BEN GELDİM DOSTLARIM VE SİZE HARİKA BİR BÖLÜM BIRAKIYORUM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
KEYİFLİ OKUMALAR 🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻'' İyi misin karıcığım. ''
'' Evet iyiyim.Kramp girmişti ama geçti. ''
...
İkimizde uykulu gözlerle birbirimize bakarak konuşmaya çalışmış, çok şükür herşeyin yolunda olmasından dolayı yeniden uzanmıştık.
Dakikalar sonra Pho yeniden uykuya dalmış, benimse uyumam biraz zaman almıştı.
************************************
MİNSEOK
'' Jin ben çıkıyorum kardeşim. Sen acele etme, Angel ile iyi vakit geçir. İşleri ben hallederim. ''
'' Teşekkür ederim kardeşim. ''
Jin ile aramada geçen konuşma son bulur bulmaz aracıma binmiş ve kafenin yolunu tutmuştum.
Saat oldukça erken olsa da trafik bu saate rağmen biraz yoğundu.
Yaklaşık on beş dakika sonra nihayet mekâna gelmiş ve bugün tamamen tek olduğum için hızlı davranmam gerektiğini bilerek hemen harekete geçmiştim.
Mutfakta yapmam gereken herşeyi yaptıktan sonra, tüm mekânı silip süpürmüş, bütün masaların tozunu da alarak rutin işleri bitirip, servis saatine tam zamanında yetişmiştim.
Sabah saatleri çok yoğun olmadığı için asıl iş öğleden sonra başlıyordu.
Saat üçe kadar oldukça başarılı ilerlemiştim.
Yani ilk kez tamamen yalnız olan bir adam için bence fena değildim.
Herşey çok iyi ilerlerken artık yoğunlukta başlamıştı.
Birçok şeye yetişmek iyi hissetmeme sebep olsa da bazen müşterilerim de yardım etmişti bana...
Hem geçmişimiz hemde burada popüler bir mekâna sahip olduğumuz için fazlaca tanınıyor hatta ciddi anlamda insanlar tarafından seviliyorduk.
Bu yüzden çoğu zaman aynı müşterilerimize hizmet veriyor, buraya ilk kez gelmiş olsalar bile kısa sürede adapte oluyorlardı.
Kısaca müşterilerimiz ile aramızda aile sıcaklığı oluşmuştu.
Zaman zaman müşterilerimden aldığım yardımla çalışmaya devam ederken, kapı açılmış ve yeni bir müşteri içeri girmişti.
Elimdeki tepsiyle yanından geçerken, kendisini selamlamıştım fakat adam selamımı almadığı gibi birde fazlaca gürültüyle yerleşmişti.
Belki yaşadığı bir sıkıntı vardır diye düşünerek bu konu üzerinde durmamış ve siparişleri servis etmeye başlamıştım ki adam hiç hoş olmayan bir tavırla '' benimle ne zaman ilgileneceksiniz? '' diye bağırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 YABANCI
Teen Fiction''Güvenliğinizden endişe ediyorum, aynı şehirde oturuyoruz ve eğer izin verirseniz size yardım edebilirim.Amacım size zarar vermek değil, yardım etmek... Bayım,size yardım etmeme lütfen izin verin.'' ...