Capitolul 5

44 9 0
                                    

Intrare jurnal. 1.

Nici nu stiu cum sa incep sau cum ar trebui inceput acest proect. Ma numesc Hwang Yuna. Am 18 ani si stiudiez la liceul de arte Seul. Date fiind instructiunile domnului Lee pentru tema am decis sa investighez cazul disparitiei gemenilor Park.

Nume:Jimin si Rose Park.
Data nasterii:13.10.2004.
Cetatenie:Coreeni.
Loc:Seul.
Data disparitiei:13.10.2019.
Motivul:Necunoscut.

Asta e cea ce stim toti ca sa intamplat. In seara de 13 octombrie cei doi au iesit din casa la orele 18 seara si nu sau mai intors pana in dimineata atunci cand doamna Hwasa a anuntat politia. Poate ca e suspect faptul ca mama lor a chemat politia in dimineata urmatoare caci aveau cate 15 ani si puteau fi la petreceri sau la vreun prieten dar ce e cel mai ciudat este ca ambii siau lasat telefoanele acasa. Dupa ce a aparut prin ziaruri doamna Hwasa a spus ca gemenii se indreptau spre barur de langa raul orasului. Pop's. Pentru asi sarbatori aniversarea impreuna cu prietenii.

Dupa doua zile de la disparitie un barbat cu numele de Seok Hoon a venit la politie spunand ca el a fost in trenul ce a dat peste gemeni. Barbatul in varsta de 37 de ani a declarat ca era trecut de ora 21 iar trenul in care se afla el avea destinatia Seul-Busan. Imediat ce a facut declaratia soferul trenului a fost arestat de crima, el negand toate acuzatiile. Cea ce este si mai ciudat este ca comform cautarilor mele pe data de 13.10.2019 la ora 21 nu a mers niciun tren care a avut destinatia Seul-Busan. Singurul tren a fost la orele 22 Seul-Daegu.

Imediat dupa aceasta declaratie mama gemenilor a disparut si ea la fel de misterios. Cadavrele gemenilor nu au fost gasite nici pana in ziua de azi. Nimeni nu a mai investigat cazul de atunci iar nimeni nu a luat nici macar o declaratie barmanului de la Pop's sau macar prietenilor care au fost invitati. Telefoanele gemenilor nu au fost luate la investigatie iar cazul a fost abandonat cu motiv de crima.

Am gasit aceste statistici in mediul on-line:

80% din persoanele disparute sunt gasite in primele 24 de ore. 97% sunt gasite in prima saptamana. 99% din cazuri sunt rezolvate in primul an. Ramane doar 1%.
1% din persoanele disparute nu sunt gasite niciodata. Insa mai exista un lucru care trebuie luat in considerare: doar 0,25% din cazuri se finalixeaza cu considerarea decesului acelei persoane.

Toti acesti ani de absenta ne-au dat de inteles faptul ca gemenii Park fac parte din acele 0,25%. Dar totusi mai este un lucru care trebuie luat in considerare. Cadavrele lor nu au fost gasite. Iar faptasul nu a lasat nici macar un indiciu care sa ne duca la rezolvarea cazului. Acest caz mia dovedit ca am fost pierduti in minciuni iar, ca de fiecare data.

Apas pe butonul de salvare a capitolului. Imi inchid leptopul mandra intro oare care masura. Ma intind pe pad iar fix in acel moment imi suna telefonul. Vad numele de "💜Ryujin💜"ca mai apoi sa raspund fara sa stau pe ganduri.

-Alo?

-Yeji, a venit mama. Pot sa stau la tine cateva zile?

Plange cea ce da de inteles ca lucrurile sau agravat.

-Vin sa te iau cu masina. In 3 minute sunt acolo. Pregatestete.

Lost in liesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum