Îmi trag șapca neagră peste față pentru a-mi ascunde ochii roșii. Am renunțat la a mai vorbi cu tată despre moștenire. Nu l-am văzut pe Hyunjin la liceu când am fost. Am întrebat fiecare băiat din echipa lui de baschet. Nimeni nu stie unde e. Nu l-au mai văzut la antrenamente de două săptămâni.
Sunt în avionul meu privat. Sunt singură pe unul dintre cele 16 scaune câte două fiecare. Imi închid ochii strâns privind către geam. Întind mâna și o închid. Mi-o pun în poală privind la arsurile ce sunt și pe ea. Mâncărimea de la spate ma va face să sangerez dacă o mai scarpin mai mult. Yoongi mi-a pus crema în rucsac.
Dacă Tae hyun vrea, mă va găsi și la capătul pământului curând. M-am gandit la faptul că îi va folosi pe cei 3 pentru a ma amenința ca să vin înapoi în țară.
Strâng din dinți așezându-mi pumnii pe pielea maro a scaunului de două persoane. Mi-am investit o bună parte din bani pe securitate maximă pentru ei. Știu că e în zadar. Știu că dacă va vrea să intre în vilă o va face fără să stea pe gânduri. Am avut în acea seară peste 30 de gărzi în jur dar tot a reușit să intre fără a avea vreo rană.
-Doamnă Hwang? Vom ateriza în 10 minute.
Îmi ridic capul spre femeia ce stă în fața mea cu mâinile pe lângă corp de parcă s-ar temea de mine.
Dau din cap întinzând mâna sa imi pun centura. Tocurile ei nu se aud așa că îmi îndrept privirea către ea încă odată.
-Cred că trebuie să citiți asta doamnă.
Imi întinde o tabletă înghițind în sec. Ridic din sprâncene luând obiectul în mâini.
-Puteți pleca. O voi returna când cobor.
Se întoarce fără tragere de inimă. Ar fi vrut să îmi vadă reacția cu siguranță.
Imi cobor privirea de pe părul ei blond la scrisul mare ce mă așteaptă la început și la cel mărunt ce urmează.
Știri de ultimă oră!
Moștenirea unei averi imense, Hwang Yeji, ce are sub numele ei sala mamei sale, notele în 3 țări, brandul Hwang din Rusia și nouă afacere din Japonia, a fost surprinsă la bătăi ce au loc în Seul Corea de Sud la care participă ea și alți zeci de persoane.Unul dintre participanți la aceste evenimente a surprins-o cu telefonul, făcând un videoclip cu Hwang Yeji luptându-se cu Kim Taehyung, după căutările noastre.
Sa aflat de alți concurenți ca fata consumă substanțe ilegale și că frecventează luptele încă de pe timpul liceului.
Când i-am interviat părinții aceștea au confirmat că în seara în care domnișoara Hwang a căzut de la etajul 7 de pe acoperișul sălii în ziua inaugurării ea era sub influența drogurilor. Domnul Kim Namjoon mai confirmă că dacă ar fi știut ce avea să se întâmple nu ar mai fi adăugat atât pe lista testamentului. Unul dintre prietenii ei numit Jeong JungKook a mărturisit că ea i-a interzis intrarea pe teritoriul sălii în acea noaptea deoarece fata nu vroia să îl lase să o oprească din a consuma aceste substanțe. Nu am putut afla denumirea lor dar știm că au fost în formă de țigară deoarece a fost surprinsă de Jeon JungKook fumând în acea seară. Nu a trimis pozele ce dovedesc asta dar a trimis poze cu prietenii ei și cu ea venind și părăsind luptele.
CITEȘTI
Lost in lies
Детектив / ТриллерGemenii Park, copii celor mai bogati oameni din coreea dispar fara urma. Intro zi in timp ce cazul era in gura lumii tuturor un om a venit la sectia de politie spunand ca a fost in trenul ce ia calcat si ia si ucis pe Jimin si Rose. Ofiterii de poli...