Нова книга? Продовження?

419 16 3
                                    

Всім привіт, мої дорогі❣️
Цей момент прийшов.

З великим задоволенням хочу представити вам свою нову книгу, яку я написала з натхненням та надією розповісти вам щось нове та захопити цим скаженим світом моїх ідей.

Сьогодні на моїй сторінці вже розміщений пролог нової історії, а саме продовження «Випробування життя» і завершення циклу «Діти рівноправ'я»

"Мій подих перехопило. Руки почали поколювати. Чи була вона реальністю, чи галюцинацією моєї уяви? Чи стояла тут, в декілька метрів від мене? Чи дасть мені ширма проливного дощу дійти до цієї незнайомки?

Чарівної Незнайомки..."

Я дуже надіюся, що історія Денні також получить місце у вашому сердечку і герої не зможуть залишити байдужими нікого. Вона зможе надихнути вас на нові досягнення, або ж просто ви зможете провести вечірній час із задоволенням.

Я дуже ціную вашу підтримку та сподіваюся, що ви будете насолоджуватися читанням цієї книги так само, як я насолоджувався її написанням.

З повагою,

Rose_amr🌹

«Під проливним дощем»

Кожна історія доходить до свого щасливого фіналу. Так з дитинства говорив мій батько. Випробуваннями та перешкодами ми повинні здолати їх. Справді? До таких книг всі звикли? Де кохання-ключ до всього? Тут не слід цього чекати. Ми-двоє спалені долями. Лише прах від історії. Прах життя та прах довіри... Я зруйнував все вже давно. Життя тільки починалося та моє навіки обірвалося... Вона ж просто довірилася, погубивши нас двох. Зломлена, шукаючи підтримки в кожному прохожому, дівчині було суджено зустріти мене. Наші погляди перетнулися, зробивши фатальну помилку...
Кожний проживає свою особисту історію, але на мені земля запустила вже пройдений сюжет заново. Я проживаю долю свого батька... Чи можливий у ній інший кінець, окрім як смерті...

🎉 You've finished reading Випробування життя |18+ 🎉
Випробування життя |18+Where stories live. Discover now