WEDDİNG TIME ( DÜĞÜN ZAMANI )

24 3 6
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR...

Yüzüme çarpan nefesi ve kulağımda çınlayan güzel sesiyle Bayan CLARK olacağım güne gözlerimi aralamıştım. 

Gülen gözlerini görmek yüzümde gülücükler açtırırken '' günaydın sevgilim '' diyerek seslenmişti. 

 Hafifçe doğrulduğum yataktan '' günaydın sevgilim '' diyerek seslenirken Phoneix bana, '' Bayan CLARK olmaya hazır mısın ? '' diye sorduğunda heyecandan kalbim teklemiş, nefes alışlarım bile değişmişti. 

Durumu far eden Phoneix, '' oooohooooo... Sen şimdiden bu kadar heyecanlanırsan, akşam seninle baş başa kaldığımızda ne yapacaksın acaba '' demişti. 

Söyledikleriyle fazlasıyla utanarak '' Phoooo... '' demiş, o ise yataktan kalkmama yardım etmiş ve ellerini belime dolayarak '' sakin ol sevgilim şaka yapıyorum. Sadece şaka... '' demişti. 

Kıstığım gözlerle suratına bakarak '' ne kadar heyecanlandığımı görmüyor musun Pho ? '' diye sorup beklemiştim. Bedenini iyice bana yaklaştıran Phoneix, güzel dudaklarını yeniden aralamıştı konuşmak için...

'' Görüyorum sevgilim ve bu beni çok mutlu ediyor. ''

'' Hımmm... Peki sen, sen heyecanlı değil misin ? ''

'' Sence ?... Saatler sonra karım olacaksın Tokyo, bu benim hayatım boyunca kurduğum tek hayal ve günlerdir heyecandan uyuyamıyorum ''

'' Seni seviyorum Pho, seni çok seviyorum. ''

Gözlerinin içi gülen Phoneix, belime sıkıca sarılmış ve alnımdan öperek geriye çekilmişti.

'' Biraz daha oyalanırsak, hazırlanamayacağız sevgilim. Herkes bahçede bizi bekliyor. Önce kahvaltımızı yapalım sonra da hazırlanmaya başlarız olur mu ? ''

Başımla onayladığımı gören Phoneix, elimden tutarak yürümeye başlamıştı. Dakikalar sonra bahçeye geldiğimizde herkesin bizi beklediğini görmüş ve gülümsemiştim. 

Onlarda bize bakıp gülümserken Seth ve Hector ayaklanıp bize doğru yürümüşlerdi.

İkisi de tam karşıma geldiğinde, kollarına girmem için beklemişlerdi. Seth' in de aynı hamleyi yaptığını gören Hector, kızgın bakışlarla onu tam anlamıyla taciz ederken, ben kıkırdayarak ikisinde koluna girmiş ve birlikte masaya doğru ilerlemiştik. 

Nihayet bizim için ayrılan yerlere oturup, her zamanki gibi keyifle kahvaltımızı yapmaya başlamış ve keyifle süren bir kahvaltının daha sonuna gelmiş, hazırlanmak için sırayla masadan ayrılmıştık.

PHONEİX

________________

Bir saat önce hazırlanmaya başlamış olsak da zaman bana inat geçmek bilmezken, beni fazlasıyla stres basmış ve odanın içinde öylece dolanmaya başlamıştım. 

Kalbimin ritmi bile güzeller güzeli Tokyo' mun ismiyle hızlanırken, akşama kadar ne yapacağımı bilmeden volta atmaya devam ediyordum.

'' Kes şunu Pho... Daha ne kadar oradan oraya yürüyeceksin? Otur ve sakinleş ''

Hector'ın söylenmesini ne kadar haklı bulsam da, heyecanımı bir türlü yatıştıramıyordum.

'' Elimde değil kardeşim...''

'' Biliyoruz Pho, elinde olmadığını ve ne kadar heyecanlı olabileceğini biliyoruz ama biraz sakinleş, böyle yaparak kendine işkence ediyorsun. Sakinleş ve anın tadını çıkar ''

7 YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin