*bölüm şarkısı- kendim ettim kendim buldum- neşet ertaş
Güneş her gün aynı yerden doğuyor, aynı yerden batıyor, rüzgar yine aynı yaprakların arasından geçiyordu. Kuşlar yine aynı dallara konuyor, siyah kedi yine aynı kaldırımda uyuyordu.
Ali de bir yıl önceki gibi hâlâ acı çekiyordu. Derbeder değildi. Umutsuz değildi. Gülmediği zamanlar olmamış değildi. Hayatına devam etmişti. Nasıl düştüyse kalkmıştı.
Şimdi ise kabuk bağlayan yarasını kaşımıştı. Acıyacağını biliyordu. Oluk oluk kan akacağını tahmin etmemişti sadece. Yine de Ali yarasını yeniden sarmayı da öğrenmişti zaman içinde. Kendi merhemiyle. O yüzden şimdi bu masada kahkahalarla gülerken sanki daha iki gün önce bir bankın üstünde ağlamamış gibiydi. Sanki bir şarkıya gözlerinden defalarca yaş boşanmamış gibiydi. Daha yeni görünüyordu şimdi. Belki daha parlak.
"Abi sonra annem geldi odaya pat diye. Ne yapacağımı şaşırdım amına koyayım. Pınar şok oldu. Hayır bir de bir şey yapsak neyse kız limonata döktü üstüme. Annem bağırmaya başladı birden boyun posun devrilsin diye."
Ömer önündeki çaydan bir yudum alırken yarım saattir farklı farklı şeyler anlatıyordu. Ali bazen onu takip etmekte zorlansa da onun bu konuşkanlığını seviyordu. Kendisi çok konuşmadığı için Ömer'in konu açması bir bakıma iyi oluyordu.
"Bu arada." Ömer tartar gibi Ali'ye bakıp devam etti. "Zehra'yla konuştun mu sen?"
Ali derin bir nefes alıp başını aşağı yukarı sallarken bakışları masaya sabitlendi bu kez. O gecenin sonrası sabah erkenden aramıştı Zehra'yı. Her şeyi anlatmış hala kendinden emin olmadığını onun zamanını harcamak istemediğini içindeki şeyden ne zaman kurtulacağını bilmediğini bahsetmişti. Karşı taraftan sadece tamam lafını duymak biraz tedirgin etmişti onu. Birini üzmüş olma ihtimali canını çok sıkmıştı.
"Anlattım. Bitirelim demeye getirdim tamam dedi sadece. Niye sordun?"
Ömer sıkıntılı bir nefes verirken bunu diyip dememe arasında gidip gelmişti. Ali'nin nasıl biri olduğunu arkadaş oldukları sürece az buçuk anlamıştı. Bunu diyince Ali'nin kendini kötü hissedip tekrar denemeye başlayacağından korkmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metrisin Önü (b×b)
Teen Fiction'bir tek seni sevdim, gerisi yalan...' Ali ve Yavuz çocukluk arkadaşıydı. Düşman olmuşlardı.