KEYİFLİ OKUMALAR...
DO NOT GO ( GİTME )...
REX
_______________
Bugün yeni bir kitapçının açılışına davetleydim. Daha önce iş yaptığımız ve kitaplardan bolca bahsettiğimiz bir müşterimin açtığı dükkana gitmek için işten erken çıkmıştım. Gideceğim yer biraz uzakta olduğu ve aracı Seth'e bıraktığım için öncesinde otobüs turu atacak sonrada metroyla yola devam edecektim.
Saatler içinde metrodan inmiş yaklaşık on dakika yürüdükten sonra nihayet açılışa gelmiştim. Geldiğim kitapçı, oldukça gösterişli ve etkileyici bir tarzda tasarlanmıştı.
Bir an önce açılışın yapılmasını ve içeriyi gezerken kitapları incelemeyi fazlasıyla isteyerek beklerken, yaklaşık yirmi dakika sonra açılış yapılmış ve alkışlar eşliğinde kurdeleler kesilmişti.
Nihayet davetliler de içeri alındığında istediğime kavuşmanın mutluluğuyla saatlerce kitapları incelemiş ve buranın tadını fazlasıyla çıkarmıştım.
Seçtiğim kitapların ödemesini yaptıktan ve mekan sahibini tekrar tebrik ettikten sonra kitapçıdan ayrılmış ve yemek yiyebilmek için arayışa başlamıştım.
Uzun aramaların sonucunda karnımı doyurabileceğim bir yer bulmuştum nihayet, vakit kaybetmeden oturup siparişimi vermiş ve siparişim gelene kadar aldığım kitaplardan birini daha ayrıntılı şekilde incelemeye başlamıştım.
Okumaya, incelemeye o kadar yoğunlaşmıştım ki, garsonun boğazını temizlerken çıkardığı sesi güçlükle duymuş ve iyice dağıttığım masayı hızlıca toparlayarak garsonun işini yapmasına müsaade etmiştim.
Burnuma gelen yemek kokularıyla fazlasıyla acıktığımı fark edip ilk lokmamı ağzıma aldığımda, bu kadar yürümüş olmama değdiğini görmek mutlu etmişti beni...
Oldukça lezzetli olan yemeklerimi tam anlamıyla silip süpürdükten sonra hesabı ödeyip, saatinde 21.17 olduğunu görüp yeniden yola çıkmıştım. Yol güzergâhını tam olarak bilmediğimden, telefonumdan yardım alarak açtığım uygulamaya bakmış en iyisinin metroya kadar yürümek olduğuna karar vermiştim.
Yaklaşık 15, 20 dakika yürüdükten sonra metroya varmıştım. Fazla beklemeden ilk gelene binip yola devam etmiş yarım saat sonra metrodan inip otobüs durağına doğru yürümeye başlamıştım.
Gecenin ayazında ve karanlığında yürümeye devam ederken gözüme çarpan bir detayla durup, o yöne bakmaya devam etmiştim.
Yaklaşık on metre önümde ilerleyen bir kadının arkasına takılan adamı görmek biraz germişti beni, umarım yanılıyorumdur diye geçirdim içimden, biraz daha ilerleyen kız otobüs durağının önünde durduğunda adamda yanından geçerek tam arkasında durmuştu.
Bakışlarımı güçlükle onlardan alıp durağa giderek durup beklemeye başladım. Binmem gereken otobüsün geldiğini gördüğümde yanımda hiçbir hareketlilik oluşmamıştı. Dakikalardır telefonla konuşan kadın, otobüsün durduğunu fark ettiği an hareketlendiğini görüp bende arkasından hareketlenmiştim.
Adamında hareketlendiğini görünce, kadının arkasına geçmesine fırsat vermeden otobüse binmiş ve adamla kadın arasında tam anlamıyla bariyer kurmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 YABANCI
Teen Fiction''Güvenliğinizden endişe ediyorum, aynı şehirde oturuyoruz ve eğer izin verirseniz size yardım edebilirim.Amacım size zarar vermek değil, yardım etmek... Bayım,size yardım etmeme lütfen izin verin.'' ...