Gitmiş Demek

3 0 0
                                    

Gözleri etrafa izliyordu. Bakışlarını kapısı açık olan mutfağa doğru yöneltti.
"Mutfakta kırık dökük eşyalar var. Hırsızlık olayı olmuş galiba?"
Sorusuna karşılık sessizliğimi bozmadım. Bir an önce çekip gitmesini, acımı yaşayıp saatlerce ağlamak istiyordum.
"Benim geliş sebebimi merak ediyorsunuzdur."
"Evet açıkçası konuşmak gerekirse fazlasıyla merak uyandırıyor."
"Şöyle anlatayım beni Veda gönderdi." "VEDA mı?"
"Evet..."
" Nerede?
Kendisi neden gelmemiş de sizi göndermiş. Kimsiniz siz Veda'yı nereden tanıyorsunuz?
" Sözümü kesmeden dinle!
Sana bıraktığı emaneti vermemi istedi."
" Emaneti mi?
Ne emaneti? "
" Sözümü kesme dedim. Kendisi çok uzaklara gitti. Giderken de size bu zarfı vermemi istedi."
"Gitti mi?"
"Evet."
"Nereye peki?"
"Çok uzaklara emaneti yerine ulaştırdığıma göre görevim bitti." Sonrasında zarfı elime sıkıştırıp evden ayrıldı.

Ben de kıskançlık duyguları ortaya çıkmıştı.
Kimdi Doktor Suat?
Neyin nesi idi?
Veda ile yakınlık derecesi ne idi? Aman Allah'ım çıldıracağım!
Gitti diyor beni bırakıp gitmiş.
Öyle mi?
Karanlığa dipsiz kuyulara atmış, yalnızlığın ortasına bırakmış, beni aşksız koymuş ve gitmiş. Olduğum yere çöküp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Benim biricik sevgilim aşkını bırakıp gitmiş.
Neden?
Diye avazım çıktığı kadar bağırdım. En zor anımda yanımda olan insan şimdi ise mutlu anımda yok olup gitmiş. Ardında sadece satırlara dökülen cümleleri bırakmış. Aşkını alıp ve gitmiş demek. Gururu kırılan ihanete uğrayan ben idim. Ben nerede hata yaptım.
" Sırtımı koltuğa dayadım. Zarf elimden yere düşmüştü. Bütün organlarım ağlıyordu. Vücudum kan bere içinde kalmıştı. Bendeki öfkeyi yok etmişken gören gözlerim aşkla bakmaya başlamışken bu veda edendi. Gitmek de neyin nesi idi.

Yere düşen zarf eminim ki nedenini açıklayacaktı. Delicesine yere düşen zarfı elime aldım. Titreyen ellerimle zor bela açabilmiştim. Ara ara göz yaşlarımı avucumun içi ile sildim. Derin bir soluk alıp okumaya başladım. Mektup şöyle başlıyordu...

🌸Ben çırpınırken farkına varılmalıydın. Vazgeçtikten sonra değil... 🌸

VEDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin