Bölüm 64

14 3 0
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR CANLARIM 🦋

Keyifle yaptığımız kahvaltının sonuna gelsek de hiçbirimiz henüz masadan kalkmamış ve sohbet etmeye dalmıştık.

Herkes o kadar keyifliydi ki onların mutlu olduğunu görmek bana yetmişti.

Tüm bunlara dalmışken koluma giren Hector, bir yandan da çekiştirerek '' hadi Tokyo kalk, seni o kadar özledim ki biraz yalnız sohbet etmeye ihtiyacım var '' demişti.

Herkes Hector' a söylenirken, ben daha fazla direnememiş ve ona olan özlemim de ağır bastığından ayaklanmıştım.

Birlikte Hector' ın odasına giderken bile, kolumdan bir an dahi çıkmayışı beni gerçekten çok özlediğini gösteriyordu.

Nihayet odasına gelmiş ve ben Seth'in yatağına oturmuş, o ise tam karşıma kendi yatağına oturmuştu.

Bir süre kahkahalarla sohbet etmiş, sonrasında ise Hector dolabını açarak yeni aldığı kıyafetleri göstermek istemişti.

Dolabın kapağını açtığı an içerisinde gördüğüm şey gözlerimin dolmasına sebep olmuştu.

Ayaklanıp boynuna sarılırken Hector, şaşkın bakışlarla bakmıştı suratıma...

Bedenlerimiz ayrıldığında '' gelin çiçeğimi dolabında sakladığına inanamıyorum Hector '' demiştim.

Bakışları önce çiçeğe kayan Hector, yeniden bana baktığında '' onu başkasında bırakamazdım. '' demişti.

Yeniden birbirimize gülümserken, bir kez daha sarılmıştık. Hector, gözlerime bakarak '' istersen geri verebilirim prenses '' dediğinde, başımı olumsuz anlamda sallamış ve '' hayır koca bebek, sende kalmalı '' demiştim. Beni başıyla onaylayan Hector, yeniden oturmamı istediğinde aldığı kıyafetleri tek tek göstermiş, bir de üzerine dakikalarca konuşmuştu.

Her parça için bu kadar dil döküyor olması biraz abartı olsa da onu o kadar çok özlemiştim ki biraz daha abartsa bile hiç şikayet etmezdim.

Tam karşıma oturan Hector, gözlerimin içine bakarken '' eee... Hector anlat bakalım, ben yokken neler oldu. '' diye sormuştum.

Oturduğu yerde iyice gerinen Hector saçlarını karıştırarak '' çok şey oldu Tokyo, aşağı indiğimizde daha ayrıntılı konuşuruz elbette ama kısa bir özetlemeyle Rex, aradığı yeri bulmuştu zaten bir mimarla anlaştı ve istediği kitapçıyı kısa sürede açacak gibi. Seth, okulla görüşmüştü bunu biliyorsun zaten nihayet beklen haberi bir kaç gün önce aldık ve Seth, okula kabul edildi. Ben, Drew ve Yoko çiçekciğe devam ediyoruz. Minseok ve Jin' in mekan hazırlıkları devam ediyor. Angel' da onlarla birlikte hareket ediyor. '' demişti.

Ellerimi göğsümde birleştirip tek kaşımı da kaldırdığımda Hector, '' herseyi söyledim prenses '' diye çıkışmıştı.

Oturduğum yerde daha da dikleşerek '' peki Drew, neyi kast etti. '' diye sorup merakla beklemeye başlamıştım.

Sorduğum soruyla bir anda ayağa kalkan Hector, '' bunu kendin görmelisin Tokyo '' demiş ve kapıya doğru ilerlemişti. Kolundan tutup durdururken '' lütfen Hector, lütfen söyle '' diyerek mızmızlansam da beni omuzlarımdan kavrayan Hector, '' üzgünüm prenses ama söyleyemem, bu Rex ile alakalı ve onun söylemesi daha doğru olur '' demiş, koluma giderek '' çok zor değil prenses biraz göz hapsine almak herseyi anlamını sağlayacaktır. '' demiş ve adımlarını merdivenlere çevirmişti.

7 YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin