"Yeter artık Seda!
Beni anlamanı beklemiyor fakat yargılamanın da istemiyorum. Söylediklerinde haklı olabilirsin. Sana göre gerçekler bana göre ise bir ihtimal diyorum. İhtimaller benim canımı acıtıyor baktığım pencereden karanlık gözlerimle bakmıyorsun. Sevdim ve yaşadım yaşadığım her güzel duyguları aniden kaybetmek acı veriyor. Güzel giden bir ilişki vardı. Diğer insanlardan olmadım. Sevdiğim kızı kırıp dökmedim. Terk edip gitmedim yaşadıklarımı yok sayıp ihanet edip başka gülleri koklamadım. Üzerimde halen Veda'nın kokusu var. Veda'nın koku üzerine başka koku tanımam. Yaşananlar acılar kolay değil anlamaya çalış lütfen. Sonu gelen hikayeyi sonlandıralım.Geçmişe gidip gelmek hem güzel hem can yakıcı anlatırken Veda'yı tekrardan yaşayıp ihanete uğradım. Yeniden talihsiz kazayı yaşayıp kör oldum. "
" Benim susmam eğer vicdanını rahatlatacaksa hikayeni sonlandıralım. Susarak günah çıkarılmaz. Kaza demişken bildiğim kadarıyla görme olasılığım var değil mi? "
" Üzerine iki yıl geçti. Ayrıca doktoru da can kulağıyla dinlemedim. Nakil olabilir diyordu. Dedim ya üzerine iki yıl geçti. "
" Hadi gel hayata yeniden başlayalım. İlk adımı doktora giderek atalım." "Seda..."
" Seda'sı falan yok. Karar ver karanlık dünyanda yaşamak mı?
Karanlığına bir mum yakıp geçmişten hesap sormak mı? "
" İntikam diyorsun. "
" İntikam demeyelim. "
" Peki ne diyelim? "
" Yarım kalan hayatı yeniden tamamlamak diyelim. "
" Seda gerçekten söylediğine inanıyor musun?
Yani tekrardan görebilir miyim?"
" Neden olmasın?
Ayrıca denemeden bilemeyiz. Her gün yeni buluşlar elde ediliyor. Teknoloji değişiyor. Bence denemeye değer kaybedecek hiç bir şeyin yok. "
" Öyle mi dersin? "
" Aynen öyle... "
" Haydi o zaman karar değişikliği yaşamadan gidelim. "
" Bekle aracın anahtarını ve cüzdanını alıp geleyim. "
" Tamam acele et beklemeye tahammülüm kalmadı. "
" Biraz daha sabır. "Seda'nın eve doğru yürüyüşü beni anlamsızca heyecanlandırmıştı. Karanlığa olan mahkumiyetim bitecek mi idi?
Bana biçilen hangi günahın bedeli idi?
Yoksa Seda söylediklerinde haklı olabilir mi?
Haklıyken haksız duruma düşmek diye ben buna derim. Kabul etmeliyim kızın etkili konuşması var. Biraz daha konuşsa sözlü psikolojik baskı uyguluyor diye çığlık atabilirim. Gerçekten benim Veda'm nerede?
Keşke her şey farklı olabilseydi. İnsanlara fırsat verip dinlemesini öğrenebilseydim. Uzakta olan yârim başında olabilirdi. Saçmalama Zana kendine gel. İki sevdiğin kişi tarafından aldatıldın hazmedilecek ihanet değil. Seda sadece bayan olduğu için Veda'yı savunuyor. İlerisi olamaz ama nedense ben değişik duygular uyandırıyor. Karşımdaki kız Seda değil de Veda imiş ve beni sorguluyor. Gerçekten olabilir mi?
Olabilmesi için canımı verebilirdim." Eskisi kadar kızgın değilim. Aradığı mutluluğu ben de bulamamış olabilirdi. Denedi veya sevmeye çalıştı. Sevmek istemekle olmuyor küt küt atan bir organ var ismine kalp diyorlar. Sendeki bütün duyguları besleyip karşıki tarafa aktarıyor. Karşıki taraf sever, sevmez bilemem. İstemek sevmek için yeterli değildir. İlk önce gönül sevmeli, göz görmeli, dünyanın bütün güzelliklerini toplamalı, süslü cümleleri kullanmamalı en doğalından konuşmalı, kalbinin söylediklerini aktarmalı. Sevgi ihtimalleri sevmez, alaca karanlığa gelemez, hangi renk olursa olsun bütün renkler güzeldir. Aşkın rengi belli olmalı tutunca eli sevda yolunda birlikte yürümeli. Hasretle anılmalı, sımsıkı sarılmalı. Ne bileyim işte sadece sevmeli...
Özlenince aranmalı hangi taraf olursa olsun önemli değil. Ara ya kaybedecek bir şey yok aramazsan zamana bırakırsan eğer zaman sevdiğini senden alır. Her şeye geç kalmadan bekletmeden git. Dedim ya aşk beklemeyi sevmez. Bekler bekler ve sonunda geriye dönmemek üzere gider."Konuşmalarımı Seda duysa eminim ki sorgulamaya bir yenisini ekleyecektir .
" Zana ben söyleyeyim mi neden aramadın?
Çünkü kahrolası gururun yerle bir olmasından korktun. Bitmek bilmeyen egonu, kibrini bırakamadın. Beyninde kurguladığın cümlelerin sorusuna yine sen kendince cevap verdin."
"Seda yeniden başlama lütfen gidelim."
"Tamam kibarca sus diyorsun. Bende sustum. Tut elimden gidelim."🌸Giden aşkın üzerine bir bardak soğuk su içilir. Başka söylenecek söz yoktur. Aşk yol almadan önce kıymet bilip değer vereceksin. 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEDA
Fiksi RemajaSon zamanlarda konuşulan cümle, "GİDENE Mİ ZOR KALANA MI?" Veda'yı okuduğunuzda aslında kullanılan cümlenin anlamı olmadığını farkına varacaksınız. Yaşanmış gerçek aşk varsa eğer bırakmak mümkün değildir. Aşkı dibine kadar yaşıyacağınız kitap geliyo...