9.fejezet.

921 28 0
                                    

Kint álltam a teraszon várva a férfira ,hogy kijöjjön a fürdőből és eldöntse, az ágy melyik oldalán szeretne feküdni.Pár perc várakozás után kijött ő is . Szerencsére ruhában, ám rajta csak egy rövidnadrág és póló volt.Észrevette hogy kint állok a teraszon így kijött ő is.
-Azt hittem már lefeküdtél.-oda ért hozzám és megtámaszkodott a korlátnál, és csak nézte ő is a tájat.
-Nem tudtam melyik oldalon szoktál aludni ,így megvártam amíg kiérsz.
-Nekem mindegy csak ágy legyen és tudjak aludni.
-Akkor ezek szerint hiába vártam rád. Már rég aludhatnék.-Erre csak megfogta a kezem és bevezetett a szobába.
-Na mivel, hogy végeztem így már mind a ketten aludhatunk.-nem foglalkoztam tovább azzal ,hogy hol szeretne aludni így a hozzám közelebb eső rész felé vettem az irányt. Így leültem az ágy szélére és még utoljára ránéztem a telefonomra.
-Ugye nem ott akarsz ülni egész éjjel? Mert kicsit zavaró.-mire hátrafordultam, de addigra ő már az ágyba feküdt, hanyatt fekve és bámult rám.
-Nem, csak még gyorsan ránéztem a telefonra és beállítottam az ébresztőt.
-Remélem nem reggel 6ra. Mert nem vagyok hajlandó, kevesebb mint 3 óra alvás után felkelni.-erre csak a fejemet ráztam ,de nem válaszoltam neki . Ő pedig nem kérdezte.Óvatosan befeküdtem én is mellé, vigyázva hogy ne érjek hozzá, mert az már nagyon kellemetlen lenne ,és hanyatt fekve néztem a plafont.Egy kis idő után jó éjszakát kívánunk egymásnak és nem sokkal utánna ,már hallottam a férfi nyugodt lélegzetvételét. Ezek szerint elaludt. Lassan oldalra fordultam én is, és elnyomott az álom.

Reggel egy ismeretlen hangra keltem fel.  Éreztem ,hogy valaki szorosan fog és a fejét a nyakamba fúrva ,morogva jelezte ,hogy nem akar még felkelni ,és nem akar beszélni senkivel.A csörgés nem maradt abban ,így kénytelen volt elengedni és felvenni a telefont.Én úgy tettem mint aki még alszik. Hátha nem lesz annyira kellemetlen miután várok egy kicsit azzal ,hogy jelezzem ébren vagyok.
-Mit akarsz ilyen korán Lando ?7óra van. Aludtam ha nem zavarna.-nem hallotam hogy a telefon másik oldalán lévő személy mit válaszolt. De a másik ember válaszait hallottam ,hiába próbált meg suttogni hogy ne ébresszen fel.
-Ne izgulj miatta ,jól van. Igen biztos vagyok benne. Mond meg neki is ,hogy minden rendben van vele ,ne agódjatok már annyit.-ezek szerint a lány észre vette ,hogy nála maradt a kártyám, így nem tudta hogy hol éjszakáztam.
-Én most leteszem és alszok. Ennél többet nem mondok . Mondtam már ,hogy jól van ,legyen elég ennyi.Szia.-miután bontotta a vonalat éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy, de nem bújt vissza hozzám ,és nem ölelt meg újra.Biztos álmában bújt ide. Nem is fogom felhozni ,legyen csak abban a hitben hogy ezt megúszta.

Ismét telefon csörgésre keltünk, de ez már az én ébresztőm volt.Kinyomva a telefont láttam, hogy a lány engem is többször keresett, és sms is írt hogy merre vagyok . De elfelejtettem ,hogy le volt némítva telefon, így nem hallottam.A hátam mögül hallottam, hogy ébredezik a szobatársam is . Kiülve az ágy szélére, már írtam gyorsan egy smst a lánynak, hogy nem aggódjon jól vagyok, és nem csöveztem az utcán. És sajnálom ,hogy nem vettem fel ,de nem hallottam hogy csörög a telefon.Megbeszéltük, hogy találkozunk a szobám előtt kb egy 10 perc múlva, és elmegyünk reggelizni. Utánna úgy is dolgoznom kell majd ,addig megbeszélünk mindent.
-Mennyi az idő?-érkezett egy hang az ágy túl oldaláról . Így hátra fordulva ránéztem a férfira ,aki az ágytámlának dőlve túrt bele a hajába.Meg kell mondanom, nagyon jól néz ki a reggeli kinézete, és az a  mozdulat sem segített abban ,hogy csúnyának lássam.Ezt nagyon hamar ki kell verni a fejemből.
-9 óra.Én nemsokára megyek. Talákoznom kell Luisaval, hogy megkapjam a kulcsomat és utánna dolgoznom kell már. Szóval te csak pihenj még, ha van rá időd.-indultam közbe el a fürdő felé . Gyorsan elvégeztem a reggeli kis dolgomat. A hajamat megigazítva léptem ki onnan.Addigra a férfi már az ablak előtt állt össze kulcsolt kézzel, és nézett ki rajta. A ruhámat és a dolgaimat gyorsan a kezem közé kapva, indultam el az ajtó felé, de azért még oda köszöntem a férfinak.
-Köszönöm hogy itt lehettem éjjel ,és a ruhákat is. De ha nem gond ,akkor most elvinném őket ,és később majd ígérem vissza adom majd.Nekem most tényleg mennem kell, később beszélünk még.
-hátra sem fordult. Még csak rám sem nézett, úgy csinált mintha meg sem hallotta volna amit mondtam neki.
-Max?-Erre már rám kapta a tekintetét, de nem mondott semmit. Épp oda akartam menni hozzá, hogy megkérdezzem mi a a baja ,de a telefonom hangos csörgésbe kezdett. Ránézve a kijelzőre láttam hogy Binotto hív ,így nem volt más választásom ,ott kellett hagynom a férfit úgy ,hogy nem tudtam mi a baja.Egy gyors köszönés után el is jöttem. Ahogy kiértem az ajtón, már vettem is fel a telefont.Csak azért hívott hogy közölje, a gépünk délután 3kor indul és megyünk Monzába mindannyian, hiszem következő hétvégén már újra verseny van, és a ferrari hazájában.Gyorsan elköszöntem tőle, már mentem is a szobám felé ,ahol már a lány várt az ajtómban. Amint észre vette ,hogy hogyan nézek ki hangosan elkezdett rajtam nevetni. Igen ,még mindig Max ruháiba voltam . Úgy voltam vele, gyorsan felfutok és senki sem vesz észre.A lányról elfeledkeztem . Most magyarázkodhatok majd neki ,hogy hol voltam és kinek a ruhája ez.

Unknown Friend (M.V.)Onde histórias criam vida. Descubra agora