Max Verstappen szemszöge
Sose gondoltam volna, hogy idáig jutunk Cassandrával ,hogy ő lesz az én áll barátnőm.Amikor Christian a telefonon felvázolta a tervet, hogy mit találtak ki, el sem akartam hinni. Sose gondoltam volna, hogy ebbe valaha a Ferrari belemegy. Abban meg aztán végképp nem ,hogy a nő igent mondana rá.Nem is sejtettem volna ,hogy azon a délelőttön amikor az ő otthonában csöveztem ,az a találkozás megváltoztatja az egész életemet.Abban a pár napban amíg ott voltam nála, megpróbáltam minél kevesebb időt nála tölteni, hiszen nem akartam zavarni .Az is csoda volt ,hogy megengedte hogy maradjak nála amíg nem tudok a saját lakásomba hazamenni. Megsürgettem a munkát ,hiszen minél előbb haza kellett mennem, hiszen nem sokára a következő verseny is elkezdődik és előtte még rengeteg dolgom volt.
Már a futam hétvégéjén úgy éreztem lehet esélyünk nyerni. Elég jó volt a sprint futam. Jól éreztem magam a kocsiban is, csak reménykedni tudtam abban ,hogy a versenyen is ilyen jól fog menni . Hiszen ebben a szezonban a Ferrari is magára talált ,amire számítani kellet ,hogy előbb utóbb bekövetkezik hogy újra a győzelemért harcolnak majd. A nap végén mi elég sokáig maradtunk még ott .Szinte már majdnem minden csapat elment egy kettő kivételével ,amikor én is elindultam a szállodába. Útközben egy ismerős alakot láttam meg az egyik utcában ,épp a telefonját nézte. Nem is értem miért gyalog indult el ,és azt főleg nem, mit keress még ilyen későn is a pályán, hiszen a csapata tagjainak nagy része már elment és neki azért nem muszáj éjszakáznia. Hiszen nem szerelő ,hanem a sajtó dolgaival foglalkozik, ha jól informált vagyok.Az út mellett lehúzodtam és az ablakot leengedve szóltam neki, hogy szálljon be elviszem a szállodába.Természetesen ellenkezett, de láttam rajta ,hogy fáradt és gyalog azért elég hosszú az út. Így újra szóltam neki mire beszállt az autóba.Az út során szándékomban állt megköszönni neki, hogy oda adta a sapkámat és rákérdezni rendesen ,hogy ezt mégis miért ő oldotta meg. De persze elég szépen sikerült felhúznom.Nagyon kis tűzről pattant, azt meg kell hagyni. Elég hamar kifakad vagy ezt csak én hozom ki belőle nem tudom, de nekem kezd tetszeni ez az oldala.Amikor megláttam azt a cikket amit írtak, nem hittem a szememnek. Az ember már beszélni sem beszélhet senkivel, mert azonnal kombinálni kezdenek.Gyorsan hívtam a sajtósomat, hogy azonnal vetesse le ,mert ez így nem maradhat.Nem kellet sokat várnom és üzent, hogy ugyan a cikket leszedette már előtte valaki ,de vannak más oldalak akik más fajta cikkeket írtak. Amiben én egy szemét alak vagyok és csak ki akarom használni a lányt ,hogy felejtsek vagy csak szórakozzak valakivel ,amíg nincs más.Felejteni pont sikerült már rég. Elfelejtenem azt a libát, akivel évekig együtt voltunk ,mégis megcsalt.Azt hittem legalább ennyit megérdemlek, hogy közölje bocs ez már nem megy. Ő inkább megcsalt. Beismerte ugyan, hogy nem az volt az első alkalom ,hogy ők együtt voltak de nem voltam kíváncsi a részletekre.Kihasznált ,átvert ,becsapott ennél rosszabb érzés nincs a világon.Amikor megláttam a cikkekek szinte éreztem, hogy majd szét szed az ideg. Mindig is megpróbáltam mindennél jobban elszigetelni a magánéletemet, hogy ne azzal foglalkozzanak . Hiszen én nem egy sztár vagyok aki a kamerák előtt akarja leélni az egész életét, de úgy látszik így is kombinálnak.Egy jó pár telefon beszélgetés után amit szinte üvöltve rendeztem le, ami miatt még bocsánatot kell kérnem, elindultam annak a nőnek a lakásába, aki szerintem látni sem akar, a múltkori kis összetűzésünk után.
