KARAR...

26 6 4
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR...

...

 '' KARAR... Sanıkların durumu göz önüne alınıp, incelendi. Verdikleri ilk ifadeler doğrultusunda, Bayan Tokyo' nun ve isimleri geçen tüm şahitlerin ifadeleri alındı. Ayrıca bize teslim edilen iki dosyada incelendi. Tüm delillerin ve şahitlerin ifadelerinden sonra, sanık Rex WORKER, Phoneix CLARK, Hector GREY, Minseok PRİDE, Jin WİZARD, Drew COX, Seth BRAVE ' ın haklarında çıkan tüm suçlamaların asılsız olduğuna ve suçlu bulunmadıklarına, Bayan Tokyo GLORY' in de onlarla birlikte olup suçlu bulunmadığına ve tehdit edildiğinin ispatlandığına, Bay Frank HİLL' in mesleğini makam ve para için kötüye kullanarak bayan Tokyo ve bayan Angel' ı bir çok kez tehdit ettiği kesinleşmiştir. Tüm bunlar göz önüne alındığında sanıkların aslında yardıma ihtiyacı olan insanlara yardım etmiş olmaları iyi niyet göstergesi olsa da gittikleri yolun doğru olmadığına ve adaleti sağlamak konusunda bir daha bu tarz işler yapmamalarına, adaleti bizlere bırakmaları adına bir daha hangi sebepten gelirlerse gelsinler affedilmeyeceklerine, tüm suçların ortadan kalktığı ve aklandıkları için herhangi bir cezaya çarptırılmayacaklarına, bayan Tokyo' nunda onlarla birlikte aklandığına ve herhangi bir cezaya çarptırılmadığına, bay HİLL' in ise yaptıkları suç teşkil ettiğinden ve makamını kötü kullanarak insanları zorlayıp, tehdit ettiği için üç yıl hapis cezasına çarptırıldığına ancak gazetecilik gereği bu işi yapmak istediği ve itirazları göz önüne alındığında bu sürenin dokuz ay on güne indirildiğine mahkeme heyeti olarak karar verilmiş ve kabul edilmiştir. ''

Savcının cümlelerinin son bulmasıyla salonda oluşan uğultular kulakları delecek türdenken gözlerimi bir an olsun ailemin üzerinden çekmemiştim. Herkes verilen kararı haklı bulmş ve kendi aralarında mırıldanmaya başlamışlar onlarsa bu durumu birbirlerine sarılarak kutlarken bakışlarını üzerimden hiç çekmemişlerdi. 

Gururla ve mutlulukla onları seyretmeye dalmışken birbirlerine sarılan kız kardeşlerim coşkuyla bana sarıldıklarında bakışlarım bu kez Frank' a kaymıştı. 

Frank çaresizce avukatıyla konuşurken bir yandan da ellerini kelepçeliyorlardı. Kız kardeşlerimle bedenlerimiz ayrıldıktan sonra Frank'ın karşısına geçip '' senin için üzgünüm Frank, böyle olmasını sen istedin. Daha ilk başta bana ailemle ilgili seçenek sunmaya kalktığında kaybetmiştin. Seni defalarca kez uyardım. Fakat sen her zaman kendini üstün gördün ve beni hafife aldın. Oysa atladığın çok önemli bir şey vardı. Ben onlar için ölmeye bile hazırım, tabi bunu sen asla anlayamazsın. Netice de güç ve para için ruhunu sattığını söyleyen bir adamın bunları anlayamayacağı çok açık ve bu yüzden, bu güzelliklerden mahrum kaldığın için senin için üzgünüm. Umarım gittiğin yerde bunları düşünecek zamanın olur ve geri döndüğünde doğruyu bulmuş olursun '' dediğimde başını yere eğen Frank, bir nevi yenilgiyi kabullendiğini ilan etmişti. 

Askerler onu götürürken ben onun geldiği sona sevinmek istiyordum fakat sevinemiyordum. 

Arkamdan boynuma sarılan Angel, '' düşmanlarına bile merhamet duyacak kadar büyük bir kalbin var Tokyo, ama bunlar senin suçun değil. Bu sonu o istedi. '' dediğinde yüzümü ona dönmüş ve '' haklısın kardeşim '' demiştim. 

Yüzüme gülümseyen Angel, önümden tamamen çekildiğinde karşımda yedisini birden görmek mutlu etmişti. 

Onlara kavuşmanın huzuruyla elimi kalbime koyup, derinden nefeslenip '' şükürler olsun '' demiş ve gözlerimi yeniden açıp tam karşılarına dikilmiştim. Başları yerde olan bu adamların yaşadığı pişmanlığı görmek kalbimin derinden sızlamasına sebep olurken uzanıp Rex'in elinden tutarak bana bakmasını bekledim. 

7 YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin