Tresar puternic când aud o bubuitură. Simt cum cerul se rupe dar când deschid ochii realizez că sunetul a fost provocat de către arma trântită pe ciment, la picioarele lui Tae hyun. Jisoo strânge din buze. Probabil că se aștepta să simtă și să vadă sânge sărind din capul lui Yeonjun dar asta nu s-a întâmplat ceea ce mă liniștește pe moment. Dar apoi mă întreb dacă nu cumva vrea ca eu să fiu victima glonțului.
-Ai ceva de spus Yeonjun în apărarea ta înainte să torn eu tot? Sau poate că torni tu?
-Bine, am primit biletul de la Tae hyun fără să le spun lor.
Împinge limba în obraz nervos sperând să scape de vorbele ei batjocoritoare.
Jisoo râde aducând-o de par pe Rose. Yoongi dă să o lovească pe Jisoo dar ea îl apucă de braț.
-Nu îți poți aștepta rândul Min? Uite! Următoarea rundă e a ta. Să sperăm că glonțul va trece prin părul tău mentă. Chiar credeai că nu te voi recunoaște dacă îți vopsești părul?
Îl împinge înapoi la masă. Yoongi mai mare un pic și cade așa că pentru a nu în face își proptește mâinile pe lemn. Iar când el o face, câteva dintre arme cad iar eu mă folosesc de ocazie că să mă aplec.
Îmi simt pulsul în gât când îmi strecor degetele în corset luând telefonul din el. Ryujin prinde altă armă iar și ea se aplecă sub masă pentru a mă acoperi. S-a prins de planul meu. Acum rămâne doar să sun la poliția locală prin internet și să aprind camera ca să vadă ce se petrece. Trebuie să mentionez unde suntem sau să o facă Ryujin când va veni rândul ei.
-Hai să spun eu ceva! Ceva de care nimeni nu știe!
Ea râde în timp ce o împinge pe Rose în perete.
-Jisoo nu o face!
Urletul lui Yeonjun îmi dă altă ocazie de a închide sunetul și vibrațiile telefonul. Îl țin la spate. Acum doar rămâne să sper să nu vină Tae hyun în spatele meu. Mă va ucide pe loc.
-Cum ar fi faptul că mai ajutat cu locația lui Yeji? Păcat că asta a fost la început când ea s-a decis să intre în vila Park. M-am putut strecura destul de ușor ca să pun manuscrisul acolo. Ba nu! Tu l-ai pus. Eu doar ți l-am dat. Odată ce ai văzut că lucrurile avansează și că ea riscă să fie ucisă te-ai retras. Păcat.
Vorbele trec ca un glonț prin pieptul și picioarele mele. Privesc spre Yeonjun ce are ochii măriți la maxim fiind îngrozit. Picioarele mele fac un pas înapoi. Privesc spre Jisoo ce pare atât de mândră de ea.
-Yeonjun?
Vocea îmi tremură. Genunchii mă lasă iar eu am impresia că dacă nu mă țin de masă voi cădea.
-Nu făceam decât să vă protejez Yeji! Pe voi toți! Dacă o ignoram avea să ne ucidă acolo pe toți patru!
-Tu știai cine e R și ai tăcut?
CITEȘTI
Lost in lies
Mystery / ThrillerGemenii Park, copii celor mai bogati oameni din coreea dispar fara urma. Intro zi in timp ce cazul era in gura lumii tuturor un om a venit la sectia de politie spunand ca a fost in trenul ce ia calcat si ia si ucis pe Jimin si Rose. Ofiterii de poli...