Nem szeretett volna beengedni ,amiben igaza is van. De sikerült meggyőznöm.Hiába mondta, hogy felesleges volt ide jönnöm ő már leszedette a cikket amit rólunk írtak, ő nem tudta hogy azon kívül van még más is ,nem csak az az egy amiben ő is szerepel.Teljesen kiakadtam amikor elintézte annyival ,hogy kiad egy sajtóközleményt, miszerint közöttünk semmi sincs, és nem is lesz soha. Jó ezt így nem mondta, de nagyon úgy hangzott.A veszekedésünket a telefonok csörgése zavarta meg ,ami szerencse, ki tudja mi lett volna ha nem kezd el hangosan csörögni. Így kiszakítva minket abból az állapotból.Christian volt az a főnököm. Kitalálták ,hogy hogyan lehet ezeket a teóriákat megszüntetni ,de abba bele kell egyeznie a ferrarinak is, és annak a nőnek is ,akitől már nem akartam semmilyen szívességet kérni. De ha nincs más megoldás, akkor ha kell, térden állva könyörgök. Nagyon fontos, hogy most ne legyen semmilyen rosz sajtó visszhang, hiszen nagyon komoly helyen állunk a ranglistán, és muszáj jó fényben feltüntetni magunkat. Hiszen a tavalyi győzelmem nagyon sok kritikát kapott, ami nem volt jogos, hiszen ugyan annyi esélyünk volt mind kettőnknek ,mégis én voltam a gonosz aki elvette Lewistől a győzelmet. Amit szerintük nem érdekeltem meg.
Másnap indultam Hollandiába ,hiszen a következő verseny nagyon komoly hazai verseny, amit a legjobban vártam eddig. Itt győzni, valami elképesztő érzés . A saját országodban, a saját néped előtt. Elképesztő, mást nem is tudok mondani rá.
Tegnap este mielőtt eljöttem volna a nő lakásából, még oda szóltam neki ,hogy holnap velem is jöhet majd, küldöm neki a részleteket üzenetben.Reménykedtem benne, hogy úgy dönt velem utazik. Szerettem volna kicsit jobban megismerni. Úgy, hogy nem veszekszünk ,mert eddig egy nagyon értelmes, okos, erős nőt láttam benne. Aki nem mellesleg gyönyörű.Nem egy modell alkat az tény. Nem is olyan magas ,de szinte már aranyosnak mondanám amikor velem beszél . Szinte felnéz rám, és amikor ideges akkor a csoki barna szemei szinte villámokat szórnak. De nem retten meg attól ,hogy kb 2 fejjel magasabb vagyok nála.Már a reptéren voltam mikor észrevettem, hogy felém jön. Most is gyönyörű volt mint mindig, amikor láttam. Furcsa volt nem piros felsőben látni, de meg kell hagyni ez a fekete ujjatlan és a farmer szinte kiemelte az alakját.Az sem kell elfelejteni ,hogy most is a kényelemre
ment rá, már ami a cipőjét illeti ,hiszen egy fehér dorkó volt a lábán. Akármikor láttam mindig valamilyen lapos ,kényelmes de mégis divatos cipő volt rajta. Szinte sose láttam még magassarkúban, de egyszer megnézném benne az fix.Az út egész jól eltelt. Most nem veszekedtünk, megbeszéltük hogy nem foglalkozunk azzal, hogy ha észre vesznek minket. Hiába beszéltük meg előtte azt ,hogy nem mutatkozzunk együtt reméltem, hogy azért ennek ellenére él az ajánlatommal ,hogy jöjjön velem. A szállodába beérve bejelentkeztünk és megbeszéltük ,hogy kb 1 óra múlva találkozunk lent, hiszen a többiek már itt voltak és együtt lemegyünk majd vacsizni. Majd üzenünk ha végeztünk a pakolással és mehetünk is. Le rendeztem egy pár telefont a csapattal a holnapi nappal kapcsolatban ,és a megállapodás miatt is beszéltem velük ,de még nem tudtak mondani semmit, hiszen a ferrari külön kikötéseket akar . Erre számítanunk kellet volna ,hiszen nem fognak csak így simán egy ilyen megállapodásba belemenni. Miszerint az egyik dolgozójuknak el kellene játszania ,hogy a barátnőm . Főleg egy olyan embernek ,akit a média és a rajongók is jól ismernek már, hiszen ez a dolga ,a média.Már a liftnél voltam mikor küldtem neki egy üzenetet, hogy induljon el ő is hiszen a többiek már várnak ránk, és addig nem megyünk enni amíg mindenki nincs ott.Egy pittyegős hangot hallottam ,amikor felnéztem a telefonból, és ott állt velem szemben. Mosolygott és mondta hogy ő már itt van.Nem voltam a legjobb állapotban. Ideges voltam és az még tetőzte ,hogy ő meg arra sem volt képes hogy üzenjen, hogy elindult. Ennek a gondolatnak hangot is adtam, de ő letudta annyival, hogy szólt volna ha látja hogy nem vagyok még lent. Egész vacsora alatt egyszer sem beszéltem vele. Ő szinte rám sem nézett hiába ültem vele szemben.Danielel nagyon jól elbeszélgetett, ami még jobban felhúzott. Hiszen vele tud beszélgetni, velem pedig nem. A vacsora vége felé páran úgy döntöttek még megnézik a desszerteket is. Ő is elment a többiekkel.Ladonak és Charles szemet is szúrt, hogy nem vagyok a legjobb kedvemben ,de elintéztem annyival hogy fáradt vagyok és ideges vagyok a verseny miatt. Ők ezt el is hitték, hiszen nekem ez hazai pálya, amin az ember mindig a legjobban akar teljesíteni. Ezt talán a monacói érti legjobban, hiszen ő tudna mesélni a balszerencséről ami üldözi már évek óta a hazai pályáján.Mire mindenki vissza ért, a két lány leült egymás mellé és nekiálltak valamiről nagyon beszélgetni. Egyszer csak azt vettem észre, hogy megölelik egymást. Előtte még fél füllel azért hallottam, hogy Leclerc barátnője szerint gurulni fog a férfi után ha eszik a süteményből, amit a fiatal nő hozott magával.Ezt persze nem hagyhattam ki ,és beszóltam neki hogy jó lenne ha ő is figyelne az alakjára. Nem kellene még azt a sütit is megenni ,mert ő fog gurulni és nem a másik nő. Hiszen neki szerintem egy kiló csoki sem ártana meg.
Amint ezt kimondtam már meg is bántam. Láttam rajta hogy most ezzel igazán megbántottam, de nem gondoltam komolyan. Amint megszólalhattam volna, ő már fel is állt az asztaltól és közölte hogy basszam meg és egy bunkó vagyok.Kösz szivi ,ezt én is tudom magamról ,de próbálok változni.Ahogy az asztaltól elment ,a többiek abban a pillanatban le is támadtak, hogy ezt hogy képzeltem. Azon nem lepődtem meg, hogy Charlotte kiállt mellette és jól kiosztott ,de azon már kicsit igen, hogy a két ferrari pilóta is ennyire kiakadt rám . Tudtam hogy nagyon jóba vannak, de azt nem hogy ennyire.Leclerc szerintem ha tehette volna, nekem ugrott volna az asztalon keresztül . Szinte mint egy védelmező bátty kapcsolt amivel nagyon meglepett.Nem hittem hogy ennyire jóban vannak.Bocsánatot kérve tőlük a bunkó viselkedésem miatt . Megígértem nekik, hogy amint lehet beszélek vele és tőle is bocsánatot kérek, de a monacói nem engedte meg, hogy ma a közelébe menjek. Nem értem mi folyik itt, de ez már több volt a soknál, hogy megmondja mikor beszélhetek vele és mikor nem. A többieket ott hagyva indultam én is a szobámban, és a mai estén gondolkodtam, hogy mégis mi történhetett a nővel, hogy ennyire védik a többiek.Másnap már a Fia irodája felé igyekeztem, hogy ne hogy elkéssek a megbeszéléről ,mert akkor nekem tényleg végem.Mire odaértem már mindenki ott volt .Cassandra rám sem nézet. Gondolom még haragszik rám ,amit meg is értek, de majd beszélek vele amint végeztünk. A megbeszélés hamarabb végett ért mint azt gondoltam volna.Hamar megegyeztünk, így most már hivatalosan is állbarátnőm van.Sose gondoltam volna hogy idáig fajulnak a dolgok és erre kell vetemednem.A nőn kívül senki nem próbált meg ellenkezni . Ő azért megprobált egy kis kibúvót találni ,de esélye sem volt. Ezt ketten kell megoldanunk . Mi leszünk a legjobb csapat ketten, ha nem öljük meg egymást, csak akkor.Épp hogy utol értem és el tudtam kapni a kezét. Persze hogy ki volt borulva, hiszen ez részben az én hibám is volt. Ha nem fényképeznek le minket akkor, semmi nem történt volna most meg. Alig tudtunk beszélni pár 2-3 mondatnál többet, mikor ő elrohant egy gyors mennem kell után és semmi mást nem mondott.Christian is oda ért hozzám. Megveregette a válamat, és csak annyit mondott most már minden rendben lesz, ezen nem agyaljak, csak gondoljak a versenyre semmi másra. Igaza van . Most már ezzel nem tudunk mit tenni, így megprobálom elengedni ezt és csak sodródni az árral. A nap végére nagyon elégedett voltam ,hiszen a sajtó nem hozott fel semmi olyan témát amiben a nő is benne lett volna, csak a futammal voltak elfoglalva.A holnapi nap elég húzós lesz, hiszen 2 szabadedzés is lesz ,amit már alig várok. Remélem most végre sikerül az első helyre állnom majd ,de az majd kiderül az időmérőn. A nap végén még egy kicsit beszéltem Christiannal, hogy mégis hogy kezdjük ezt el ,de elintézte annyival hogy fiatal vagyok nekem ezt jobban kellene tudom. De azért azt hozzá tette ,hogy először is jó lenne ha végre bekövetném instagrammon. A szállodába vissza érve egy gyors fürdés után ,a vacsorámat felrendeltem a szobába. Beszéltem kicsit a családommal és bekövettem azt a nőt, akit mostantól már a barátnőmnek mondhatok.Megnézve a képeit most is sikerült megálapítanom, hogy tényleg gyönyörű nő. Nem volt sok képe kint magáról ,de ami kint volt és ő volt rajta, azt mind átnéztem és egy párat beszíveztem.
YOU ARE READING
Unknown Friend (M.V.)
FanfictionEz a történet Cassandra Cooper és Max Verstappen kapcsolatáról szól. Hogyan ismerkednek meg és hogyan alakul a kapcsolatuk kettő ilyen különböző ám mégis hasonló embernek. -Te hogy kerülsz ide?És ki a fasz vagy te?-Ellégé kiakadtam amikor hazaértem...