Anlamadığım bir nokta vardı. Ben sadece onun için yabancı idim. Canımın yanması onu neden ilgilendiriyordu. Bir yanık kremi getirip sürmesi zor mu geliyordu?
Yok hayır neden bu olamazdı. Başka bir neden olmalıydı ama ne?
Beni izleyen bakışları hissediyorum sessizce öylece beni izliyordu. Sormadan edemedim ve bütün cesaretimi toparlayıp sorumu yönelttim.
"Yine mi beni izliyorsun ? Ne zaman bırakıp gideceksin?
Sabrının asıl nedenini merak ediyorum. Benim gibi huysuz adıma katlanmak kolay olmasa gerek ama nedense sen de hiç şikayet etmeden memnuniyetle bakımımı yapıyorsun. Kör olan benim sen değilsin. Evin düzenine aklım almıyor. Bu ince ayrıntı neden, kendime soruyorum ama cevap bulamıyorum."
" Şey ben vazifemi yapıyor ve ücretimi alıyorum. Evin düzenine gelince ev size ait ve olması gerektiği gibi işimi yapıyor paramı alıyorum. "
Bak yine aynı ses tonu ikizi olsa ancak bu kadar benzerlik olurdu. Sesinde burukluk var ağlıyordu. Hayatta dertsiz insan yok fakat sesinde ki titreme içimi acıtmaya yetmişti . Belki de onun da çektiği aşk acısı vardı. Kim bilir hangi vicdansızın gönül bahçesine uğramış, dalı, budağı kırılmış, açmaya yüz tutmuş tomurcuk olan gülleri kurutulmuştu. "Ne yazık ki bazı acıların telafisi olamıyor . Yerine kimi veya kimleri koyarsanız koyun yeri dolmuyor , açılan yara bir başkasıyla kapatılmıyor , yaşanmış acılar bir çırpıda silinmiyor , ne kadar kızarsanız kızın ne kadar nefrete ait bütün kötü duyguları beslese de insanoğlu yine de bekliyor ." İçten içe beklediğim gelmesini istediğim sevgiliye bütün kapıları suratına kapattım. Saatlerce bakmaktan sıkılmadığın güzel, ayrılığı yüzüme bir tokat tadında çarptı .Dünyayı verseler ayaklarına sereceğin sevgiye layık gördüğün tek ceza tükenebilecek olan bir hayat...
Çok garip değil mi bakmaya kıyamadığın sevgiliye kestiğin ceza? Oysa ki sadece sevmiştim bedeli bu kadar ağır olmamalıydı. Sevgi güzel duyguydu güzel duygu neden çirkinleştirip duygusuz hale getirip yalanı yaşatıyorlardı .Peki neden benim kaderime gitmek düştü. Kahvaltıyı bitirmemi bekler tepsiyi alır öyle çıkardı.
Bugün tam tersi olmuştu. Beklemeden çıkmış kapı arkasında beklemeyi tercih etmişti. Göğüs kafesinin hareketleri o kadar hızlıydı ki kapı aralığındaki nefesini ensemde hissetmiştim. Bugün davranış şekilleri bir başkaydı. Kahvaltımı yapmıştım. Masadan kalkıp yatağımın yani başında duran radyoya doğru yürüdüm yatağının üzerine oturup radyoyu elime alıp açtım ve karşıma spikerin konuşmaları çıktı. 2.4.2000 Pazar ve çalan şarkıyı ise "Zara'dan seni kalbime yazdım" Gözlerimde yaşlar süzüldü. Kalbimde inanmaz bir ağrı hissettim öyle bir yandı ki canım telafisi yoktu .🌸Aşk bu mesafeleri yakınlaştırır engelleri kaldırıp kalpleri birleştirirdi.
Aşk bu dilleri susturup gözleri konuştururdu .
Aşk bu gerekirse ölümü göze alırdı . 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEDA
Roman pour AdolescentsSon zamanlarda konuşulan cümle, "GİDENE Mİ ZOR KALANA MI?" Veda'yı okuduğunuzda aslında kullanılan cümlenin anlamı olmadığını farkına varacaksınız. Yaşanmış gerçek aşk varsa eğer bırakmak mümkün değildir. Aşkı dibine kadar yaşıyacağınız kitap geliyo...