Capitolul 28

31 7 0
                                    

Traversez prin multimea ce nu le pasa de nimic. Imi duc tigara dintre degete la buze, tocurile lui Ryujin auzinduse din urma mea. Ies afara fiind intampinata de Yoongi si Yeonjun ce alergau ingrijorati spre mine. 

-Yeji! Esti bine?

-Dativa!

Ii dau la o parte pe cei doi care formase un zid inaintea mea. O zaresc pe blonda, ea fiind tinta mea principala. Odata ce imi fac aparitia in peisaj toti se opresc. O vad ranjind. Trag un fum ajungand in dreptul ei. Nu sa bagat inca in apa chiar daca poarta un costum de baie. O tona de machiaj pe fata si iarasi acel aer de fata de bani gata si foarte rasfatata.

-De te mai uiti odata la ea vei regreta instant.

Rostesc dar ea doar chicoteste pe infundate uitanduse spre Ryujin ce sta acum in spatele meu.

-E iubita ta sau ceva de genu?

Imi simt sangele pulsand ca mai apoi sa imi apara un zambet pe fata. A incurcato rau de tot. Nu stie cu cine sa pus.

-Da este.

Ii soptesc la ureche apropiinduma, ca mai apoi sa o imping in apa. Zgomotele de mirare a celorlalti  imi incanta urechile. O simt pe Ryujin aproape, ea petrecandusi un brat peste umarul meu. Melodia On my own rasuna in boxe. O melodia pentru distractie dar toata lumea are ochii pe mine si pe victima.Imi pun palmele pe genunchi cand vad ca blonda iese intrun final la suprafata. Machiajul distrus de pe fata ei ma face sa rad. Parul care acum cateva minute era in bucle acum e complet distrus. Vad cum aprope i se desprind genele false lipite glue. 

-Ce vrei?

Isi fixeaza palmele pe marginea bazinului. Incearca sa se ridice dar piciorul meu o impinge inapoi aceasta scufundanuse din nou in apa. Tocul meu ii lipeste degetele de margine si vad bule de aer de sub apa semn ca tipa. Cred ca asta e cel mai frumos sentiment pe care lam trait vreodata in prejma altora. Ii vad parul blond la suprafata ca mai apoi sa fie urmata de fata ei complet distrusa. Ma aplec simtind cum toti din preajma imi urmaresc fiecare miscare.

-Sa nu te mai apropii de lucrurile care nu iti apartin si sa iti dai seama cu cine vorbesti. Asta vreu.

-Dar daca nu o fac? Atunci ce?

O privesc ranjind cu un zambet pe buze. Imi strang maxilarul ca in acel moment sa ii zdrobesc degetele sub tocul meu. Urletul ei face ca vreo 3 baieti sa incerce sa o scoata din apa dar sfarsesc aruncati de Yeonjun cat mai departe de piscina. Imi retrag piciorul cand vad bucatele de unghii cu gel faramate, cateva lipinduse de tocul meu negru. Mici pete de sange si inca un tipat inabusit cand Ryujin mi se alatura si ii impinge capul in apa cu piciorul fiind atenta sa nu se ude. 

-Nu ma pune la incercare. Deja ai intrecut limita.

Imi arunc tigara fumata pe jumatate pe dejetele ei. Ma retrag ca mai apoi sa o aud injurand si pleoscaeturi semn ca cineva a sarit sa o ajute. Sunt satula de prostiile astea. Nu am facuto de dragul spectatorilor. Ci de dragul distractiei. Dar mai este ceva. Tocmai ii arat de ce sunt in stare autorului manuscrisului. Am avut in plan sa ii intimidez intrun fel dar nu e de ajuns. Vreu sa il vad in actiune.

Lost in liesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum