Bölüm 77

16 5 4
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR DOSTLAR.

REX...

Uzun koridorda genç memur le birlikte yürürken, yürümek daha önce hiç bu kadar uzun gelmemişti.

Bitmek bilmeyen yolun sonuna geldiğimizde bir kapının önünde duran polis memuru, yüzünü bana dönerek '' size buraya kadar eşlik ediyorum bay Rex, normal şartlarda sizinle olmam gerekliydi fakat inisiyatif alarak içeri yalnız girmeniz için onay alabildim neyse ki, sizden ricam görüşmeyi fazla uzun tutmamanız. '' demiş ve önümden çekilerek '' sizi burada bekliyor olacağım. '' demişti son kez...

Nihayet kardeşimi görebilecektim.

Elim kapı koluna yavaşça giderken, kalbimin şiddetini her saniye artıyordu.

Kalp çarpıntıma daha fazla dayanamayarak, titrek bir nefes solumuş ve kapı kolunu aşağı indirerek açılan kapının arasından bakmaya çalıştığım da, gördüğüm tek şey boş bir sandalyeydi.

Kapıyı sonuna kadar açmaya karar verip, bedenimi esnetirken sonunda kapı tam anlamıyla açılmış ve kardeşimi tam karşımda bana bakarken bulmuştum.

Mahcuptu Minseok...

Fakat başı dimdikti...

Üzgündü ama pişman değildi.

Onu gördüğüm daha ilk anda dolmuştu gözlerim. Muhtemelen oda beni gördüğü için duygulanmıştı fakat bunu her zaman ki gibi gizlemeyi seçmişti.

Daha fazla beklemeyerek içeri girmiş ve kapıyı kapattıktan sonra, sıkıca boyuna sarılarak '' bizi çok korkuttun kardeşim. '' diyerek haykırmıştım.

Gözleri dolan adam, bunu saklamaya çalışarak geriye çekilmiş ve ''sadece sizi üzdüğüm için üzgünüm ama inan bana o herif çok daha fazlasını hak etmişti. '' demişti.

'' Eminim dostum. Senin sabırlı davrandığından da o herifin bunu hak ettiğinden de eminim. Bizim için endişelenme... Kendin içinde endişelenme, buradan ne pahasına olursa olsun seni çıkaracağız. Memur ve avukat bize yardım edecekler, şimdilik biz bekleyeceğiz ama eğer seni kurtarmayı başaramazlarsa... '' diyerek konuşmaya çalışırken araya giren Minseok '' hayır dostum, siz bu olaya dahil olmayacaksınız. '' demişti net bir ifadeyle '' üzgünüm ama senin hapishaneye girmene göz yumamam '' diye çıkışınca '' hayır dedim Rex, benim yüzümden başınızı belaya sokmayacaksınız. Tamam mı ? '' diye sormuştu.

Kabul etmek dışında başka çarem olmadığını bilsem de bunu onaylamak istemiyordum. Kaldığım ikilemi gören adam '' tamam mı ? '' dedim diye sert çıkışmıştı. Bunu kabul etmek dışında başka çarem olmadığını bilerek '' nasıl istersen kardeşim '' demiştim.

İfadesi yumuşayan Minseok '' Tokyo nasıl ? '' diye sormuştu endişeyle, sakin görünmeye çalışarak '' içerde, sabahtandır ağlıyor ama polis memuru iyi olduğunu söyleyince biraz sakinleşti. '' demiştim.

Yüzüme üzgün halde bakan dostum '' onu korkuttum. Sadece bunun için pişmanım Rex, sadece bunun için... Yanına gittiğinde ondan özür dilediğimi söyle, onu üzdüğüm için endişelendiğimi söyle, her şeyi yeniden yoluna koyacağımı söyle '' demiş ve gıcırtıyla açılan kapıdan süzülen memur '' bay Rex, artık gitsek iyi olacak '' demişti.

Yüzümü yeniden kardeşime taraf çevirip, masanın üzerindeki ellerini tutarak '' bizim için endişelenme kardeşim. Söz veriyorum her şey yoluna girecek. '' demiş ve yanında olduğumu hissettirmeye çalışmıştım.

7 YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin