17. kapitola: Andílci v akci

231 24 192
                                    

V klubu vládne přítmí, rušené pouze světlem reflektorů. Na parketu se zmítá v taneční extázi mnoho těl. Většina úplně mimo.

„Támhle jsou," zařve Ralf a ukáže na balkon, kde na nás zuřivě mává Sebastian.

„Nazdááár andílci," řve Seb a všechny nás objímá.

„Jak dlouho jste tady?" zeptám se Elviry.

„Asi 2 hodiny. Kluci chtěli vyrazit dřív." Rozhlédnu se po přítomných - jo jsou tu pouze závodníci ze Švédska. Celkem se mi ulevilo. Kromě Elviry a Seba se mi osobně představí i zbytek téhle biatlonové partičky. Snažím se zapamatovat si je dokud jsem toho schopná.

„Tady máš drink," vrazí mi do ruky Jesper Nelin sklenici.

„Díky." Alkohol je z toho cítit pořádně.

„Beyoncé.." zařve Martin jen nadskočím. Po jeho slovech se všichni napijí.

„Když zahrajou Beyoncé, tak se musíme všichni napít," vysvětlí Hanna. Než se naděju, stojí přede mnou panák čiré tekutiny.

„Brännvin," vysvětlí Mona.

„Tak šup, popojedem," směje se Seb, cinkne svým panákem o můj a vypije ho. Přijde mi, že tenhle klub hraje jen Beyoncé - protože pijeme pořád.

„Asi potřebuju nějakou vodu," zařvu na Nell.

„Já taky. My jdeme pro vodu," zařve na Ralfa. Ten přikývne.

„Mám trochu strach, jak se vrátíme na hotel. Nevím, jestli zvládneme dovléct Olivera a Ralfa samy."

„Nelo, já budu mít, co dělat, abych tam dovlekla sebe." Na baru do sebe vyklopíme sklenici vody.

„Tady jste, andílci. Jdeme tančit," objeví se Sebova hlava mezi námi. Tak se přesuneme na taneční parket, letmým pohledem na hodinky zjistím, že je něco po 11.

Překvapivě hrají Beyoncé a je fakt, že na Crazy in love to pěkně rozjedeme. Uděláme kruh, abychom na sebe všichni viděli. Kolem dokola koluje láhev s čirou tekutinou. Díky přítmí, alkoholu a partě lidí, která teda fakt umí pořádně pařit se cítím skvěle. Pouštím z hlavy naprosto všechno. Nakonec skončí Sebastian uprostřed kruhu a to co předvádí se snad ani nedá popsat slovy. Už tu chybí jen Arnoštek se svou diskotékou. Je to fajn... Během svého představení ztvární několik různých rolí - co přesně to je pouze hádám. Najednou se objeví proti mně a vytáhne mě taky do středu kroužku. Přijde mi to celkem zábavné (nejspíš díky Bränvinu). Otočí mě k sobě zády a pěkně tělo na tělo se chvíli vlníme do rytmu. Na závěr našeho tanečního vystoupení uděláme efektní otočku a vrátíme se na svá místa. Další píseň - speciálně objednaná pro andílky - Ketchup song - a tak my všichni andílci tančíme uprostřed kroužku. Následuje hromadná mašinka s kompletním osazenstvem klubu na Carnaval de Paris, kde se jednou rukou držíme osoby před námi a druhou sebevědomě máváme.

„Poslyš, Anie, jak máte tu vaši kuchyňskou výzvu - jak moc drsný to bude?" zajímá se Seb. Velitel výpravy a hlavní strojvedoucí Ralf usoudil, že je čas dát si pauzu na pití a tak jsme se přesunuli zpátky na balkon.

„Budete vařit. Nic víc. Proti vám další týmy. Já a Nell vyhlašujeme vítěze. Finále - vaříme my pro vás."

„Kdo tam je?" ptá se Hanna.

„Vy, Francie, Norsko, Německo a Česká republika."

„Můžu norákům to jídlo otrávit?" ptá se Jesper.

„Žádné otravy, žádná projímadla."

„Škoda, to by mohlo být zajímavé," zasměje se Hanna.

Kuchyňský klubKde žijí příběhy. Začni objevovat