3.fejezet

1.4K 39 0
                                    

Az állam konkrétan a padlót verte, ahogy ezt meghallottam a holland szájából. Téged. Na, erre mégis mit mondjon az ember lánya?Tény ,hogy Max nem néz ki rosszul és ez a bunkó énje is kicsit tetszik, de ezt sose vallanám be neki, és magamnak sem az biztos. Miután felfogtam, hogy mit is mondott ,szinte már a könnyeim folytak végig az arcomon, olyan röhögés kapott el. Ezt persze nem nézte jól szemmel, és láttam rajta hogy már kezd elege lenni. Igazam is volt ,persze hogy beszólt most is.
-Befejezted végre?Ez kezd idegesítő lenni, csak úgy mondom.-nana ,ne hogy már még neki álljon feljebb. Ő jött ide a lakásomba, és ő mondott ekkora marhaságot korán reggel . Ne hogy már megmondja mit csinálhatok, és mit nem.
-Ne hogy már még neked álljon feljebb.
Te jöttél ide úgy, hogy nem is tudom mit keresel itt . Úgyhogy ,jó lenne ha végre megmondanád és nem csak bámulnál, mert elég idegesítő.-még mindig csak a pizsim volt rajtam és egy köntös.  De a köntösöm rövid fazonú volt ,és rövid nadrágból és egy toppból áll a pizsomám, nekem így kényelmes.A holland pilóta erre csak egy sunyi mosolyt villantott, és elindult a konyha felé ,mintha otthon lenne.A konyhába beérve a férfi már a pultnál ült és rám várt. Én a kávéfőzőhöz lépve, nekiláttam kávét csinálni ,addig is húzva vele a férfi agyát. A poharakat letéve a pultra, én is helyet foglaltam vele szemben. Kérdő tekintettel néztem rá, amit észre is vette ,így egy mély sóhaj után ,neki is látott felvázolni hogy miért is van itt.
-A cikk miatt jöttem.Én is láttam és a csapatból is többen .Christian nem nézte valami jó szemmel ,hiszen semmiről nem tudott . Nem tartoztam neki semmilyen magyarázzattal ,hogy kivel töltöm az időmet a pályán kívül. De miután lehozták azt a cikket muszáj volt neki elmondanom ,hogy igen ismerjük egymást, nem vagy idegen a számomra.
-Nem értem mire akarsz kilyukadni. A cikket leszedettem ,és beszéltem én is Mattiaval róla, neki semmi problémája nem volt ezzel. Nem értem, hogy a Red bull miért csinál ebből ekkora problémát!-már kezdtem én is ismét ideges lenni, és az sem nyugtatott meg, hogy a holland velem szemben kicsit sem volt nyugodt.
-Akkor nem láttad azokat a cikkekek amiket rólam írtak. Hogy csak kihasznállak, hiszen pár hónapja szakítottam az exemmel, és csak egy pótlék lennél a számomra.Nem igazán vet ez jó fényt rám nézve ,főleg hogy a bajnokságot is vezetem, és még csak a közepén vagyunk a versenynaptárnak.-igen tény, hogy vezeti a bajnokságot ,de nem az miatt, mert Charles nem jó sofőr vagy, hogy az autó nem lenne jó. Csak volt egy pár hiba amit soha többet nem tehetünk meg . Ebből az egész csapat tanult ,sajnos a bajnokság árán legalábbis. Eddig úgy néz ki ,de jó irányba haladunk hogy vissza vegyük.
-Ne aggódj a bajnokság miatt, hiszen Charles már elég közel van hozzád. És elég neked is egy kis hiba és már hopp, a második is vagy újra.
-Te tényleg csak ezt az egyet tudtad leszűrni abból, amit neked mondtam? Ezt nem hiszem el.-idegesen a hajába túrva kezdett el járkálni a konyhában. Ami elég zavaró volt, de nem akartam neki még ez miatt is szólni, így is ideges volt.
-De, de hallottam. De mit akarsz mit tegyek? Kiadok majd egy közleményt, és lenyilatkozom, hogy igen ismerjük egymást és nincs köztünk barátságon kívül semmi. Bár, ez is hazugság, hiszen barátok sem vagyunk, de mindegy.-a kávémat magammal víve indultam a nappaliba. Leülve a kanapéra, magam elé véve a laptopomat, és már keztem volna el gépelni a kis nyilatkozatot. Amivel miután végeztem volna, küldtem volna át a HRhez, hogy nézzék át megfelel-e, mire a holland elém állva lecsukta a gépem tetejét.
-Te mégis mit csinálsz? Most akartam megírni, hogy nincs semmi közöttünk. Örülj neki ,hogy ennyit segítek.
