17.fejezet

1K 28 0
                                    

Miután megbeszéltük Maxal hogy együtt alszunk, úgy gondoltuk kellene valami vacsorát csinálni.Kinyitva a hűtőt közölte hogy üres.Ezen én nem lepődtem meg, számítottam rá hogy ez lesz.
-Akkor rendeljünk?-kérdeztem rá.De már az éttermeket néztem, hogy hol mi a kínálat ,amit ő is meg ehet.
-Hát, csak macska kaja van itthon. De gondolom azt nem akarunk enni.-nagyon okos vagy Max tényleg.
-Inkább rendelek valamit.Te mit kérsz?-Mutattam felé a telefonomat hogy nézze meg a kínálatot, és rendeljen magának valami kaját.
-Te mit eszel?Én valami csirkére gondoltam és valami salátára, így estére már.-én is hasonlóra gondoltam. Főleg hogy neki nem szabadna annyi szénhidrátot ennie, nekem meg oda kellene figyelnem arra hogy mit is eszek. Így mind a ketten csirkét eszünk salátával.

Amíg vártuk a vacsoránkat, le telepedtünk a kanapéra és kerestünk valami filmet ,amit majd vacsora után megnézzünk.Az egyik macska azt hiszem Sassy, úgy gondolta, hogy az ölemben a legkényelmesebb feküdni, így ott aludt el.
-Most nézd meg.Még a macskám is téged szeret jobban, pedig nem ismer egy órája.-erre a mondatára a másik macska is, ezek szerint Jimmy is oda jött hozzánk. De ő nem feküdt bele a holland ölébe ,csak dörgölőzött hozzá.
-Ne panaszkodj. Téged is szeretnek. Nézd csak meg.-mutattam a másik macskára.
-Nem ismered még. Ő ezt csak azért csinálja mert biztos éhes.Csak akkor jön ide bújni, ha éhes vagy ha valami rosszat csinált.De most kaptak enni, úgyhogy valószínűleg a másik lehetőség lesz majd a helyt álló.-így már akkor mindent értek.
-Hát apuka ez a te hibád ,nem nevelted meg őket rendesen.-simogattam közben a másik macskát az ölemben.
-Mi az hogy apuka?Csak úgy mondom, ha én vagyok az apjuk, akkor te meg az anyjuk vagy.-hát ez azért még korai kijelenteni.
-Még csak 1 órája ismerem őket. Nem lehetek az anyjuk, és ha nem is szeretnek majd?Nekem évek óta nem volt macskám. Mi inkább kutyás család vagyunk.-már fogalmam sincs ,hogy kell egy macskával bánni ,gyerek korom óta nem volt.
-Nyugi csak adj nekik enni meg játsz velük kicsit, nem lesz velük semmi baj akkor. De ahogy elnézem ,téged már most szeretnek.-ez volt a végszó és meg is jött a vacsoránk, hiszen csengettek.

Miután elfogyasztottuk a vacsoránkat, elmentünk fürdeni.Persze próbált alkudozni, hogy fürödjünk együtt. De nehezen sikerült ellen állnom a csábításának, így mind ketten külön mentünk.Amint végeztünk, kimentünk a nappaliba és elfoglaltuk a helyünket a kanapén ,és indította is el a filmet.A nagyfiúkat néztük volna , amikor pittyent eggyet a telefonom. Ő volt hozzá közelebb, így mondtam neki nézze meg ki az, hátha fontos.
-Binotto küldött valami emailt.Tényleg nem várhat ezzel reggelig? Már 8 óra is elmúlt.-Mérgelődött.
-Jézusom, hol a gépem! Azonnal neki kell ennek állnom. Ez nem várhat holnapig.-keltem fel és indultam a háló felé ,hiszen a bőröndömbe maradt a laptopom.Hallotam ahogy bejött utánnam a szobába ,de most nem igazán érdekelt hogy ott van, csak az hogy végre bekapcsoljon.
-Mit csinálsz?-nem érti mi ennyire fontos, ami nem várhat holnapig.
-Egy gyors munka. Pár perc alatt végzek vele. Menj vissza nyugodtan ,amint ez megvan ,megyek én is.-de ő csak továbbra is ott állt az ajtóban.
-Tudok valamiben segíteni?-aranyos tőle hogy megkérdezte.
-Nem, ebben nem tudsz, de nagyon kedves volt tőled hogy megkérdezted. -dőltem hátra az ágy végének a földön ülve ,hiszen egy puha szönyeg volt az ágy előtt ,így nem a hideg padlón ültem.
-Itt maradsz bent?Kint is tudsz dolgozni. Nem fogok hallgatózni és bele nézni sem.
-nem lesz belőle baj ha hallja ,hiszen az egész videót feltöltöm az internetre. De nem szerettem volna még ezzel is terhelni.
-Nem szeretnélek zavarni és ahogy meg vagyok vele, már megyek ki én is.És nincs benne olyan dolog amit nem hallanál majd az interneten perceken belül.-mondtam neki, de már fel sem néztem a gépből, csak nyitottam meg az emailt.
Binotto még írt egy sort hogy sajnálja, hogy ilyen későn tudta csak elküldeni ,de még össze kellet vágniuk a videót, hogy ne legyen annyira hosszú. Így is 4 perces videót kaptam, amit egyből megnyitottam, és keztem el nézni. Ha én megértem hogy miről szól ,akkor más is megfogja, aki nem ért ezekhez a dolgokhoz.
Max csak leült mellém és elkezdett játszani a macskákkal, hiszen egy idő után feltűnt nekik ,hogy újra egyedül vannak hagyva, így követték a gazdijukat.
Elindítottam a videót, nem foglalkozva azzal hogy ő is ott van melletem.  Ahogy megnéztem, már töltöm is fel minden paltformra.
-Ez a főnököd?-hitetlenkedett melletem ahogy meghallotta a hangját.
-Igen.-csak ennyit feleltem.
Ahogy a videó véget ért már keztem érteni ,hogy mi történt a versenyen. Az egyik szelep meghíbásodott ami az energiaszintet befolyásolja az autóban, így nem tudta befejezni a versenyét a Charles.Fellépve minden létező oldalra keztem el feltökteni a videót.
-Szóval ezért nem adtatok ki eddig semmit arról, hogy mi történt. Mert így minden kérdésre megadtátok a választ.Okos.-jegyezte meg.
-Köszi.Remélem ,hogy jó lesz így.-nagyon, nagyon remélem.
-Hidd el jó lesz.Ezt így mindenki érteni fogja. És az hogy Binotto csinálta a videót, az úgy még jobb.Tényleg okos dolog volt.-erre nem mondtam már semmit csak rámosolygtam.
Ahogy megvoltam ezzel az egészel még a közzététel előtt gyorsan kiírtam ,hogy nem sokára válaszokat adunk arra ami a versenyen történt, és már ment is fel a videó.Pár perc után már kapcsoltam is ki a gépet és küldtem egy emailt, hogy tökéletes lett, hiszen én is értem és már, és meg is vagyok mindennel.Választ nem is vártam vissza ,hiszen ez miatt úgy sem fog írni semmit.
-Megvagyok.Mehetünk.-így mind ketten felláltunk. Én a gépet vissza raktam a bőröndbe és mentünk vissza ki a tv elé, hogy végre megnézzük a filmet.

Unknown Friend (M.V.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora