KEYİFLİ OKUMALAR...
THERE İS ALWAYS HOPE ( HER ZAMAN UMUT VARDIR )
Minseok ve Pho gideli tam bir saat olmuştu. Rex'den hala olumlu bir haber almadığımız yetmiyormuşum gibi şuanda ikisine de ulaşamıyorduk. Hepimiz delirmek üzereydik.
Çaresizce beklerken, hiç tanımadığımız bir kız yanında yaşlı bir adamla gelmiş ve göz yaşlarıyla birlikte bizimle beklemeye başlamıştı.
İlk geldiğinde kim olduğunu anlamasak da ağlamaya başladığında Rex'in kurtardığı kız olduğunu anlamıştık.
Ağlaması şiddetlendiğinde güçlükle nefeslenmiş ve '' ben çok üzgünüm '' diyerek yüzünü ellerine gömmüş ve hıçkırarak ağlamaya devam etmişti.
Hepimizin sinirleri fazlasıyla bozuk olduğundan mıdır? Bilmem ama Hector, ayaklanarak '' git buradan '' demişti yaşadığı tüm öfkeyle genç kızın suratına bakarak, hepimiz aynı şaşkınlıkla suratına bakarken, kız ağlamasını güçlükle yatıştırmış ve ayaklanırken başını da olumlu anlamda sallamıştı.
Yaşlı adamın koluna giren kızın gitmesini son anda kolundan tutarak engellerken Seth'de '' sakin ol kardeşim '' demişti Hector'ın gözlerinin içine bakarak, Hector bakışlarını bizden kaçırarak '' onu burada görmek istemiyorum '' dediğinde daha fazla dayanamayarak yanına gitmiş ve omuzuna dokunarak '' çok üzgün olduğunu biliyorum koca bebek ama onun hiç bir suçu yok, üstelik o olmasaydı her şey için geç olabilirdi '' demiş ve ağlayarak sarılmıştım boynuna Hector, haykırarak '' onu kaybetmek istemiyorum '' dediğinde ona sadece '' bizde '' diyebilmiştim.
Bedenimi ondan ayırıp güçlükle nefeslendikten sonra '' unuttun mu? O, öyle kolay devrilecek bir adam değil... Her şey yoluna girecek '' dediğimde Hector, gözlerimin içine bakmış ve başını olumlu anlamda salladığında bakışlarını kıza çevirmiş '' özür dilerim '' diyerek tekrar yerine oturmuştu.
Kızla bir süre bakıştıktan sonra, olumlu anlamda gülümsemeye çalıştığımı görünce onlarda yerlerine oturmuştu.
Dakikalar geçmek bilmezken Jin, oturduğu yerde elini sert bir şekilde yere vurmuş ve '' neden kimse bir şey söylemiyor '' diye haykırmıştı.
Aynı isyanı içimizde iliklerimize kadar yaşarken saniyeler içinde ameliyat hanenin kapısı açılmış ve sağlık çalışanlarından bazıları dışarı çıkmıştı.
Doktor, yüzündeki yorgun ve üzgün ifadeyle sırayla hepimize baktığında biz çoktan ayaklanmış ve tam karşısına geçerek konuşmasını beklemiştik.
Dudakları konuşmak için aralandığında önce titrek bir nefes solumuş ve '' ameliyat oldukça zordu. Biz elimizden geleni yaptık ama '' dediğinde Seth '' sakın ona bir şey olduğunu söyleme doktor '' dediğinde hiçbirimizin ayakta duracak hali kalmamıştı.
Doktor, eliyle Seth'in omuzuna dokunup '' çok darbe almış, iç organları fazlasıyla zarar görmüş ve fazla kan kaybetmişti geldiğinde bu yüzden oldukça zor bir ameliyat olsa da o çok güçlü, ameliyat sırasında bir kaç kez kalbi dursa da geri getirmeyi başardık ve o direndi. O yaşıyor '' dediği an hepimiz bu kez heyecandan titrerken doktor, '' hayati tehlike henüz geçmiş değil. Elimizden geleni yaptık ve şuan sırada onda... Uyanmasını bekleyeceğiz. Eğer uyanamazsa... '' diye konuşmaya devam ederken Jin, ağlayarak '' uyanamazsa....'' dediğinde doktor, '' ümidinizi kaybetmeyin fakat yine de her şeye hazırlıklı olmakta fayda var '' demiş ve geçmiş olsun dileyerek yanımızdan uzaklaşmışlardı.
Duyduklarımız karşısında yıkılırken, dakikalar sonra sedyeyle birlikte Rex'i getirdiklerini gördüğümüzde hepimiz titreyerek ayakta zor duruyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 YABANCI
Teen Fiction''Güvenliğinizden endişe ediyorum, aynı şehirde oturuyoruz ve eğer izin verirseniz size yardım edebilirim.Amacım size zarar vermek değil, yardım etmek... Bayım,size yardım etmeme lütfen izin verin.'' ...