31.BÖLÜM?BİRİNİN SONU

602 40 2
                                    

Hirai Zerdüş & Ben Yanmazdım Bu Kadar

Biz hayatta değildik, hayat bizim gözlerimizin içindeydi.

Biz hayatta değildik, hayat bizim gözlerimizin içindeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



31.BÖLÜM? BİRİNİN SONU

Yüreği kederle yoğrulmuş bir adam, sigarasından derin bir nefes çekerek koyu dumanı gökyüzüne üflemişti sanki. Bu gri duman bütün gökyüzünü kaplamış yıldızları gizliyordu.

Gökyüzü yansımıştı sanki içime. Bir zehir dumanı çekmiştim içime. Zehrin beni öldüreceğini bile bile ölmek istemiyorum. İçimde filizlenen tüm fidanlar bir bir yapraklarını burarken içimdeki yeşillik kayboluyordu. Her yeni bir zehir yutuşumda yeşile dair bir şey kalmamıştı içimde. Umuttu benim için yeşillik ayrıca sevgiydi de. Bunun hep ömür boyu devam edeceğine inandırmıştım kendimi. İçimdeki karanlığın ömür boyu ensemde olacağına inanıyordum. Ta ki o karşıma çıkana kadar. Birisi bana ilk defa tatlı bir zehir armağan etmişti. Öyle güzel bir zehirdi ki; bu sefer sırf yeniden o zehri tatmak için ölmek istemiyordum. Ruhumdaki ölü fidanlar yeşermiş karanlığın yerini umut ışıkları almıştı. İste o ışığı içime tutan kişiydi Rüzgâr.

Ben yeniden sevmeyi öğrenmiştim. Aşkı onda öğrenmiştim. Yeminler eder, ilk görüşte aşka inanamazdım ta ki onun gözleriyle karşılaşıncaya kadar.

Kahvemi sütlü yapmıştım bugün sabah. Eve biraz daha hareket katan bir müzik açarak koltuğa oturdum. Güneş evimin tamamına hâkim olurken huzurla gülümsedim.

Telefonumu elime alarak diğer elimdeki kahve fincanından bir yudum aldım.

Whatsapp grubuna girdim.

Yusuf: gençler önemli bir gelişme var.

Rüzgâr: ne oldu?

Yusuf: Şahin yine oyuna girdi ve oyunun sonunda bize ithafen adres bilgisi geldi. Tanışmak istiyormuş.

Heyecanla parmaklarımı klavyede gezdirdim.

Nefes: neredeymiş gidelim hemen.

Ayberk: Verin adresi kıza, adam nasıl temizlenirmiş görün bakayım.

Canberk: Vallahi Nefes bu hırsla temizler hepsini.

Nefes: Dalga geçmeyin sadece bir an evvel bir şeyler yapmak istiyorum.

Yusuf: Nefes senin için tehlikeli sen gelemezsin.

Nefes: Benim için tehlikeliyse bu seni neden ilgilendiriyor Yusuf?

Her zaman kadınların arka planda tutulmaya çalışılması canımı sıkıyordu. Yusuf'u hiç böyle tanımamıştım.

Yusuf: Tamam bir şey demedim gelebilirsin.

Nefes: Geleceğim zaten izin istemedim.

Rüzgâr: Yusuf tam olarak hangi tarihte?

Yusuf: Yarın öğlen bir de.

RÜZGAR'IN NEFES'İ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin