igaza volt abban amit róla mondott.
-Jó, jó gyertek menjünk még mielőtt itt valaki éhen nem hal.-ez volt a végszó és már indultunk is el az étterem felé.

Unknown Friend (M.V.)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz