Bölüm 31

40 8 4
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR...📖

WAİT (BEKLE )...🤫

Ben yaklaşık iki saat araç sürerken Pho, kullandığı ilaçların etkisiyle uyuya kalmıştı. Phoneix'in uyumasıyla tüm yol boyunca bolca düşünecek vakitim olmuştu. Bir süredir içimi kemiren düşünceler yine gün yüzüne çıkmıştı.

Onlara gerçek Tokyo'yu anlatmayı her şeyden çok isterken, bunu yaparsam eğer onları sonsuza dek kaybedeceğimi düşünmek beni korkutuyordu. Daha ne kadar saklamam gerekecek bilmezken? Bunu benden öğrenmelerini istiyordum. Eğer farklı bir şekilde öğrenirlerse bu benim açımdan hiç iyi olmazdı. Onların güvenini kazanayım derken, bir daha bana asla güvenmemelerine sebep olurdum. 

Tüm bunları düşünürken her şeyi Pho'ya söylemeye karar vermiştim. İlk önce ona anlatmak daha kolay olacaktır diye düşünmüştüm. Kararımı verdikten kısa bir süre sonra Pho, uyanıp gözlerini ovuşturduktan sonra bana dönerek '' yorulduysan ben kullanayım biraz '' diye sormuştu. 

Ona iyi olduğumu söyleyince başıyla onaylayıp, telefonunu kurcalamaya başlamıştı. O telefonuna dalmışken ona seslenerek '' Pho sana söylemem gereken bir şey var '' demiştim. Phoneix, bakışlarını bana çevirerek konuşmamı beklerken ben güçlükle nefeslenip tam konuşacakken telefonum çalmaya başlamıştı. 

Phoneix, bakışlarını telefonuma çevirdiğinde arayanın Hector olduğunu söylemiş ve telefona cevap verim sesi dışarı aldığında '' efendim Hector '' diye cevap vermiştim. Hector, hızlıca nerede olduğumuzu sorduktan sonra, hemen toplanmamız gerektiğini söylemiş ve telefonu kapatmıştı. Konuşmamız sonlandığında önemli bir konu olduğunu anlamıştım. 

Pho, telefonu yerine koyduktan sonra '' sen ne söyleyecektin sevgilim? '' diye sorunca yarım kalan konuşmamızı hatırlamış fakat az önceki cesaretimi kendimden bulamamıştım. Yüzüme yalandan taktığım tebessümle '' önemli bir şey değildi. Bu günü sık sık tekrarlayalım diyecektim.'' demiş ve yola devam etmiştik...

Kısa bir süre sonra hotele gelmiş, arabayı park edip araçtan inmiştik. Birlikte salona doğru yürürken, konuşacağımız şeyi çok merak etmiştim. Saniyeler sonra salondan içeri girdiğimizde herkes şaşkınlıkla bize bakarken, biz şaşkınlıkla Rex'e bakıyorduk. 

Rex elindeki buz torbasını gözünün altında tutarken, gördüğümüze inanamamıştık. Rex'in sol gözü şiş ve mordu. İkimizde panikle ona doğru yürürken, ben'' Rex....Gözün '' demiş ve yavaşça morluğa dokunmuştum. Anında yüzünün buruştuğunu görüp, geri çekilmiştim ki Pho karşısına geçip diz çökerek ve fazlasıyla gergin bir halde '' kim yaptı? '' diye sormuştu. 

Pho'nun fazlasıyla sinirlendiğini Rex' de hepimiz gibi fark edip, Pho'nu omuzuna dokunarak          '' sakil ol Pho, ben iyiyim '' demişti. Bu cevaba pekte memnun olmayan Phoneix, '' Bu- nu sa- na kim yaptı Rex ? '' diyerek daha sert sormuştu bu kez, Rex, ikimizi de daha fazla merakta bırakmadan anlatmaya başlamıştı. '' Siz gittikten kısa bir süre sonra bir adam beni aradı. Yakınlarda bir yerde yolda kaldığını ve yardıma ihtiyacı olduğunu söyledi. Telefonu kapatır kapatmaz yola çıktım. Çokta önemli bir sorun olmadığı için yalnız gittim. Ben aracı tamir ederken, adamı biri ısrarla arayıp duruyordu. Ben tamir işlemini bitirip toplandığım sırada adam da nihayet telefona cevap vermişti. Adam arka tarafta konuşurken, yanına arabayı çalıştırıp kontrol etmesini söylemek için gittiğimde adamın telefonu kapatmasıyla öğrendiklerim beni çok şaşırttı. Adam telefondaki kişiyi ciddi anlamda dolandırmış ve oyalıyormuş. Telefonu kapattığında, aptal herif, senin gibi bir kaç kerize böyle yapsam bana yeter demişti ki arkasını dönüp benimle karşılaşmıştı. Çokta bozuntuya vermeden. Bitti mi? Gidebilir miyim ? diye sorunca ben az önce duyduklarıma müdahale etmek istedim. Konuşup bu yaptığının yanlış olduğunu anlatmak istedim. Fakat adam pişkin pişkin anlatmaya başlayınca, öylece gitmesine izin vermeyeceğimi söyleyince, yüzüme yumruk atıp aracına bindi.'' diye anlatırken tüm olanları büyük şaşkınlıkla dinliyordum ki Rex, adamın bir de gevşek bir tavırla '' sesini kesip paranı alıp gitseydin böyle olmazdı. Ayrıca sana ödeme falan da yapmayacağım, böylece bir daha burnunu kimsenin işine sokmazsın '' diyerek öylece gitmişti. 

7 YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin