Глава 6

621 45 0
                                    

Ми вирішили зустрітися вдома у Кевіна після університету. Була ідея піти в кафе, але там можуть бути зайві вуха, які нам не потрібні. Його батьки поїхали на пару днів до друзів в інше місто, тому його дім повністю в нашому розпорядженню.

Зараз я йду в сторону адреса Кевіна від свого дому. Зайшла переодягнутися в спортивний костюм. Я не могла перестати думати про мій спільний проєкт з Паркером. Мені потрібно якимось чином витягнути з нього інформацію, яку до мене ніхто не дізнавався. І як я повинна це зробити? Більше питань, аніж відповідей. В своїх роздумах я навіть не помітила, як дійшла до будинку Брука. Це був малий одноповерховий будинок, але за площею більший ніж в нас.

Постукавшись в двері мені, на моє здивування, відкрила Олівія.

—О, нарешті ти прийшла! Заходь.—вона відступила від дверей, тим самим пропускаючи мене. Роззувшись, я пройшла за Роун до кімнати Кевіна, як я зрозуміла.

—Ну нарешті, заходьте!—помахав рукою господар будинку. Кевін, похоже довго нас чекав. Він гойдався на комп'ютерному кріслі і вертів в руках ручку. Тому, коли ми зайшли, він чуть не перекинувся назад.—Ось наша робота на найближчі тиждні.—він дістав з шухляди ту саму папку та поклав її на стіл.—Хто прочитає дану нам інформацію?—подивився на нас хлопець.

—Давайте я!—вигукнула Олівія і пішла взяти папку з стола.—Так...«Ангели смерті»-це кримінальне угрупування, яке незаконно займається різними сферами діяльності та керує містом-Бостон. Характерною ознакою банди є кулон на шиї у формі двох ангельських крил, посередині яких розташований череп.

—Ого! Так навіть краще, ми зможемо легко визначити хто є в складі банди.—сказав Кевін, який уважно слухав Олівію. Вони справді відповідально підходять до завдань.

—А є щось про їхній основний склад?—спитала я

—Так, секунду...—Роун почала гортати сторінки—Ось, слухайте: головний банди  Ітан Роджерс - сам вирішує всі проблеми, керує бізнесами, складає плани, які допомагають виконувати його друзі та одночасно і підкорені.  За словами людей, він нагнітає страх одним своїм поглядом. Кажуть, що якщо йому перейти дорогу то треба лише просити в нього про смерть. Перший напарник Ліам Росс-першокласний програміст, який може зламати більшість систем охорони різних інфраструктур. Також, він зробив дуже сильну систему охорони файлів, яку ще нікому не вдалося зламати. Друга ж, Стейсі Стоун-дівчина, влучний стрілок, яка ніколи не промахується мимо своєї цілі. І, нарешті, останній напарник Бен Паркер, який вчиться з нами-наймолодший серед інших, відповідає за один з бізнесів банди - клуб "Marquee", інколи ходить на завдання з іншими.

—Це все?—спитав Кевін після паро хвилинної тиші.

—На жаль, так.—відповіла Олівія

—Судячи з цієї інформації їх взагалі ніяк не можливо зламати.—сказала я не уявляючи , що ми можемо зробити.

—В мене є один план.—загадково сказав Брук і я з Роун подивилися на нього з поясненнями.

Випробування життя |18+Where stories live. Discover now