Bölüm 16

42 9 0
                                    

                                                                                          KEYİFLİ OKUMALAR...


    Sonunda beklene gün gelmişti. Bugün yapılacağını düşündüğümüz gasp eylemi için olay yerindeydik. Oldukça erken saatte uyanmış ve hazırlanıp yola koyulmuştuk. Üç farklı araçla yola çıkıyorduk. 

Jin, Minseok, Drew bir araçla Rex ve Phoneix başka bir araçla ben, Hector ve Seth benim aracımla ilerliyorduk. Kısa bir süre sonra herkes beklemesi gereken yere geçmişti. Dakikalar hızla geçiyor fakat herhangi bir hareketlilik yoktu. 

Bankadan her çıkan yaşlı kadın ve adamların arkasından acaba bu kez olur mu? diyerek odaklanıp bekliyorduk. Şu ana kadar herhangi beklenmedik bir şey olmamıştı...

Dakikalar hızla akarken sonunda beklediğimiz hareketlilik olmuştu. Öğleden sonra bankadan çantasına bir şeyler koyarak çıkan yaşlı bir kadının arkasından karşı caddede onu izleyerek yürüyen bir adam görmüştük. Bankayı izleme görevi ben, Hector ve Seth'deydi. 

Üçümüzde onlardan biri olduğunu düşündüğümüz adam bir süre daha yürüyüp siyah bir araca binip kadını takip etmeye devam ettiler. Hangi yöne gideceğinden emin olmak için yaşlı kadının dönüş yapmasını bekledikleri barizdi. Nihayet yaşlı kadın caddenin soluna, mahalle arasına giden yola dönünce adamlar hızlandı. 

İki durumu da düşündüğümüz için Rex ve Pho yolun sol tarafında Minseok, Drew ve Jin yolun sağ tarafındaydı. Adamların sola dönmesiyle bizde Rex ve Pho'ya haber verdik, bir kaç dakika sonra Seth'de yavaşça hareketlendi. 

Bir süre ilerledik sonra Jin'in kullandığı araç ta tam arkamızdaydı. Kısa bir süre sonra da tamda beklediğimiz şey oldu, güçlü bir fren sesiyle birlikte gelen çarpışma sesi...

Planladığımız kazanın gerçekleşmesiyle trafik bir anda kilitlendi. Kaza alanına biraz daha yaklaşıp diğer herkes gibi Hector ve bende araçtan indik. Kaza alanına yakın olduğumuz için konuşulanları duyabiliyorduk.

Bir yandan korna sesler, bir yandan insanların oluşturduğu uğultu, bir yandan da Rex ve karşısındaki adamın konuşmaları...Rex, ısrarla polis çağırmak isterken diğer iki adam ısrarla hayır diyerek direniyordu.

Rex, adamlarla tartışırken Pho çoktan polisi arayıp haber vermişti bile, tüm bunlar yaşanırken adamların ısrarla gitmek istemeleri durumu daha da zorlaştırıyordu. Nihayet içlerinden biri  ''kadın gidiyor '' dediğinde sinirlenip olay yerinden gitmeye çalışırken bu duruma izin vermeyen Rex ile tartışmaya başladılar. 

Bu esnada siren seslerinin duyulmasıyla birlikte oradan kaçmaya çalışan adamlardan biri güçlü bir şekilde Rex'i itekleyip koşmaya başladığında diğer adamda arkasından koşmaya başladı. Olay yerine toplanan insanlar kaçan adamlardan birini yakalayıp etkisiz hale getirip beklerken Pho'da Rex'i iten adamı yakalamıştı.

Yere düşen adamın üstüne çıkıp ayağıyla bastırıp saçından tutup kendine çeken Phoneix, adamı düştüğü yerden kaldırıp Rex'in yanına getirip bacaklarına vurarak diz çökmesini sağladıktan sonra adamın yanına çömelip bir eliyle adamın saçlarını çekmeye devam ederek ''hangi elinle ona dokundun? '' diye sordu. Biraz bekleyip adamdan ses duymayınca daha fazla saçını çekip oldukça sinirli bir halde bağırarak '' hangi elinle diye sordum sana? '' dedi. Güçlükle yutkunan adam sol elini titreyerek kaldırdığında Pho hiç beklemeden adamın elini kırarcasına çevirerek '' eğer bir daha denersen...yanlışlıkla bile olsa da yemin ederim seni öldürmem için yalvarırsın bana '' dedi. Adamın canını yakmaya devam ettiğinde Olay yerine gelen polisleri gören Rex, adamı güçlükle Pho'nun elinden alıp ve ayağa kaldırarak polislere teslim etti.

7 YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin