Urletele isi fac aparitia in vila. Are gatul zgariat din acesta curgand sange. Are unghiile scoase cu totul. Camasa neagra cu care era imbracat a disparut acum fiind gol pe jumatate. Sangele curge mai mult decat ar fi curs din zgaraieturile de pe gat. Se preling de pe gat pe abdomen patand pantalonii negri.
-YEJI!
Ma intorc vazand ca cei trei ma trag afara. Reusesc sa fac o poza inainte sa iesim fugind din vila toti patru. Multimea de oameni au incremenit. Doar urlete si tipete. Doar lumini de pozat si jurnalisti si reporteri ce au venit la eveniment pentru a vedea statuia dar sau ales cu un cadavru spanzurat de tavan.
Ma descalt din mers de tocuri fiind urmata de Ryujin. Alergam fiind urmati de reporteri. Imi gasesc masina si urc la volan descoperind ca era deja deschisa ceea ce ma sperie. Ryujin se urca in dreapta mea iar cei doi in urma. Mainile imi tremura pe volan. Cam 20 de cameramani in fata masinii mele. Apas pe acceleratie tremurand din toate incheieturile. Nu imi pasa daca omor vreunu. Tocmai miam dat seama ce se intampla in jurul meu.
Porrnesc spre casa lasand petrecerea in urma.
-Baieti, cand ajungem acasa incuieti toate usile si stati in camera de oaspeti. Nu lasati pe nimeni in casa. Nici macar pe parintii, mei sau pe Hyunjin. Nu intrati in camera mea si ascundetiva cat mai bine dar sa fiti la un loc. Sa nu adormiti. Eu voi fi la vila gemenilor Park. Vine dupa mine si nu vreau sa va bag in asta. Voi lua costumul de la Kai si voi pleca la hotelul parasit. Atunci o sa il vad pe cel ce a facut asta sau cel putin voi lua ceva. Chiar in acest moment suntem priviti. Stie totul. Stie ca am fost la Kai si iam luat interviu. Stie ca a turnat tot. Stie ca am citit scrisoarea si ca am costumul. Tot ce a fost ce sa intamplat acum a fost un semn ca e timpul sa merg acolo.
-Vom merge cu tine...
Il aud pe Yoongi spunand in timp ce accelerez marind viteza la 140.
-Nu. Va trebui sa o fac singura. In scrisoare scrie clar ca daca mai aduc pe cineva cu mine vom muri cu totii. Doar ascultatima atent si faceti ce vam spus.
Dupa cam 10 minute ajungem la vila. Parchez in fata portii. Ne dam jos imediat sarind din masina repede. Alerg la etaj in camera mea si apuc cutia cu costumul alb si cu masca neagra. Dau jos costumul negru si iau pe mine tremurand pe cel din cutie. O aud pe Ryujin urcand la etaj.
-Yeji...
-Imi pare rau Ryujin.
Spun izbucnind in lacrimi. Ma cuprinde strans sarutandumi fruntea.
-Pleaca langa ei. Promit ca ma voi intoarce.
Ma despart cu inima sfasiata de persoana pe care o iubesc. Ies din casa plangand auzindo pe Ryujin plangand in hohote. Nu vreu sa o ranesc mai mult. Ma uit la ceas cu masca neagra in mana. Ora 11 si jumatate. Urc in masina aruncand o ultima privire spre geamul camerei mele unde o vad stand jos tinandusi parul in maini si pe cei doi incercand sa o linisteasca. Urlu varsandumi furia pe volanul nevinovat lovindul cu ambii pumni. Jocul e mult prea dureros pe cat mam asteptat.
CITEȘTI
Lost in lies
Misterio / SuspensoGemenii Park, copii celor mai bogati oameni din coreea dispar fara urma. Intro zi in timp ce cazul era in gura lumii tuturor un om a venit la sectia de politie spunand ca a fost in trenul ce ia calcat si ia si ucis pe Jimin si Rose. Ofiterii de poli...