11. Bölüm

9.4K 636 236
                                    

Selamlar 11. Bölüm sonunda ilk defa bu kadar yükseldim bu kitaba. Bu benim ilk b×b kurgum biraz heyecanlıyım. Bu zamana kadar bir sürü hetero kurgu yazmıştım farklı bir hesaptan ama burada daha mutlu olduğumu hissediyorum. Kitaptan emin olana kadar herhangi bir duyuru yapmak istemedim. Yorumlarınız ve oylarınız beni yazmak için motive ediyor mutlu oluyorum gördükçe. Yapabilirsem bundan sonra günde bir bölüm yazmaya çalışacağım. Teşekkür ederim destekleriniz için. ❤️

*bölüm şarkısı: müdür beyin yeşil kürkü- zara

"Tarık sen hile yapıyon lan."

Cevo kartları sinirle kararken karşısındaki Tarık el hareketi çekip gülmeye devam etmişti. Cevo her seferinde mızmızlanacak bir şey bulurdu.

"Oğlum sen hep ağlıyorsun ya. Valla hiç tadı çıkmıyor. "

Kürşat elinde çaylarla içeri gelirken Ali dalgınca arkadaşlarını izlemeye devam ediyordu. Birkaç gündür böyleydi. O şerefsiz mektepli ile konuştuğundan bu yana çok az konuşuyor, dalgın dalgın etrafını süzüyor bazen sorulara cevap veremiyordu. Bütün dengeleri alt üst olmuştu. Eve yatmadan yatmaya gidiyordu. Annesi ne kadar konuşmak istese de Ali son derece katıydı. Bu kez annesini içinde kolay kolay aklayamıyordu.

İlk zamanlar annesinin ona şerefsiz demesi canını sıkmıştı. Sonraları ise insanların yüzüne nasıl bakacağım demesi. Nasılsın bile dememişti. Ayrıldın ama nasıl hissediyorsun dememişti. Demeliydi.

"Ali alsana çayını abi iki saattir sesleniyorum sana."

Kürşat'ın sesiyle irkilince birden uzatılan çayı almıştı çatık kaşları ile.
Dalmıştı yine. Kollarını birbirine bağlarken diğerleri sessizleşip ona odaklanmıştı bu kez.

"Senin bir sıkıntın var Ali?"

Tarık ortaya soruyu atarken herkes dikkatle gelecek cevabı bekliyordu. Gerçi cevap belliydi. Ali yine bir şey yok diyip geçiştirecekti ama kararlıydılar. Bu kez öğreneceklerdi.

"Yok oğlum ne sıkıntım olacak?"

Yine ezbere cevap verirken Kürşat burnundan hızlı bir nefes alıp masaya ellerini yaslamıştı. Arkadaşını konuşturmanın ne kadar zor olduğunu biliyordu. Babası öldüğünde bile aylar sonra anlatmıştı acısını.

Metrisin Önü (b×b)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin