Elképesztő versenyen vagyunk túl. Charles végre megnyerte az olasz nagydíjat. Utoljára 2019ben sikerült neki, akkor kezdett a Ferrarinál ,és sajnos azóta mindig valami történt.Most viszont a szerencse úgy alakult ,hogy mellénk áll, hiszen nem elég hogy miénk az első hely, de a 2.is, hiszen Carlos lett a második.Mondanom sem kell ,hogy a rajongók megőrültek ahogy a csapat is. Szinte mindenki sírva ugrott a fiúk nyakába, annyira hihetetlen volt ez az egész.Max a 3.helyezett lett ,ami így is nagyon szép eredmény ,főleg hogy a 10.helyről rajtolt, mert valami gond volt az autóval ,így cserélniük kellet benne valamit.Személyesen nem beszéltünk. De azért üzentünk egymásnak.Gratuláltam neki a 3.helyhez, ő pedig a fiúk győzelméhez. Az internet telle volt a vacsoránkal. Mindenki csak találgatni tudod ,hogy mi van köztünk.Egyikünk sem nyilatkozott róla,úgy tettünk mintha nem tudnánk semmiről sem.A fiúknak azt mondtam ,hogy azért vacsoráztam vele ,mert bocsánatotkért és megbeszéltünk mindent. Ami nem volt hazugság ,de az már igen amikor azt mondtam ,hogy a hétfői napot is meg beszéltük, hiszen mind a ketten hivatalosak vagyunk Monacóban egy jótékonysági rendezvényre, amire együtt megyünk.Mint kiderült Charles is jön. Így nem értette miért a hollandal megyek, és miért nem vele és Charlotteval. Kimagyaráztam magam, hogy nem szeretném őket zavarni és hogy nézne már ki, ha bepofátlankodnék a szerelmes pár közé, mint egy gyertyatartó ,így ez miatt megyek Maxal.Az igazat mégsem mondhattam el nekik. Carlos is igazat adott annak amit mondtam, így a monacói nehezen, de bele egyezett, hogy majd ott találkozunk.
Eljött tehát a hétfő.Reggel értem haza monzából ,így a mai nap elég fárasztó lesz. Szerencsére ruhát már nem kell vennem, hiszen van egy fekete ,földig érő, mell alatt húzott, csipkés ruhám. A háta nyitott ,így nagyon sok kiegészítő nem kellett. Maga a ruha mindent kitesz.Délután elmentem gyorsan fodrászhoz egy frissítő festésre és ,hogy kezdjenek valamit a hajamal. Úgy döntöttünk ,hogy túlzásba nem visszük, csak begöndörítjük és lazán felcsatoljuk. A sminkkel sem estünk annyira túlzásba. Egy fekete füstös sminket kaptam, és egy rózsaszín rúzst.
Az este hamar eljött. Már nagyjából készen voltam, a ruhát is már felvettem, amikor hallottam, hogy csöngetnek. Gyorsan kinyitottam az ajtót, rá sem nézve az érkező alakra, hiszen tudom ki jött.
-Pár perc és készen vagyok. Mindjárt mehetünk.-nagamra kaptam a szandálomat amit imádtam. Hiába magas sarkú, annyira kényelmes, egy csoda.
-Menni kellene, már lassan késésbe leszünk.-a holland tényleg pontos volt ,de arra nem számított, hogy én még nem leszek kész.
-Jó, jó megyek már . Készen vagyok. -magamhoz vettem a táskámat és már indultam is a férfi elé ,aki még mindig az ajtóban állt.
-Wow!Akarom mondani, nagyon szép vagy.-szinte szóhoz sem jutott.
-Hát köszönöm. Te is nagyon jól nézel ki. -tényleg nagyon helyes volt öltönyben.
Elé lépve kicsit meglepődött . Láttam rajta amikor a kezeimet felemelve, igazítottam meg a csokornyakendőjét.
-Most már mehetünk.-és már fordítottam neki hátat indultam ki az ajtón. Férfi még egy pillanatig ott állt egy helyben, mire aprót rázott a fején, gyorsan indult ki utánnam.Oda érve rengeteg embert láttam. Nagyon sokan voltak különböző újságoktól, akik sorban fényképeztek le mindenkit ,aki ide hivatalos volt.Miután az autót megállította ,már szálltam volna ki ,mikor kinyitotta az ajtót és a kezét nyújtotta felém.Meglepett ez a tette, de nagyon kedves volt tőle ,így a kezét megfogva könnyebben szálltam ki az autóból. A kulcsot csak oda adta az egyik ott dolgozónak aki elvette tőle ,már indult is az autó, felé hogy leparkolja.
Szorosan egymás mellett álltunk, és azt vártuk a másik mikor mozdul majd.
-Mennünk kéne. Így minnél hamarabb túl leszünk majd rajta.-igaza van.
A karját nyújtotta ismét csak, hogy most karoljak belé . Így is tettem és már indultunk is meg befelé.Rengetek fényképét készítettek. Voltak olyanok akik megkérdezték mióta vagyunk együtt, és hogy most akkor hivatalosan is vállaljuk-e a kapcsolatunkat.Ezekre a kérdésekre nem feleltünk ,csak mosolyogtunk egymás mellett.Gyorsan csináltak pár képet külön is ,és már indultunk is végre be a teremben.
Egy kis keresés után megtaláltuk Charlesékat, így velünk beszélgettünk az este folyamán, amikor nem hívta el a fiúkat a kötelesség. Így voltam én is tekintve ,hogy a ferrarit képviseltem. Nekem is egy pár emberrel kellet jópofiznom, de ezeket a tisztelet köröket hamar letudtam, és indultam is vissza a többiekhez.A pult felé fordulva kértem magamnak egy italt ,de közben hallottam hogy a többiek mit beszélnek . Nem mentem el tőlük ,csak hátra fordultam. Az este folyamán mi tökéletes helyen voltunk a bár egyik felén, így nem kellett nagyon vegyülnünk az emberekkel. Egyikünk sem élvezte nagyon az ilyen rendezvényeket ,így megbeszéltük hogy amint lehet lelépünk.
CZYTASZ
Unknown Friend (M.V.)
FanfictionEz a történet Cassandra Cooper és Max Verstappen kapcsolatáról szól. Hogyan ismerkednek meg és hogyan alakul a kapcsolatuk kettő ilyen különböző ám mégis hasonló embernek. -Te hogy kerülsz ide?És ki a fasz vagy te?-Ellégé kiakadtam amikor hazaértem...