9. Bölüm

8.6K 591 219
                                    

*bölüm şarkısı: Lal resimler- Nurettin Rençber

"Dokun bana Ali."

Ali'nin gözleri kocaman olurken nasıl bu hale geldiklerini sorguluyordu. Birkaç gündür deli gibi düşünmüş Tuğba ile aralarındaki bu şeyi bitirmek istemişti. İlişkilerinin bu şeyi yüz yüze konuşarak halletmeleri gerektiğini düşünüyordu.

Tuğba'ya konuşmak için haber verdiğinde eve gelebileceğini söylemişti. Başta gitmek istemese de bir an önce bitirmek istediği için gitmeye karar vermişti.

Tuğba kapıyı açıp kapadığı anda adamın sırtını kapıya dayayıp öpmeye başlamıştı. Ali elleri havada öylece kalırken Tuğba dudağından ayrılıp cüretkar sözlerini fısıldamaya başlamıştı.

"Kimse yok evde. Hadi tam bugün burada seviş benimle Ali. Her zerreme dokun. Senin için sırılsıklamım."

Ali neye uğradığını şaşırırken iki senedir ilk kez onu böylesine istekli görüyordu. Genellikle cinsel istekleri doğrultusunda yaklaşan Ali olsa da durması gereken yerde durur, Tuğba'nın bir bakışı ile geri çekilirdi. Şimdi ise kadının bütün vücudunu ön plana çıkaran kısa bir elbise ile bu kadar kararmış bakışlarını görmek onu şaşırtmıştı. Ama daha çok şaşırdığı şey ise bu görüntüye karşı alt tarafında en ufak bir hareketlenmenin olmamasıydı.

Tuğba yine bir öpme girişiminde bulunacakken birden geriye adımlamıştı Ali. Bugün her şey bitmeliydi. Tuğba ile olmazdı.

"Ne oldu?"

Tuğba hayal kırıklığı ile sorarken Ali dişlerini sıkmıştı. Ne olduğunu kendisi de bilmiyordu. Başını kapıya çevirip kulpunu tutarken kısık bir sesle mırıldandı.

"Ben dışarıda bekliyorum konuşmak istediğim bir şeyler var."

Kapıyı arkasından kapattığı gibi çıkarken derin bir nefes almıştı. Bir yandan da etrafını kontrol ediyordu biri var yok mu diye. Tuğbaların evi mahalleye biraz uzak olduğu için çok fazla insan yoktu bu taraflarda ama yine de biri onları böyle baş başa görmemeliydi. Bir kere dillerine düşerse mahallelinin emindi ki ne yaparsa yapsın artık Tuğba ile evlenmek zorunda kalırdı.

"Kıvırcık Ali?"

Yakından gelen sesle birden kafasını kaldırmıştı. Gördüğü yüzle gözlerini anlık kapatırken onun gevşek sesi sinirlerini bozmuştu.

Metrisin Önü (b×b)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin