Роуз Мерфі
Вісімнадцять років назад
Волосся розвіювалося в різні сторони від прямого потоку холодного повітря. Внизу, світячись білими та червоними вогнями, простягався на сотні тисяч миль штат Массачусетс. Вдалині була лише чорна пустеля, а в полі зору попадали криші менших будинків та забарвлені в жовтий колір вікна вищих. Хоч був ще самий ранок-сонце рознесло рожеві пасма по небу-Бостон кипів життям. Лялькові машини пропливали десь внизу, а людей і зовсім ще не було.
Я зроблю це зараз. Коли ніхто не побачить.
Коли всім серцем любиш це життя, не можеш так просто відпустити. Воно хоч і не дало мені щасливого дитинства-життя в дитбудинку виховувало жорстокість та ненависть до світу-але змогло подарувати прекрасне теперішнє.
Всього двадцять шість...
Я мимоволі натягнуто усміхнулася. Перед очима з'явилася досить чітка фотографія із щотижневої газети «Неділя-не день для розслаблення» і заголовком на цілу сторінку «Двадцять шість років. Випадковість чи жорстокість життя? Молоду журналістку у процвітаючій агенції свого чоловіка знайшли мертвою коло Статлер Парку.» А далі були б фотографії, відгуки свідків та родини...
Одна скупа сльоза покотилася по щоці, залишаючи свій слід. Знак того, що я ще жива. Подумати тільки. Скільки людей стояли так, як зараз я, і скільки разів вони могли передумати про своє рішення. Могли повернутися до сім'ї, обійняти своїх батьків чи дітей, вирішити проблеми розумним способом. Так, саме розумним, бо самогубство-не вихід. Ніколи ним не було і ніколи не стане. Це признак слабкості. Признак, що під тягарем долі ти зламався і вже не можеш встати, не можеш підкорити цей світ. Не можеш стати «номером один» у своєму житті, історію якого прокладаєш крок за кроком. Все можна вирішити і знайти вихід. Можна пережити та відпустити. Можна...
Я глибоко видихнула і знов опустила голову донизу, де всі вже починали їхати на роботу, утворюючи ранішні затори.
То чому я зараз тут? Чому не можу вирішити проблемі розумним способом?
Тому що це той самий виняток із правил. Всюди є свої винятки: із законів, із правил дорожнього руху, із банальної граматики чи домовленостей між друзями. Так само є і винятки життя...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Випробування життя |18+
Bí ẩn / Giật gânЕвелін Мерфі - дівчина із загадковим минулим, звичайним, спокійним теперішнім і не відомо яким майбутнім. Дівчина, близька людина якої покінчила життя самогубством... Але це справді так, чи за цим заховується жахлива правда? Все це потрібно розгадат...