Intrare jurnal 13.
Am iesit chiar daca as fi dat orice sa ma mai fi lasat un pic. E brunet. Parul lui candva lung cazuse iar printre firele care au ramas incep sa rasara fire albe. Trasaturile tinere se risipesc si raman doar riduri si cearcane de la nopti nedormite. Trasaturile lui nu mai sunt blande ca acum 3 ani. Jisoo nu stie ca mam intors in vila Park. Sper sa nu afle prea curand de asta.
Manuscrisul lui Kira e la mine. Iata capitolul 2:
Capitolul 2.
Daca cineva citeste asta acum au trecut 3 ani de cand pixul meu negru a atins aceste foi. Asta nu va ajunge in veci in mana politiei. Iar daca va ajunge asta inseamna ca mam predat. Tocmai ce am iesit din casa Hwang. Exact. Nu am fost la gemenii Park ci la Yeji. Ryujin, Yoongi si Yeonjun tocmai ce iau parasit casa. Am stat agatata de balconul ei in tot acest timp. Afara e iarna. Degetele imi sunt intepenite de la cat de mult am asteptat. Au jucat carti de noroc si au baut soju razand. Dupa cam 3 ore a adormit. Am intrat in camera ei fara a face vreun zgomot. Am intrat in telefonul ei. Avea parola. Amprenta. Iam luat un degete ca sa ii deschid telefonul. Sa miscat intorcanduse pe partea cealalta dar a adormit la loc. Iam instalat o aplicatie in care aud si vad tot ce face de pe telefonul meu. Daca Yeji citeste asta dupa 3 ani atunci ii pot spune ca daca dezinsaleaza acea aplicatie sau face orice altceva de a scapa de telefon jocul se va termina cu moartea ei.
Am cautat aplicatia in telefon. Nu a glumit. As fi vrut sa fac ceva dar stiu ca nu are rost. Voi muri iar cea ce imi va prezenta proiectul va fi Ryujin. Ori acum ori mai tarziu.
Salvat.
Apas pe butonul de salvare continuand sa privesc la foaia din mana mea si la aplicatia pe care o gasisem in setari la aplicatii ascunse. Privesc la data instalarii.
13.12.2019.
Las foile pe podea inchizand laptopul si lasandul pe birou. Mainile imi tremura in timp ce degetele mele intra in galerie. Ochii mei se maresc. Dau scrol pana la 2019. Sunt atenta la fiecare poza in parte. Rasarituri. Flori. Cluburi.
Inghit in sec cand ajung la decembrie. Degetele inceteaza din a mai avea control cand in fata ochilor dau de o poza facuta in acea seara.
Stau in centru cu telefonul in mana in timp ce Ryujin are barbia pe crestetul meu. Yoongi isi pusese si el barbia pe gluga pufoasa a lui Ryujin in timp ce Yeonjun radea. Facusem poza cand el cazuse de pe pat prinzandui fata intro situatie amuzanta. Ryujin isi tine telefonul intro mana. Ecranul este aprins. Pot vedea ca e ora 23:34. Sub ora observ data. 12.12.2019. Daca a fost peste 3 ore asta inseamna ca aplicatia a fost insalata la 02:34. Nu sunt sigura de minute dar cert e ca pe la ora doua dimineata Kira a intrat in casa mea. Imi ingust ochii. In poza pot vedea balconul. Afara ardea lampa ce se afla pe o masuta de sticla. Fac zoom. Imi ingust ochii oprinduma cand ajung la loculunde sunt unite barele de fier ce servesc ca si balustada. Inghet. Doua maini sunt agatate de balcon.
CITEȘTI
Lost in lies
Детектив / ТриллерGemenii Park, copii celor mai bogati oameni din coreea dispar fara urma. Intro zi in timp ce cazul era in gura lumii tuturor un om a venit la sectia de politie spunand ca a fost in trenul ce ia calcat si ia si ucis pe Jimin si Rose. Ofiterii de poli...