Imi inchid leptopul cu mainile tremurand. Cum? Cum am gasit asta exact dupa 3 ani? De ce sunt inca in viata? De ce nea ales pe noi? Ce am facut? Ma intind pe patul moale privind in tavan unde cu 3 ani in urma a atarnat cadavrul lui Soobin. Cine naiba face asta? Ar trebui sa le spun si lui Yoongi, Yeonjun si Ryunjin. O voi face vu siguranta dar nu acum.
Incerc sa mai iau o gura de pizza dar un nod imi este format in gat. Ma intind analizand camera mai mult. Totu e alb di negru. Nicio urma de roz sau de alte culori. Ma ridic calcand pe covorul pufos. Sifonierul ei ma atrage. Nu am nevoie de hainele ei. Dar e ceva ce am gandit din prima data cand am intrat in camera.
Deschid larg usa sifonierului privind spre toate rochiile aranjate pe umerase. Cu o mana le dau pe toate la oparte dand ce ce vreau. O colectie uriasa de accesorii din metale ce costa milioane. Nu sunt genu care sta cuminte si la locul eu tot timpul. Ma voi intoarca in timp, atunci cand ne adunam la Yeonjun acasa iar de data asta voi alege provocare. Imi plimb mana peste colectia de inele care sunt cate doua, mai exact cele pentru cuplu.
Nu cred ce Jungkook are cealalta parte a inelului.
Favoritul meu din colectie pot spune. Imi aduc aminte de tatuajul lui Jimin de pe gat cu un fluture. Stau ambele intro cutiuta mica alba dar unul nu e acolo ci in camera lui Jimin. Poate multi cred ca sunt inele pentru a simboliza fratia lor dar nu. Park Rose si Park Jimin au fost inpreuna. Da, au avut o relatie iar mie imi este scarba.
Nu voi scrie despre asta in proect. Nu inca dar o voi face. Sunt pornita sa rezolv cazul chiar daca ma va costa si viata. Vreau sa arat lumii cat de jalnica a fost familia asta. Mesajele de pe telefoanele lor sunt pur si simplu josnice. Scrisorile din cutia postala ma dezgusta. Puful in care au crescut e dezgustator. Faptul ca Jay si Hwasa ii acopera de fiecare data e patetic.
Fețele lor cand ma priveau ma fac sa le dau un pumn si acum. Iar acum ca ma aflu in casa asta blestemata in care sau petrecut atata si ca lam adus si pe un prieten cu mine ma face sa ma urasc mult mai mult. Invat in liceul fondat de mama unor mici monstri. Sunt pe aceas lista neagra ca si ei. Ne leaga prea multe lucruri iar faptul ca eu am fost primul suspect al politiei ma face sa fiu dezamagita de mine. Ii port inelul. Dorm in patul ei. Ma privesc in oglinda pe care ea sia lasat amprenta. Iar acum incerc sa le gasesc cadavrele si sa dezgrop iar cazul.
Inchid ochii odata ce ma rostogolesc in pat cu gandul la ea si la geamanul ei jalnic.
Deschid ochii din cauza sunetelor din jurul meu. Genele mele se inalta iar atunci vad ceva ce nu as vrea vreodata sa mai vad.
Trandafiri negri si fire blonde de par imbibate cu sange.
CITEȘTI
Lost in lies
Mister / ThrillerGemenii Park, copii celor mai bogati oameni din coreea dispar fara urma. Intro zi in timp ce cazul era in gura lumii tuturor un om a venit la sectia de politie spunand ca a fost in trenul ce ia calcat si ia si ucis pe Jimin si Rose. Ofiterii de poli...