-Az nem lesz elég ,értsd már meg!-szinte rám kiabált.Ennél a pontnál már nekem is elegem lett. Hogy jön ő ahhoz ,hogy csak így rám kiabáljon a saját lakásomban. Mégis mit képzel  magáról.
-Na most lett belőled elegem! Mégis mit képzelsz? Ide jössz, letámadsz azzal hogy rólad mik keringenek a neten, próbálok segíteni, és még te vagy felháborodva?! Hogy neked az nem elég ,mégis mit akarsz mit tegyek akkor-szinte már a holland előtt álltam. Hiába volt nálam magasabb, ennél a pontnál nem érdekelt az sem, hogy szinte fel kell rá néznem.
-Hogy jössz te ahhoz, hogy csak úgy kiabálj velem. Nem én mentem hozzád, te jöttél ide. Örülj neki, hogy segíteni próbálok neked, pedig semmi közöm hozzá.-itt már én sem bírtam tovább, megemeltem én is a hangom .  Érzem, hogy a pulzusom megint az egekben, a vérnyomásomról ne is beszéljünk. Eddig nem volt vele problémám, de esküszöm ez miatt az ember miatt, még a végén problémáim lesznek vele az fix.
-Még, hogy neked ehhez semmi közöd? A képek miatt vagyok ilyen helyzetben! Amihez neked is közöd van, pont annyi mint nekem. Úgyhogy, ne tegyél úgy mintha te tennél nekem szívességet ,mert ez nem így van.-magasodott szinte fölém, úgy mondta el ezeket a szavakat. Szinte érzem, hogy gyorsabban veszi ő is a levegőt. Ha nem állunk le gyorsan ,akkor ennek nem lesz jó vége.Szinte biztos vagyok benne ,hogy itt még komoly gondok lesznek . Főleg, ha ezt így folytatja, mert az biztos hogy ha nem lép hátrébb, leverek neki ez jó nagy pofont.Már épp készültem arrébb lépni tőle, mire megcsörrent a telefonja. Fújtatva megnézte ,hogy ki hívja a helyett, hogy elment volna csak arrébb lépett, és szinte belekiabált a telefonba.Tényleg ideges.  Le sem tagadhatná . Amíg a a telefonba veszekedett valakivel ,nem értettem hogy ki az, nem rám tartozik, így addig bevonultam a szobába . Magamra zártam az ajtót, hogy felöltözzek végre ,addig a holland kint telefonált. Gondoltam rákeresek a nevére, mégis milyen cikkek miatt van ennyire kiakadva. Hát mit is mondjak, találtam egy kettőt ,ami tényleg megkérdőjelezi ,hogy a férfi mégis mire tartja a női nemet. Ezeket a cikkekek is nehezen találtam meg, tehát már ők is dolgoznak azon, hogy tisztára mossák a férfi nevét. Hiszen hiába nem vagyunk jóban, azért semmi roszatt nem tett, hogy ilyeneket írjanak róla.Nagyon sok rajongó ellenzi ezeket a cikkeket. Legalábbis akik látták őket és tudják miről szóltak, és kiállnak a férfi mellett. Hogy azért mert barátok vagyunk, még nem tettünk semmit roszatt . Ahogyan ő sem, csak azért mert már tovább lépett, az exén aki mit számomra kiderült, megcsalta a férfit.Hát sajnálom szegényt, tudom milyen érzés az ha valakit csak kihasználnak ,és megcsalják.  De akkor sem kell ekkora bunkónak lennie. Néha jó ,tény én is kicsit elvetettem a sulykot, de ő sem egy szent.Kopogást hallottam az ajtón, gondolom hogy ki lehet az  . Hiszen rajtunk kívül más nincs itt, ezért nagy sóhajjal felálltam és a férfi mellet kimentem a szobából ,vissza a nappaliba és leültem a kanapéra.
-Ahogy láttom megnyugodtál.Kerestem én is a cikkeket de nyugi ,már leszedték őket ,úgyhogy már nincs miről beszélnünk.-velem szemben helyet foglalva a térdére támásztotta a kezét.  Nézet rám, nem értem mi a baja, hiszen úgy néz ki minden rendben már.
-Ez nem ilyen egyszerű. Tény, hogy leszedték a cikkeket ,de a Fia beszélni akar velünk. Ne nézz így, igen veled is. Hiszem te a sajtós vagy egy másik csapatban, téged is ugyan úgy ismer a média ,mint engem.Christan hívott . Lesz egy megbészélés holnap délután, ahol neked is ott kell lenned. Ne izgulj, nem leszel egyedül ,Mattia is jön. Ők beszélték ezt meg, de gondolom majd ő is hívni fog téged.Annyi, hogy ha lehet akkor addig nem mutatkozzunk együtt, amíg nem beszéljük meg ,hogy mi lesz ez után. Nekem ma este megy a gépem Hollandiába , úgy tudom te is este indulsz. Ha szeretnéd eljöhetsz velem.-Nem mondom hogy nem sokkolt le amit most hallottam . És az, hogy menjek vele ha van kedvem, hiszem pont az előtt mondta, hogy ne találkozzunk. De mégis menjek vele.
-Ezt mégis, hogy akarod kivitelezni? Ne találkozzunk nyilvánosan ,de mégis menjek veled este ha van kedvem hozzá?Nem tudom ezt hogy szeretnéd megoldani.-erre ő csak vállat vont. Felállt a kanapéról és az ajtó felé vette az irányt, ám még mielőtt elment volna ,még vissza fordulva oda szólt.
-7 kor találkozunk a reptéren. A többit elküldöm smsben.Amúgy nagyon jól nézett ki a kis pizsid, lehettél volna abban amikor itt voltam nálad.- a mondtad végén becsukta az ajtót, és elment,mire bármit is mondhattam volna neki.

A nap hátralevő részében szinte csak a telefonon lógtam. Beszéltem  a fiúkkal, persze minden is el kellett nekik mondanom, hogy mi történt .Charlotte ott volt Charlessal hiszen, ő is jön majd hollandiába . Részben nekem, részben neki adott igazat ,de ő biztos ebben hogy mi nagyon jól lennénk együtt egy kapcsolatban. Elég sokáig tartott mire rávettem ,hogy ne is probáljon erről többet beszélni, de ő hajthatatlan és nem is érti eddig, hogy nem vette észre ,hogy mi milyen jók lennénk együtt.Persze a fiúk mindezt végig hallgatták hiszen csoportos videó hívásban voltunk. De megígértem nekik, hogy ha ezt fel merik valamikor hozni, esküszöm megölöm őket. Amit persze nem hittek el ,de azt azt már igen ,hogy álmukban leborotválom a hajukat.Na ez volt a nyerő, hiszen mind a ketten imádják a hajukat és félnek, hogy tényleg megteszem. Ismernek már annyira ,hogy ha bosszúról van szó vagy ha csak valami csínyről, én benne vagyok. Persze azt nem kell tudniuk ,hogy a hajukhoz sose nyúlnék hozzá. Hiszen én is imádom mind a kettő jómadár haját ,de ezt nem kell tudniuk. Már a bőröndömbe pakoltam be az utolsó darabokat ,amikor pittyen a telefonom. Smsem jött, nem hittem el amikor megláttam ki küldte. Tényleg leírt mindent mikor, hol kell lennem, hiszem magán géppel megyünk. És mikorra legyek kint a reptéren. Ő a többit intézi majd. Nem mondtam a fiúknak ,hogy kivel és melyik járattal megyek ,hiszen én amúgy sem velük tartottam volna most . De úgy volt ,hogy az egyik késő esti járattal megyek, és majd holnap találkozunk reggel a szállodában, és együtt megyünk majd a pályára.Nem kell nekik tudniuk ,hogy Maxal megyek. Hiszem így is már kombinálnak, és én sem voltam benne biztos, hogy tényleg vele megyek-e vagy sem. Hiszen nem gondoltam volna ,hogy komolyan mondja amit mondott ,de hát ő már csak ilyen. Még volt kb 1 órám mire indulnom kellet volna a reptérre, addig gyorsan telefonáltam még egyett a családommal. Nagyon hiányoznak ,de most voltam otthon a verseny miatt .Jó volt velük lenni, de nem maradhattam tovább.A családom kb 14 éve költözött Magyarországra ,én még gimis volta akkor ,de már jól beszéltem magyarul. Hiszen a nagyiék magyarok, és anyu szerette volna ha ezt a csodás nyelvet is megtaluljuk. Így nagyon sokat beszéltünk otthon is magyarul, miután oda költöztünk . Kicsit apunak nehéz volt, hiszen ő nem beszélte olyan folyékonyan mint mi, hiszen mi szinte már anya nyelvi szinten beszélünk. De volt ideje hozzá szokni, és már alig lehet hallani az akcentusát. Rólam nem igazán mondható el tekintve, hogy egyre ritkábban beszélem a nyelvet és többet beszélek olaszul és angolul,mint magyarul. Kicsit konyítok a franciához is ,de azért folyékonyan nem megy még, de megértem amit mondanak.Hát hamar elment az egy óra, így indultam a reptérre. Mire oda értem, elindultam arra amerre a holland írta. Nem gondoltam volna ,hogy ő fog ott várni, hiszen elvégre nekünk nem is kellene találkoznunk.  Nem ,hogy együtt is mutatkozzunk.

Unknown Friend (M.V.)Where stories live. Discover now