Külsős szemszög:
A férfi idegesen állt a konyhában. Nem értette hogy történhetett ez. A nő akit szeret ,az előbb rohant ki a házukból, könnyes szemekkel, mert azt hiszi hogy a férfi megcsalja. Megígérte még neki a kapcsolatuk elején amikor ,egy óriásit hibázott ,hogy sose fog újra megtörténni. Ez így is volt. Szereti a nőt nagyon. Sose tudná megcsalni. De nem mondhatta még el neki az igazat ,hogy ki is az a nő akivel találkozott. Hiszen azt akarta hogy az legyen élete egyik legszebb napja. Amikor megkérdezi élete legfontosabb kérdését a nőtől. Hogyan is mondhatta volna el neki, hogy az a személy aki az smst küldte neki, egy 50es éveiben járó, házas, bohém nő. Aki mindenkit édesemnek hív ,de a szakmájában ő a legjobb. Megkérte hogy segítsen neki megszervezni azt a napot. Azt akarta hogy minden tökéletes legyen de ,sose gondolta volna hogy egy üzenetből ekkora baj lesz majd. A gyárba nem kell a héten mennie de, megkérte őket hogy szóljanak neki ,hogy a kocsi milyen állapotban van. Ezt az üzenetet látta meg, és hitte azt hogy nem mondta el neki ,hogy el kell utaznia. Tény hogy ebben a pár napban furcsán viselkedett, de csak azért mert borzasztóan izgult, hogy minden rendben menjen. Tudta hogy a nő sejtette ,hogy valami nincs rendben vele. És azt is ,hogyha egyedül lesznek majd, akkor számon kérni a viselkedése miatt. De az ami most történt ,arra sose számított.
Nem tudta hogy hova ment a nő ,csak azt remélte hogy a régi lakásába, esetleg Charlesékhoz ment át.
Hívta ,de nem volt elérhető a telefonján. Ezek szerint ki kapcsolta. Nem akar vele beszélni. Megbántotta. Elcseszte ,teljesen elcseszte.
Fel alá járkált a konyhában azon gondolkodott, hogy menjen e a nő után már most, vagy adjon neki egy kis időt, hogy lenyugodjon. Már biztos a lakásán van, vagy a barátjánál. Nem vár tovább, utánna megy. A telefonja örült csörgésbe kezdett, nem akart vele foglalkozni de a hívó nagyon kitartó volt.
-Tessék ,Max Verstappen.-szólt bele kissé ingerülten a telefonba, hiszen most nincs ideje arra ,hogy órákon át telefonáljon.
-Üdvözlöm. Dr. Christina Bale vagyok, és a monacói központi kórház sürgősségi osztályáról telefonálok. Ön Cassandra Cooper legközelebbi hozzátartozója? -lefagyott. Fel sem fogta hogy, ki hívta, És honnan.
-Tessék? Igen. Én vagyok. Mi történt? Ugye jól van? Azonnal megyek.
-Autóbalesete volt. Azért telefonáltam, hogy tudja, hogy kórházba került a hölgy. Felviszik a traumatológiára ,ott lesz fent az osztályon. Ennél többet telefonon nem mondhatok.
-Rendben, pár perc és ott leszek.Viszlát.
-Tette is le a telefont nem fogalkozva, hogy esetleg a vonal másik oldalán lévő személy, esetleg akar e neki valamit mondani.
Nem laknak ugyan közel a kórházhoz ,de nem érdekelte. Álmai nője kórházba került miatta, mert balesete volt. Azért mert ő megbántotta, és elengedte olyan állapotban amilyenben volt. Sose bocsáltja meg magának, ha valami baja lesz a nőnek.
Kb 15 perc alatt ott is volt. Előbb oda ért volna, hogy nem fog ki annyi piros lámpát.
Leparkolt az első helyre ami szabad volt, és már rohant is be a bejáraton. Egyből az osztályra ment, amint megtudta merre is kell menni. Ez a kórház egy kész labirintus . De végre megtalálta azt a helyet ahová eredetileg jött.
A pultnál egy fiatalabb hölgy ült, oda érve hozzá felnézett a gépből.Látta rajta hogy felismerte, de nem szólt semmit amíg a férfi meg nem szólalt.
-Üdvözlöm, Cassandra Coopert hol találom? Nemrég telefonáltak hogy itt van.-de mire a pult mögött lévő személy bármit is mondhatott volna, egy fehér köppenyben lévő, tekintélyt parancsoló nő állt oda mellé.
-Mr. Verstappen. Üdvözlöm dr.Cristina Bale vagyok, velem beszélt telefonon. Nem gondoltam volna hogy ennyire hamar ide ér.
-Dr.nő kérem mondja meg hogy ,hogy van és hogy hol találom? Bemehetek hozzá?
- A hölgynek, mint mondtam a telefonba balesete volt. Egy másik autós átment a piros lámpán, és belehajtott az autójába. Szerencséje volt, ha lehet így mondani, hiszen az utas felöli oldalon ment bele. Így nem történt sokkal komolyabb baj. Nagyon erősen megütötte a fejét. Egy kisebb agyrázkódása van, és két bordája megrepedt. A válla is megzúzódott de szerencséje volt ,hogy be volt kötve. Már a szobába van. Kapott fájdalomcsillapítót, most alszik.
-Akkor bemehetek hozzá?
-Igen bemehet hozzá. 125. szobába van.
-már ment is el az orvos mellet, és indult is el a szoba felé.
-Még valami. Ha lehet, ne zaklassa fel a hölgyet. Most pihennie kell.
-Értettem drnő.-már ment is a kórteremhez ahol a kedvese volt. Óvatosan benyított ,de látta hogy a nő békésen alszik. Fején egy kötés volt, a válla is fel volt kötve. Leült a székre ami ott volt az ágya mellett, és megfogta a kezét.
-Annyira sajnálom, hogy ez történt . Ez az én hibám volt. Nem lett volna szabad úgy elengednem téged.-hajtotta a fejét le az ágyra a nő kezéhez.
KAMU SEDANG MEMBACA
Unknown Friend (M.V.)
Fiksi PenggemarEz a történet Cassandra Cooper és Max Verstappen kapcsolatáról szól. Hogyan ismerkednek meg és hogyan alakul a kapcsolatuk kettő ilyen különböző ám mégis hasonló embernek. -Te hogy kerülsz ide?És ki a fasz vagy te?-Ellégé kiakadtam amikor hazaértem...