Merhabaa nasılsınız umarım iyisinizdir :)))
Lutfen oylama ve yorum yapmadan geçmeyin ;)
Taşkın&Ciğerim yanıyor
"Gözlerin tenime hem yara hem deva"
28.BÖLÜM? ONU UYUMAK
1 Ay Sonra
Kahve makinesinin fişini bir hışımla çekip atarak kahveyi fincanlara boşalttım. Korku heyecan bütün duygularım harmanlınmış durumdaydı. Salondan duyduğum sese karşılık derin bir nefes aldım. "Sık dişini kızım az kaldı yakında tamamen kurtulacaksın şu yellozdan" Sinem inatla sinir bozucu bir şekilde konuşuyordu. Bende onun sesini duydukça kendi kendime söylenip duruyordum."Ne söyleniyorsun kendi kendine?" Olduğum yerde sıçrayarak korkuyla arkama döndüm. Yusuf, kaşlarını çatmış gülerek beni izliyordu. "Önemli bir şey değil" elimdeki tepsiyi alarak boynunu büktü. "Öyle olsun bakalım" bende mutfağın ışığını kapatarak arkasından çıktım.
Rüzgâr'ın bize Sinemle olan planlarını bahsetmesinin üzerinden bir ay geçmişti. Gece gündüz demeden her fırsatta bir araya gelip enine boyuna en ince ayrıntısına kadar elde tutulur bir şeylere ulaşmaya çalışıyorduk. Şu ana kadar tek fark ettiğimiz önemli nokta Sinem'in babası Şahin hakkındaydı. Zaten bizi asıl bu oyunun başı olan kişiye götürecek olan da oydu.
Şahin tıpkı bir kukla gibi her gün aynı şeyleri tam zamanında ve yerinde yapıyordu. Bu kendi karakteristik özelliği de olabilirdi ama Şahin biraz fazla abartıyordu. İlk dikkatimizi çeken nokta burasıydı. Sinem'in söylediğine göre babası daha öncesinde böyle bir insan değildi, paraya olan hırsından azimli ve çalışkan birisiydi ama bu kadarının da fazlaya kaçtığını o da biliyordu. Giydiği kıyafete kadar evindeki eşyaların düzenine kadar her şeyin bir yeri düzeni ve zamanı vardı. Sanki biri onu yönetiyormuş gibi. Şimdi çözmemiz gereken bu planın arkasında ki asıl kişi kimdi ve Şahinle nasıl iletişime geçiyordu?"
İletişime geçtikleri herhangi bir telefon konuşması ya da bir mesaj her şeyi çözmeye yetebilirdi.
"Şahin'i çok sıkı takip etmemiz gerek" Yusuf kahveleri dağıtırken bir yandan da konu hakkında konuşuyordu. Bende Ayberk'in yanına geçerek oturdum. Söylemeden geçemeyeceğim Sinem de her zaman olduğu gibi sülük gibi Rüzgâr'a yapışmış onun yanında oturuyordu. Onun hareketlerine uyuz olmaktan asıl işimize odaklanamıyordum.
"Ses dinleme cihazlarını bir aydır takip ediyoruz kayda değer hiçbir şey yok" bu işte tek değildik. Yusuf polisti haliyle emniyetten de yardım alıyorduk. Şahin'in adım attığı her alanda ses cihazları vardı. Telefonları dinleniyordu ama buna rağmen elimizde hiçbir şey yoktu. Acaba bu planın asıl kurucusu Şahin mi diye düşünüyorduk lakin o da boşuna çıkıyordu; eğer öyle olsa Sahin kendi kızıyla neden tehdit edilsin ki? O da kızının korkusuna yapıyordu tüm pislikleri. Tabi bu onu aklamaya yetmezdi o özünde de kötü bir insandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGAR'IN NEFES'İ
Fiksi RemajaTANITIM~ BİLGİLENDİRME!! Göğsünde milyonlarca sim parçasını barındıran kadifemsi gökyüzünün altında ölümün kollarına koşarken başladı her şey. Bu başlangıç tesadüf bir karşılaşmayla taçlandırıldı ve kadın aşkın pençelerindeki o tatlı acıya mahrum ka...