Opět se rozhlédnu po sále a snažím se ve změti těl identifikovat známé tváře. Díky přítmí, které tu panuje se mi to nepovede, tak snad si nás Lucka a ostatní najdou.
Najednou hlasy utichnou a na podiu se objeví Ralf, který se zdá - musí být u všeho.
„Dámy a pánové, vítejte. Než zahájíme tento ples, dovolte mi několik upozornění. Žádné fotografie, žádná videa (aha, tak proto jsme si nemohli vzít mobil), žádná jména - pokud sami nebudete chtít. Fantaziím se zde meze nekladou. Ať už se rozhodnete zůstat zde v hlavním sále, nebo navštívit některé z jiných místností, pamatujte na svoji bezpečnost a na bezpečnost ostatních. Nezapomeňte, že dnes můžete být kýmkoli chcete. Dobře se bavte a členové IBU, na parket prosím. Čeká nás tradiční zahájení."
Oli mi opět nastaví rámě a odvede na taneční parket, který se zatím uvolnil. Zaujmeme předepsané postavení a s úvodními takty skladby začneme tančit - přesně jak jsme trénovali. Řekla bych, že nám to docela jde. Oli je vynikající tanečník, má pevné držení a dobrý rytmus. Za celou píseň do nás nikdo nenarazí ani mi nešlápne na nohu. Jak tak kroužíme okolo parketu, celkem si to užívám, ale jen do chvíle než si v zástupu lidí, kteří stojí okolo, nevšimnu osoby, která nápadně připomíná Tarjeie.
„Nevíš jestli tu je i Tarjei?" zašeptám Olimu do ucha.
„Určitě je, Ralf ho zval."
„Proč?"
„Myslím, že kvůli tobě."
„Myslela jsem, že Ralf kámoší s Johannesem."
„Ten tu bude nejspíš taky, byl údajně tou mojí pozvánkou." Bezva, už tu chybí jen Emilien a budeme kompletní.
„Nemáš radost?" pokračuje Ralf.
„To je komplikovaný, raději půjdeme najít Lucku, ale nejdřív musíme dokončit tenhle tanec," řeknu mu.
...
Po úvodním tanci se část lidí někam vypaří a my se vydáme na bar pro další šampaňské. Ralf se nám ztratil, ale vzhledem k barvě jeho náramku jsme ani nečekali, že by se s námi zdržoval.
„Tak jaký je plán?" otočím se na své dva společníky.
„Půjdu si najít někoho s fialovým náramkem," pokrčí Nell rameny.
„A co Tonda?"
„Tonda už mě nebaví. Ze začátku jo, ale už je to pořád dokola."
„Neříkalas mi, že je ten pravý?"
„V tu chvíli se tak zdál, teď už si nejsem jistá. Monogamie není můj styl, Antonie. To víš dávno," řekne Nell.
„Myslela jsem, že to chceš změnit, usadit se..."
„Já si to taky myslela, ale nějak nevím. Navíc myslím, že Tonda to chce taky zabalit, mám pocit, že už se vzájemně nemáme čím překvapit, bude lepší to skončit a posunout se dál." S těmito slovy zmizí v davu.
„No a co ty?" podívá se mi do očí Oli.
„Já to nemám s kým skončit, s Emilienem už je konec a další možnosti nemám." Což není tak docela pravda, ale jestliže Johannes jede ve výzvě a Tarjei musí výzvu splnit, tak jsem...
„Tomu nevěřím, seš pěkná holka. Určitě se na tebe stojí nějaká fronta, jen sis jí ještě nevšimla."
„Hezky řečeno, tak jestli jí najdeš, tak mi prosím ukaž směr," zasměju se.
„Půjdu jí hledat. Né - jdu na záchod. Dokud nehrozí, že bych tam někoho mohl překvapit, hned jsem tu." S těmito slovy se vzdálí a já dál zkoumavě pročesávám sál.
ČTEŠ
Kuchyňský klub
FanficAnie pochází z Čech. Společně se svojí kamarádkou Nell píší blog a tvoří videa pod názvem Kuchyňský klub. Jejich práce se točí hlavně okolo dobrého jídla a cestování. Obě však potřebují změnu. Cesta do Katalánska má být posledním pracovním výletem...