Ii privesc din capatul scarilor. Cobor lent spre ei cu o mana pe balustrada.
-Ce ai facut...
Sopteste Ryujin sarind scarile din doi pasi si ajungand langa mine cuprinzanduma. Nu ii ppot raspunde. A facut prea multe pentru mine ca sa ii pot raspunde. Se desprinde privinduma.
-Se pare ca esti prima ce atinge scopul dorit.
Il aud pe Yoongi vorbind amuzat in timp ce se uita prin parti.
-Ai facut bine ca ai plecat Yeji. Problemele cu parintii tai se vor rezolva si ele cu timpul.
Il aud pe Yeonjun zicand si ma surprinde la cat de formal vorbeste.
-Ya! Cei cu tonul asta?
Ma rastesc la el amuzata de situatie. Il vad privinduma serios urcand scarile si ajungand in dreptul meu cu aceeas expresie faciala. Ma face sa imi sterg zambetul de pe fata ajungand la concluzia ca el chiar o ia in serios.
-Batausa noastra a crescut mare!
Il aud strigand un zambet aparandui pe fata. Ma ia de obraji asa cum o facea acum ceva timp. Daca e ceva ce trebuie cineva sa stie despre el este ca Choi yeonjun nu ia mai ca niciodata nimic in serios. Il dau un pumn in gluma in spinare.
-Atunci poftiti in bucatarie domnilori.
________________________________
-Vom sta la tine noaptea asta sefa.
Il aud pe Yoongi vorbind in timp ce deschide usa baii.
Strig inapoi. Strand masa impreuna cu Ryujin.
-Ce ai de gand sa faci, Yeji?
Ii aud vocea firava. Las buretele pe blatul bucatariei. Nu mam gandit dar in principiu ma voi lua dupa scrisoare.
-Voi lua sala pe numele meu. Cu banii de la sala voi face un hotel de vacanta in padure. Voi pleca in Rusia ca sa lansez brandul de machiaj Hwang. In America pentru inaugurarea hotelului si in Japonia la fel.
O vad zambind.
-Cat de repede sau schimbat lucrurile. Parca ieri ai fost urmarita de politie pentru ca ai fost prinsa la dig iar azi iai luat locul mamei tale devenind si mai bogata ca ea. Cred ca pot zice ca meriti. Ma bucur ca ai ajuns aici.
-Stai ca imi dau lacrimile.
Zic prefacanduma ca imi sterg lacrimile inexistente. Ma bucur ca o am langa mine. Apoi imi vine o idee.
-Ryujin, poti te rog sa deschizi sertarul?
Iau farfuriile curate prefacanduma ca nu ajung. Se apropie iar cand eu le pun inchid rapid serterul lipindo pe ea de blatul bucatariei. Ramane nemiscata in timp ce eu imi apropii fata de chipul ei neted. Ii simt respiratia pe buzele mele.
-Shin Ryujin, de azi esti partenera mea de afaceri in tot ce fac. Fie Rusia. Fie Japonia sau Coreea, tu vei fi prezenta langa mine. Inteles?
Chipul panicat i se relaxeaza transformanduse intrun zambet.
-Bine sefa. De azi suntem partenere in orice facem.
Tresar puternic atunci cand ii simnt bratele in jurul meu.
-Ya, ya, ya, ya, YA! Shin Ryujin, Hwang Yeji! Nu am venit sa va vad in asa postura.
Imi intorc capul dand de un Min Yoongi imbracat in pijamalele cu pikaciu.
-Amuzant ca tu esti si mai si Min Yoongi.
Rad in timp ce el priveste nevinpvat in jos la papucii pufosi.
-Yeji, trebuie sa vorbim.
Il aud pe Yeonjun cand coboara scarile si ajunge in bucatarie.
CITEȘTI
Lost in lies
Misterio / SuspensoGemenii Park, copii celor mai bogati oameni din coreea dispar fara urma. Intro zi in timp ce cazul era in gura lumii tuturor un om a venit la sectia de politie spunand ca a fost in trenul ce ia calcat si ia si ucis pe Jimin si Rose. Ofiterii de poli...