KEYİFLİ OKUMALAR DOSTLAR 🪽🪽
REX...
Çalan telefon sesiyle oldukça erken uyanmak zorunda kaldığımda, hava henüz aydınlanmamıştı.
Göz ucuyla baktığım ekranda '' Alice '' ismini görünce aceleyle cevap verdim.
'' Efendim Alice ''
Yoko şaşkınlıkla suratıma bakarken, ben tüm dikkatimle genç kadını dinlemiştim.
'' Tamam Alice, yarım saate oradayım. ''
Telefonu kapatır kapatmaz ayaklanıp, yönümü banyoya çevirirken bir yandan da konuştuklarımı eşimle paylaşmıştım.
Dakikalar içinde hazır olup, hızla yola çıktığımda otobanı bu kadar yoğun görmek sinirlerimi bozmuştu.
Yine de zamanında varmak için sürmeye devam ettim.
Söylediğim zamandan bir iki dakika erken varmanın mutluluğuyla, beni bekleyen Alice'i fark etmem oldukça hızlı olmuştu.
Aracı park edip dışarıya çıktığımda genç kadında araca doğru hareketlenmişti.
Kısaca selamlamış, yönümüzü yeniden araca çevirdiğimizde, genç kadını durdurup şoför koltuğuna geçmesini istedim.
Kısa bir an duraksayan kadın, bir planım olduğunu anladığı an, anında biat etmiş ve araçtaki yerini almıştı.
'' Aracı çalıştır Alice ''
Dediğimi anında gerçekleştiren kadın, bakışlarını evlerden birine çevirip '' orası... Bay Gilbert'ın evi, köşedeki ev Rex '' demiş ve susmuştu.
Sessizce beklemeye devam ederken, nihayet evin önünde hareketlilik olmuş ve adam, eşi ve çocukları kapıda belirmişti.
Gelen servise çocuklarını bindiren Çift vedalaştıktan sonra kadın eve geri dönmüş, Gilbert ise aracına binmişti.
Saniyeler içinde hareketlenen aracı gördüğüm an '' devam et Alice, gözden kaybetme '' demiştim.
Ara sokaklarda dolaştıktan sonra otobana yeniden girmiştik.
Takibe dakikalardır devam ederken, Alice oldukça iyi iş çıkarıyordu.
Adamın sinyal verdiğini gören Alice' de sinyal verip sol tarafa sapmıstı Gilbert gibi, cadde de bir süre daha ilerlemeye devam ederken kırmızı ışığın yanmasıyla aramızda bir araç farkla arkalı önlü durmuş ve '' takipte kal Alice '' diyerek araçtan inmiştim.
Birkaç adım ilerleyip, Gilbert'ın aracının kapısını açarak, beklemeden hızla oturmuştum.
Ben başım dik, ileriye bakarken adam anlamaya çalışırcasına bakmıştı.
'' Kimsin? '' diye soran adama taraf dönüp, sadece gülümsemiştim.
Yüzündeki ifade dehşete düştüğünün belirtisiydi.
'' İlerlemeye devam et Gilbert '' dediğimde yeniden önüme çevirmiştim bakışlarımı, şok etkisini bir türlü üzerinden atamayan adam, çalan korna seslerini bile duymayacak kadar şaşkındı.
'' Yeşil yandı Gilbert ''
...
'' Aracımdan lütfen inin bayım ''
Suratımı yeniden adama çevirip '' konuştuğumuzda inmiş olacağım, merak etmeyin '' demiş ve gülümsemiştim.
İnmeyeceğimden emin olunca, nihayet gaza bastığında, bende konuşmak için harekete geçmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 YABANCI
Teen Fiction''Güvenliğinizden endişe ediyorum, aynı şehirde oturuyoruz ve eğer izin verirseniz size yardım edebilirim.Amacım size zarar vermek değil, yardım etmek... Bayım,size yardım etmeme lütfen izin verin.'' ...