Zdradziłam.
Zdradziłam Alana, Clarie, Nathaniela, Ryana, Alexa, Bartholomew'a, Ivana...Zdradziłam ich wszystkich.
A wiecie co jest najlepsze? Najlepsze jest to, że nie żałuję swojej decyzji. I gdybym miała to zrobić jeszcze raz...po raz kolejny i kolejny - zrobiłabym to bez wahania.
Zrobiłabym to wiele razy i nie zawahałambym się ani na sekundę.W końcu jestem tylko człowiekiem. Ludzie są wykreowani do podejmowania własnych decyzji które z czasem mogą okazać się błędne i doprowadzić do naszego upadku. Jednak kiedy powiedziało się "a", trzeba powiedzieć też "b". Nawarzyłam piwa które muszę wypić aby odpokutować za swoje grzechy, jednak kufel wciąż napełnia się ponownie, przez co wydaje się to być Syzyfową pracą. Ale nie poddam się.
Nadejdzie dzień kiedy wszyscy...bez wyjątku poznają przyczynę mojego postępowania, dowiedzą się co mną kierowało. Może kiedyś mi to wybaczą, a może nie.
Nie ukrywam, że wolała bym tę pierwszą opcję, ale nie będę się gniewać gdy wybiorą to drugie.
Jestem przygotowana na wszystko, a może tak mi się tylko wydaje? Może to będzie kolejna decyzja która jeszcze bardziej oddali mnie od przyjaciół i sprawi, że znienawidzą mnie jeszcze bardziej?
Przecież nie każda bajka kończy się szczęśliwie.
Co gdyby Piękna i Bestia nie miałaby happy end'u? Co gdyby książę Adam, a raczej Bestia nie zakochałby się w Belli? Lub gdyby Bella, nie zdołała pokochać potwora, jakim jest Bestia, albo zdecydowałaby się być z Gastonem?
Życie nie zawsze jest kolorowe o czym przekonał się każdy z moich dawnych i obecnych przyjaciół. Zawsze znajdą się przeciwności losu i nie ważne czy jesteś biedny czy bogaty. Życie to ruletka, w której stawka jest wysoka, a żeby wygrać trzeba się bardzo nagimnastykować. Nie możemy po prostu czekać aż zła passa minie bo ona może trwać i trwać w nieskończoność. Żeby żyć musimy walczyć, i nie bać się podejmować radykalnych kroków.
KONIEC CZĘŚCI I TRYLOGII
Dodaję od razu, bo mi przykro, że to już koniec pierwszej części, ale też cieszę się, bo w końcu zacznie się część z moimi ulubionymi bohaterami w rolach głównych.
Zakończyliśmy właśnie historię Saray i Alana.
Chcę wam podziękować, za to, że byliście przy mnie gdy tworzyłam tą historię i przeżywaliście ją razem ze mną.
Dziękuję wam za każdą gwiazdkę i komentarz, a zwłaszcza te komentarze, które nieraz rozmawiały mnie do łez.
Jeśli w Hi princess, są niezamknięte wątki, nie martwcie się, będą one wyjaśniane w kolejnych częściach.
Zapraszam was na mojego tik toka: Oderwana
A teraz się z wami żegnam i do zobaczenia w II części!
Wasza wzruszona i dumna
Oderwana ❤️🩹
CZYTASZ
Hi princess| zakończone
Genç Kurgu1 część trylogii HelloLove "Bo jesteś osobą, która zasługuje na wszystko, co najlepsze, a nie na to, co ten gówniany świat, ma jej do zaoferowania..." *** Saray wraz z mamą i bratem, po rozwodzie rodziców przeprowadziła się do Darkness City, będące...