Mam trezit cu dureri de cap dar am facuto. Jungkook si Lisa miau raspuns la mesaje si au spus ca ne putem vedea la Pop's. Am lasato pe Ryujin sa doarma si iam lasat mancarea pe noptiera.
Ma imbrac asa:
Si ies din casa plecand la parcare. Pornesc Ronge Raver-ul iesind de pe teritoriul casei mele.
°
°
°
Il privesc pe Jk intrand in bar si cautanduma cu privirea. Da ochii de mine zambind ca mai apoi sa vine spre masa unde stau eu.-Deci nu a fost o farsa.
-Nici nu trebuie sa fie.
-Ce vrei sa stii?
-Mai intai. Te deranjeaza daca inregistrez? Este pentru un proect si imi va fi mai usor sa scriu in documentar.
-Nu am nici o problema.
Intrare jurnal. 2.
Yeji:Am pregatit niste intrebari in legatura cu ei. Esti gata?
Jk:Hai sa incepem.
Yeji:Pentru inceput, de cati ani sunteti impreuna?
Jk:Daca ar mai fi fost aici am fi implinit 6 ani.
Yeji:Rose a fost o persoana pe care te poti baza?
Jk:Absolut.
Yeji:Care a fost primul tau gand cand a disparut?
Jk:Am crezut ca e la Lisa sau la Jennie. Adesea pleca si la Jisoo. Poate a plecat cu Jimin la vreun club. Au fost foarte apropiati. Hwasa nu le permitea sa iasa din casa foarte tarziu. Chiar si faza vu trenul e suspecta. Am sunato de zeci de ori dar imi dadea casuta vocala.
Yeji:Ai fost la ea acasa?
Jk:Pentru prima data lam sunat pe Jimin. Imi dadea la fel. Iam sunat iubita, pe Lisa iar cand am intrebato de Jimin si Rose a spus ca nu stie nimic.
Yeji:De la Hwasa am inteles ca a fost ziua lor de nastere. Au avut in gand sa isi invite prietenii. Ai fost invitat?
Jk:Da. In acea seara am venit cu Lisa.
Yeji:Ai petrecut timp cu ea de ziua ei?
Jk:Da. La amiaza am facut un picnic iar pe la 5 am duso la un restaurant.
Yeji:Nu sa purtat ciudat?
Jk:Daca stau sa ma gandesc era putin speriata. Cand un alt client din restaurant a scapat cutitul, a tresarit foarte tare si sa ridicat repede de pe scaun. Mana ii tremura iar cand am intrebato ce se intampla cu ea a spus ca ii este doar frig.
Yeji:Dupa ce ati cinat sa dus direct acasa?
Jk:Da. Am duso eu si lam felicitat pe Jimin. Am urmarito cum a intrat in casa masina. Iam scris mesaj daca e bine. Nu mia raspuns. Am sunato dar mia ignorat apelurile. Nu am mai insistat dar cand am auzit ca a disparut nu am mai lasat telefonul din mana.
Yeji:Jungkook, nu stii cine a luat cazul?
Jk:Kim Jisoo. Ofiter de politie. Daca ma gandesc te poate ajuta cu cazul. Ea are si cheia vilei lor. Si telefoanele. Te va ajuta.
Yeji:Multumesc. Interviul se opreste aici.
Pun pe pauza. Nu am aflat cine stie ce dar ceva e clar. Accidentul cu trenul nu a existat. Rose a fost urmarita si probabil ca a primit si amenintari cu moartea. Dar cine? Cine ar vrea sa o ameninte pe fica celor mai bogati oameni din Seul? Daca ar fi vrut bani Rose lear fi dat fara nici o problema. Cineva la platit pe acel om ca sa minta politia iar politia a acceptat marturia caci nu au exiatat indicii care sa fi fost pentru rezolvarea cazului.
Comamdam cate un buble tea iar intre timp mai vorbim ce mai e nou la noi. Stam in acelasi liceu dar nu prea avem ocazia sa vorbimi. Mai ales ca ambii mergem la dig.
CITEȘTI
Lost in lies
Mystery / ThrillerGemenii Park, copii celor mai bogati oameni din coreea dispar fara urma. Intro zi in timp ce cazul era in gura lumii tuturor un om a venit la sectia de politie spunand ca a fost in trenul ce ia calcat si ia si ucis pe Jimin si Rose. Ofiterii de poli...