-Ia-ți mâinile de pe ea!
Urletul meu se răsună în ecou. Jisoo râde dându-și capul peste cap în timp ce își duce mâna cu arma pe stomac.
-Ți-ai găsit surioara? Hah...
Se dă din pragul ușii. Înghit în sec urmărind-o cu privirea. Rose tremură din toate încheieturile. Buza de jos îi tremură în timp ce privește spre noi. Înaintez în încăpere îndreptând cuțitul spre Jisoo. Ea ridică din sprâncene pufnind amuzată. Yoongi se pune în fața lui Rose iar eu în fața lui Ryujin. Ușa se trântește.
-Aveți de gând să continuați să îndreptați arme spre ea sau ducem jocul ăsta până la capăt?
Îmi măresc ochii când aud vocea lui Tae hyun în spatele meu. În momentul în care Yeonjun îndreaptă arma spre beregata lui, acesta îi prinde brațul.
-Cam repede ai ieșit de acolo, nu crezi Yeji?
-Puneți-vă în jurul mesei sau vă omor pe toți acum.
Ochii mei caută locul indicat de Jisoo. Mă blochez când dau de o masă rotundă în mijlocul camerei pe care sunt așezate pistoale.
-12 la număr.
Începe Jisoo să vorbească plimbându-se în jurul mesei. Degetele ei ating masa iar când aceastea se mișcă, suprafața de lemn se mișcă și ea.
-3 pentru fiecare.
Continuă ea rotind masa după ea. Fac un pas spre ea dând cu ochii R-ul cioplit în lemn.
-Iar partea amuzantă vine aici.
Chicotește destupând sticlă de șampanie.
-Unul e încărcat...
Jisoo râde în timp ce își îndeasă în gât lichidul auriu.
-Femeie nebună...
Șuieră printre dinți Yoongi privind-o cu dezgust.
-Iar partea cea mai amuzantă este că vi le-ți pune la frunte pe fiecare și veți apăsa pe trăgaci. Cine va fi ghinionistul, vom afla.
Râde, iar eu îl simt pe Yoongi tremurând lângă mine.
-Veți afla și niște lucruri destul de interesante pe parcurs, nu-i așa Yoongi?
Sângele îmi circulă de două ori mai repede când Jisoo se aplecă deasupra mesei mângâind trăgaciul unui pistol.
-Am facut o înțelegere.
Yoongi stânceșe din dinți.
-Atunci joacă dacă nu vrei ca să îți dau de vigoare secretul.
Părul ei negru i se revarsă pe rochia ei verde smarald. Mai i-a o gură din sticlă. O varsă pe restul pe podea iar sticla goală o așeză în centrul mesei.
-Armele jos.
Șuieră Tae hyun spre noi. Îl împinge pe Yeonjun înainte spre masă după ce îi smulge arma dintre degete. Privesc la Ryujin. Yoongi o trage pe Rose lângă el. Îi susține greutatea privindu-mă pe mine. Îmi face semn din ochi să arunc cuțitul.
O privesc pe Jisoo. Ea zâmbește trăgând cu pantoful ei pistolul lui Yeonjun. Arunc briceagul la picioarele lui Tae hyun ce rânjește la sunetul provocat de el. Aceași mișcare o face Yoongi și Ryujin.
Înghit în sec când mă îndrept spre masă. Yoongi e în fața mea. Ryujin în stânga iar Yeonjun în dreapta.
Jisoo se apleacă deasupra mesei atingând sticla cu degetele.
-Jocul începe copii.
Și învârte sticla.
CITEȘTI
Lost in lies
Mistério / SuspenseGemenii Park, copii celor mai bogati oameni din coreea dispar fara urma. Intro zi in timp ce cazul era in gura lumii tuturor un om a venit la sectia de politie spunand ca a fost in trenul ce ia calcat si ia si ucis pe Jimin si Rose. Ofiterii de poli...