-Băieți...
Mă dau doi pași înapoi. Încă țin cuțitul în mână.
-S-a întâmplat ceva Ryujin?
Strigă Yeonjun din celălat capat al sălii.
-Asta cred și eu.
Aud cum lasă cuțitele jos. Sunetul metalic îmi umple urechile. La fel o fac și pașii ce se opresc la masa mea.
-Ce naiba...
Șoptește Yeonjun plimbându-și degetele pe cele două gauri și mai apoi pe locul gol unde ar trebui să se afle inima.
-Dati-va.
Mă dau din calea lui Yoongi. La fel o face și Yeonjun.
-Yoongi?
Mă apropii de cadavru văzând mâna lui Yoongi scufundându-se în unui din plămâni.
-Ce fa-
-Caut glonțul. Nu sunt atât de prost pre cum par dar se pare că criminalul a fost.
-Și ce ai de gând să faci cu două gloanțe? Să le pui în altă armă și să îl împuști pe Tae hyun? Cu toții știm că el a fost. Hai să nu ne mai prefacem.
Yeonjun își pune mâna pe a lui Yoongi dar acesta o dă la o parte.
-Putem identifica modelul armei care le-a tras. Adică dacă gloanțele nu au o vindere atât de mare în țară am putea identifica proprietarul.
Yoongi își continuă căutarea dra de data asta îmi i-a încet cuțitul dintre degete cerându-și permisiunea prin ochi.
Rupe coastele iar sunetul profil de ele mă face să respir mai repede. Le așează lângă piele și fâșiile de carne. Apasă încet lama cuțitului pe "pielea" ce ține ca și plămâni.
-Și dacă sunt modelul polițiștilor?
Yeonjun e panicat. Încearcă să îl oprească pe Yoongi din a tăia plămânii băiatului. Îl apuc de încheietură când încearcă să îl oprească iar.
-Vom apela la Jisoo.
Yoongi se oprește brusc cu mâna înăuntrul plămânului.
-Nu te prosti. Nu ne va spune un fleac.
Mâna lui Yoongi se ridică iar între două dintre degete se află un glonț. Și încă ceva. Un bilet legat strâns cu ață roșie subțire.
Îmi scot mănușile luând glonțul din degetele lui. Încearcă să se împotrivească dar e prea târziu. Eu dega am rupt ața de pe el iar biletul stă în mâinile mele. Ochii mei ai nevoie de mi-a multe runde asupra literelor ca acestea să poată prinde o formă logică în creierul meu.
Amuzant cum prietena voastră zace într-un spital de nebuni din Tokio iar voi disecați cadavrul fratelui ei. Nu vă obosiți cu căutarea modelului armei. Fiecare polițist din Asia îl are. E cel mai popular tip de armă. Fiecare om ce are o colecție o are. Are o rază de răspândire globală. Grăbiți-vă sau Yeji a voastră va înnebuni în cel mai bun caz. Să sperăm că nu va afla ce faceți. Sau mai bine să moară? Aveți la dispoziție două săptămâni. Suntem sătuli de jocul ăsta. Trecem la ultimul nivel. Găsițil pe Jimin iar jocul se va termina cu voi toți în viață.
CITEȘTI
Lost in lies
Mystery / ThrillerGemenii Park, copii celor mai bogati oameni din coreea dispar fara urma. Intro zi in timp ce cazul era in gura lumii tuturor un om a venit la sectia de politie spunand ca a fost in trenul ce ia calcat si ia si ucis pe Jimin si Rose. Ofiterii de poli...