REX...
Nabzım yavaşça normale dönerken, su içmeme yardım eden Seth, geriye çekilmiş ve nefes alacak alan açmaya çalışmıştı.
Durumumu fark eden bir polis memuru yanımıza gelerek '' herşey yolunda mı? Sağlık görevlilerine haber vermemi ister misiniz bay Rex? '' diye sormuştu.
Yavaştan doğrulup, önce yutkunmuş sonrasında iyi olduğumu söyleyip ayaklanmaya çalışmıştım.
Koluma dokunan Jin '' hayır dostum. '' dese de '' ben iyiyim. Geçti... İyiyim. '' demiş ve ayaklanmıştım.
'' Geç kalmadan gidelim. ''
Susmamla, harekete geçmem bir olmuştu.
Hepimiz araçlara hızla yerleşip, yola çıkmıştık.
Hemen arkamda oturan Yoko '' cidden iyi misin tatlım? '' diye sorunca, fazlasıyla endişeli olduğunu fark edip arkama doğru dönüp karımın gözlerine bir süre bakmış, sonra gülümseyerek yüzünü okşamış ve iyi olduğumu söyleyip, avucunun içine sıcacık bir buse kondurup tekrar önüme dönmüştüm.
Önüme dönerken, şoför koltuğundaki Jin'e gülümsemeyi ihmal etmemiştim.
Zaman hızla akarken, nihayet uzun süren yolun sonuna gelmiş ve kendimizi duruşma salonunda beklerken bulmuştuk.
Dakikalar içinde getirilen Minseok'ta yerini aldığında duruşma da nihayet başlamıştı.
Hakimin konuşmasıyla Minseok'un önce kimlik tespiti yapılmış sonrasında Hakim yeniden söze girmişti.
'' Bay Minseok, daha önceki davanızı inceledim ve burada Savcı tarafından verilmiş kararın oldukça açık olduğunu görüyorum. Bir daha hangi suçtan dolayı gelirseniz gelin direkt infazınızın verileceği kararı verilmiş. Bunu anlamış olmanızı dilerdim. ''
Duyduklarıyla gülümseyen Minseok '' anlamış olduğumdan emin olabilirsiniz efendim. '' diyerek cevap verince, dikkat kesilen Hakim '' buradan bakınca pek öyle görünmüyor. '' demiş ve konuşmanı istercesine susmuştu.
Yeniden ayağa kalkan Minseok '' bir suç işlediğimi sanmıyorum. '' demişti.
Duyduklarıyla susmasını isteyen Hakim, duruşmayı tam anlamıyla başlatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 YABANCI
Teen Fiction''Güvenliğinizden endişe ediyorum, aynı şehirde oturuyoruz ve eğer izin verirseniz size yardım edebilirim.Amacım size zarar vermek değil, yardım etmek... Bayım,size yardım etmeme lütfen izin verin.'' ...