„Cože si udělal?" vykřikne Nell v pátek ráno u snídaně na Olivera.
„No, dal jsem tu pozvánku na Instagram a..." ošívá se.
„A?" dožaduje se netrpělivě pokračování.
„A máme plno."
„Ano, to mi už došlo. Kdo všechno přijde?" propaluje ho pohledem.
„No.."
„Nemáme na to celý dopoledne," upozorním ho, když vidím, jak se Nell zase nadechuje.
„Fajn, přijde pár lidí od biatlonu," řekne potichu.
„Kdo?!" vyhrkneme s Nell současně. Celý náš plán, vyhýbat se mimo tiskovku určitým jedincům, možná právě dostává solidní trhliny.
„Prostě přijdou oslavit štafetový závody," snaží se nás Oli uklidnit.
„Proč?" zalomí Nell rukama.
„Protože ohlasy na vaši středeční večeři byli takové, že tu prostě chtějí být všichni. Rezervoval jsem je ze známosti."
„Vždyť se sem všichni nevejdou," kroutím hlavou.
„Půjdou do salonku," vloží se do konverzace Helena, která nám nese další konvici kávy.
„Vždyť to ani nemůžou jíst," vrčí Nell. Pohled na Samuelssona, pojídajícího kynuté buchty uprostřed sezóny, by jeho výživovém poradci nejspíš způsobil srdeční selhání.
...
Na večeři se nakonec sejdeme čtyři. Ralf a jeho uzdravená záda opět dělají společnost masérce a jeho místo dneska zaplní Lucka, která zítra štafetu nejede. Díky její přítomnosti máme k večeři těstoviny, ale jsou naprosto výborný. Dezert vynechám, jak jsem přecpaná.
„Možná by bylo lepší, kdybys tady zůstala do rána. Venku je ledovka, tak ať se ti něco nestane," řekne Lucce Helena.
„Ale vy máte plno," otočí se na ní.
„Pro tebe se místo určitě najde," odpoví jí Helena a zároveň si vymění váhavý pohled s Olim. Jasně - Ralf tu dneska nebude, ale nemyslím si, že by zrovna Oli šel do takové akce.
Lucka se přesune k nám do pokoje i se svařákem - koneckonců má zítra volno.
„Tak co se stalo?" ptám se jí. Lucka naznačovala, že prý potřebuje něco probrat.
„Pohádala jsem se s Vetlem," řekne.
„Kvůli čemu?" ptá se Nell.
„Kvůli Oliverovi, myslí si, že po mně jede. A taky kvůli tomu, jak žvaní. Anie, moc se omlouvám za ty jeho řeči. Když jsem vyzvídala, zmínila jsem se, že jsi holka, co si může kluky vybírat. Že tě zval na rande i Sebastian. Přísahám, že o Felixovi jsem nemluvila, jen jsem řekla, že je velmi kvalitní milenec, co by spoustu Norů strčil do kapsy - to abych Vetleho trochu postrčila."
„No zdá se, že žvaní nejen přede mnou, ale i před ostatními Nory. Tarjei mi pěkně vmetl do tváře, že randím - použil teda jiný slovo - se Samuelssonem a Leitnerem," ušklíbnu se.
„Ježíš, to mě moc mrzí. Promiň, slibuju, že s ním už nebudu mluvit. Ne o tomhle a možná vůbec," řekne Lucka a je vidět, že jí to opravdu mrzí.
„Myslím, že o Oliverovi má pravdu," poznamená Nell.
„Já vím, ale nejsem přeci Vetleho přítelkyně. Navíc plní tu děsnou výzvu a to jde mimo mě. Nemá mi co poroučet. Než se to vyřeší, tak konec."
ČTEŠ
Kuchyňský klub
FanficAnie pochází z Čech. Společně se svojí kamarádkou Nell píší blog a tvoří videa pod názvem Kuchyňský klub. Jejich práce se točí hlavně okolo dobrého jídla a cestování. Obě však potřebují změnu. Cesta do Katalánska má být posledním pracovním výletem...