Bölüm 32

58 7 10
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR 📖

OFFER (TEKLİF ) 🤔

Dün geceden sonra yeni güne oldukça dinç uyanmış, hazırlandıktan sonra aşağıya inip kahvaltı için yardım etmiştim. Bugün hava oldukça soğuktu. Kış artık kendini iyiden iyiye hissettiriyordu. 

Bu yüzden yemeklerimizi artık mutfakta yemeğe başlamıştık. Kahvaltıdan sonra Hector, Drew ve Seth, adamı araştırmak için dışarı çıkmışlardı. Bizde tüm gün hoteldeydik. Birlikte vakit geçirip, günlük işlerimizi halletmiştik. 

Sonra akşam yemeği hazırları için Pho ile birlikte mutfağa geçmiş ve birbirinden lezzetli şeyler hazırlamıştık. Pho, mutfağa o kadar hakimdi ki onun yanında hiçbir şey bilmiyormuşum gibi hissedip, bazen kendime sinir olmuştum. Hatta bir ara verdiği ufacık görevi bile doğru düzgün yapamamıştım. 

Bu yüzden suratımı asınca Phoneix, '' üzülme sevgilim, evlenince her şeyi beraber yapacağımız için sorun yok. Birlikte iş bölümü yaparız. Sen temizlikle ilgilenirken, ben mutfakla ilgilenirim. '' demişti. 

Tam tebessüm ederek konuşacaktım ki Pho, sırıtarak '' temizlik yapmayı biliyorsundur herhâlde Tokyo? '' diye sorunca benimle dalga geçtiğini anlayıp, yüzüne sinirle soluduğumda  '' ne yapalım? Onu da ben yaparım artık'' demişti ki ben iyice sinir olup '' iyi, ben gideyim de sen rahat rahat yap '' demiş ve kapıya doğru hareketlenmiştim ki kolumdan tutarak beni kendine çeken Pho '' şaka yapıyorum sevgilim '' demişti. Dudaklarımı büzerek '' hiç komik değil '' diye cevap verince bana sıkıca sarılıp '' sen benimle evlen de, ben her şeyi yapmaya razıyım sevgilim '' demişti. 

Ben yine kollarında söyledikleri yüzünden erirken, onunda kalp atışlarının hızlandığını duyup önce gülümsemiş sonra da bedenimi bedeninden ayırıp '' benimle evlenme fikrinin seni bu kadar heyecanlandıracağını tahmin edemezdim. '' demiş ve elimi kalbinin üzerine koymuştum.

Gözlerime sıcacık bakıp, elini elimin üzerine koyarak '' tabi ki heyecanlanırım. Sevdiğim kadını beyazlar içinde göreceğim, sonra benim için en özel iki geceden ilki olan bu gecede sen, Tokyo CLARK olarak yanımda duracaksın. Benim kadınım olarak ve...'' dedikten sonra kulağıma eğilerek '' ve düğünümüzden sonra seni kucağımda evimize sokacağım sonrada birlikte ilk gecemizi geçireceğiz.'' diyerek bitirirken cümlesini, ben ne diyeceğimi bilemeyerek öylece kalmıştım. 

Pho, geriye çekildiğinde elimi hızla geri çekip bakışlarımı da utanarak yere indirmiştim. Pho, utandığımı fark ederek çenemden tutup başımı kaldırdığında ona bakmamı sağlayarak '' ilk gecemizden itibaren her gün sana sarılıp uyuyacağım Tokyo, benim için önemli olan tek şey bu '' demişti. Gülümsemesi tüm yüzüne yayılırken bende tıpkı onun gibi gülümsemiştim. Burnumun ucuna dokunup '' benim utangaç kelebeğim '' demiş ve beni kollarına sarmıştı. 

Ben onun güçlü kollarında huzur içindeyken, açılan kapıdan içeri giren Hector, panikle '' ben özür dilerim, yemek yapacağınızı sanıyordum. Şey yani yapıyorsunuz... Ben sadece yardım etmek istedim... Şey... Sanırım susup geri dönsem iyi olacak '' derken bakışlarını yere indirmişti. Onun bu panik hali o kadar komikti ki ben kahkahalarla gülerken Pho, omuzundaki minik havluyu ona fırlatarak '' gel koca bebek gel '' demişti. 

Hector, şaşkın bakışlarla bize bakıp içeri girdiğinde, hala mahcup bir haldeydi. Yanımıza geldiğinde yüzünün kızardığını yeni fark etmiştim. Pho, Hector'ın uzattığı havluyu alıp tekrar omuzuna atarak yarım bıraktığı işe geri dönmüştü. 

 Bende Hector'ın koluna girip, kendine gelmesi için onu çekiştirirken o fısıldayarak '' böldüğüm için özür dilerim '' demişti. Ona sıcacık gülümseyerek '' böldüğün bir şey yok Hector, sadece sarılmıştık. '' dediğimde bende hafiften utanmıştım. 

7 YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin