Son Arzum & Nilüfer
Onların asıl gökyüzü birbirlerinin gözlerinde saklıydı.
Eve gelir gelmez üzerime oturan siyah elbiseden kurtularak kendimi duşta attım. Su bütün bedenimi sırılsıklam ederken sanki bir rüyada olduğumu hissettim. Kendimi bu güzel rüyaya öyle bir kaptırmıştım ki ayaklarım yerden kesilmiş, uçuyordum sanki. Saçlarımdaki köpüğü parmaklarımla bedenime doğru sürükledim. Beyaz köpükler bedenimden aşağıya süzülürken ılık suyun altına oturarak dizlerimi karnıma çektim. Bu sırada dudaklarımda gezinen bir gülümseme vardı. Hayatım boyunca hiç olmadığım kadar mutluydum. Seviyor ve seviliyordum. Bir insan başka ne isterdi ki?Bornozumun kemerini bağlayarak saçlarımı havluya sardım. Buharlaşmış aynada yüzümün görüneceği kadarını silerek gülümseyen çehreme baktım. Bir kadına yakışan en güzel şeydi sevilmek. Yüzüme renk gelmişti resmen. O iyi ki hayatımdaydı. Yaşadığım onca olumsuzlukları nötrleyecek kadar çok artısı vardı bana.
Banyodan çıktıktan hemen sonra mutfağa inerek kahve makinasını çalıştırdım. Bir kahve içip kendime gelmeli daha sonrasında ise akşam için hazırlanmalıydım. Kahve kupasıyla birlikte odama çıktım. Yatağımın üzerindeki telefonumdan müzik açarak aynanın karşısına geçtim. Yüzüme gerekli bakımları yaptıktan sonra saçlarımı tarayıp kuruttum. Zaman hızlı geçiyordu ben tüm bunları yaparken hava çoktan kararmıştı bile.
Daha önceden giymeyi planladığım elbiseyi yatağın üzerine bıraktım. Elbisemi giymeden önce saçlarımı yapmaya başladım. Maşa ile hafif dalgalı bir hava verecektim. Saçlarımın hemen ardından şeftali tonlarında makyaj yaptım. Akşam olduğu için biraz ışıltılı makyaj yapmıştım. Makyajımın sonlarındayken Rüzgâr, gelmek üzere olduğunu yazmıştı.
"Hazır değil misin?" Elimde rujla arkasından odaya girdim. Derhal makyaj masama oturarak rujumu sürdüm. Rujun üzerine glosumu da sürerek aynada kendime baktım. Saç ve makyaj hallolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGAR'IN NEFES'İ
Teen FictionTANITIM~ BİLGİLENDİRME!! Göğsünde milyonlarca sim parçasını barındıran kadifemsi gökyüzünün altında ölümün kollarına koşarken başladı her şey. Bu başlangıç tesadüf bir karşılaşmayla taçlandırıldı ve kadın aşkın pençelerindeki o tatlı acıya mahrum ka...