11. kapitola: Sjusjøen 2. část

248 27 164
                                    

Klasicky nestíhám a na večeři dobíhám jako poslední. Dneska jíme všechny týmy společně v luxusně vypadající jídelně. Konečně mi zase někdo uvaří a uklidní po mně nádobí.

„Kde lítáš, prosím tě? A kde je Nell?" směje se na mě Makula.

„Telefonovala jsem s našima, Nell nepřijde, má práci," odpovím. Práci, která využívá příležitosti, že jsme všichni kromě ní a Toniho vypadli na večeři.

„Už ho tady máš," šťouchne Jess do Markéty. Markéta vzhlédne a svůj pohled zaměří ke vchodu, kam právě dorazil norský tým. Přiznám se, že mám smíšené pocity. Ruka s příborem se mi lehce zachvěje.

„A na koho přesně se díváš? Už se v tom nějak ztrácím," šklebí se Evča.

„Nečumte tam, bude to trapný," zahuhlá Makula.

„Všude je obsazeno, budou papat na podlaze, leda bys jim chtěla udělat místo na klíně, Markét," pochechtává se Lůca. 

„Nemohly byste řešit něco jiného?" navrhne otráveně Markéta.

„Mohly, ale nechceme," směje se Eva.

„Mám na ně zamávat?" pomrkává Lůca.

„Pochybuju, že zrovna my jsme jejich vysněná společnost," zavrtím hlavou.

„No, možná by ses divila. Šturla měl dost vřelý taneček tady s Markét na závěr sezony," řekne Lůca.

„Ani ses nepochlubila.." podívá se na ní Jess.

„Však se podívej, co z toho děláte. Jestli tu povečeří, tak s ním budu zítra těhotná," zavrtí hlavou Markéta.

„Markéto, copak tys nechodila na biologii? Zítra bys o tom ještě nevěděla," šklebí se Eva.

„Už toho nechte a dělejte, že tu nejsme. Nechci na sebe upozorňovat," huhlá Markéta. Její chování je vážně zvláštní a v souvislosti s tím, co říkal Emilien, by se to asi dalo vysvětlit, ale...

„Nechci ti kazit radost, ale už si nás všimli a jdou sem," pochechtává se Jess.

„Copak Norové - dobře běhají, dobře střílejí, dobře vypadají - někteří, ale jinak náfukové," zhodnotí situaci Lůca. Celkem výstižné, řekl abych.

„Možná by si sedli k Francouzům, když na ně nebudete zírat. Podívej takový Jacquelin, no není sexy?" zasní se Jess. Všechny se otočíme k onomu stolu. Což o to se rozhodně přít nebudu. Sexy je, ale jinak je to trouba.

„Jen kdyby se pořád necpal tím špenátem a podíval se sem," pokývá hlavou Eva.

„Pepek námořník," zamumlám. Eva, která mě zaslechne, vyprskne smíchy. Emilien zvedne hlavu a podívá se k našemu stolu.

„Ale dala bych si říct," prohlásí Jess.

„Pochopitelně. Hledáš převozníka," mrknu na ní. Není tajemstvím, že Jess před začátkem léta ukončila dlouhodobý vztah s Tomášem a pořád se v tom trochu plácá.

„To nám vysvětli," ozve se Markéta, nejspíš je ráda, že se bavíme o něčem jiným.

„Někoho s kým zapomeneš na předchozí vztah. Prostě na..víte co," vysvětlím.

„Jako na sex?" řekne Lůca možná až moc hlasitě. Teď už na nás civí všichni Francouzi. 

„Skvělý plán na letošní sezonu, najít vám třem pořádný chlapy," zamyslí se Evča.

„Nám?" optám se.

„No Jess je sama, Markéta vzdychá po Šturlovi a ty pokud vím taky s nikým nechodíš," dodá Evík a podívá se na mě.

Kuchyňský klubKde žijí příběhy. Začni objevovat